آموزش تبليغات كليكي در گوگل

آموزش تبليغات كليكي در گوگل

آموزش تبليغات كليكي گوگل,تبليغات اينترنتي,تبليغات در گوگل

پيش از آغاز بحث، بهتر است ابتدا به اين سوال پاسخ دهيم كه تبليغات كليكي چيست و  چه كاربردي دارد؟ pay per click) PPC) يكي از راههاي مفيد، ساده و موثر تبليغات براي صاحبان كسب و كارهاي اينترنتي و بازاريابان اين عرصه براي تبليغات در گوگل است. شما مي توانيد با  استفاده هدف مند از اين نوع تبليغات، موقعيت بهتري را در نتايجي كه موتور جست و جو نشان مي دهد، بدست آوريد. سيستم تبليغات كليكي به اين صورت است كه با هر كليك مخاطب روي لينك، مبلغي به حساب شما افزوده مي شود و يا بر اساس تعداد كليكي كه روي لينك شما شده بايد مبلغي را بپردازيد. تبليغات كليكي يك راه بسيار موثر براي بدست آوردن مخاطب و ترافيك بيشتر براي وب سايت شما است. داشتن يك كمپين تبليغاتي مفيد و موثر به خصوص از نوع تبليغات كليكي در اينترنت نيازمند رعايت كردن اصولي است كه بتوان در آن موفق شد. در غير اين صورت بودجه شما هدر مي رود و با شكست مواجه خواهيد شد. بنابراين، اين مقاله را از دست ندهيد.

  • هدف خود را مشخص كنيد. همانطور كه متوجه شديد باز هم هدف مهمترين موضوع براي شروع هر كاري است. شما عزيزان خوب مي دانيد كه مشخص كردن هدف و خط مشي اولين گامي است كه بايد برداشته شود تا بتوانيد در كار خود موفق باشيد. هر برندي اهداف مختلفي از ايجاد كمپين تبليغات كليكي دارد. برندي ممكن است براي معرفي خود كمپين تبليغاتي را راه اندازي كند يا برند ديگر براي بدست آوردن محبوبيت بيشتر و يا معرفي يك محصول جديد، پس به صورت دقيق هدف خود را مشخص كنيد.
  • محتواي بهينه متناسب با هدف خود بسازيد. پس از مشخص كردن هدف، بايد محتواي مناسب آن را طراحي كنيد. دقت كنيد توليد  محتواي بهينه شده مطرح است. بنابراين، براي اينكه با آسودگي خيال كار را پيش ببريد بهتر است كه از سئوكاران و نويسندگان متخصص بهره ببريد تا نتيجه خوبي بگيريد.
  • كلمات كليدي مرتبط را انتخاب كنيد. بايد كلماتي را انتخاب كنيد كه مرتبط و متناسب با موضوع و نيز پر جست و جو هستند. كلمات كليدي مناسب كمك مي كنند كه بيشتر ديده شويد و بودجه تبليغاتي براي مدت زمان بيشتري دوام بياورد. اصولا تبليغات بدون بهينه سازي به شكست ختم مي شود.
  • بودجه خود را مشخص كنيد. تبليغات كليكي كاملا به بودجه اي كه در نظر گرفته ايد وابسته است. بنابراين ميزان بودجه اي كه مي  خواهيد صرف آن كنيد را به طور كامل مشخص كنيد و بعد از آن تعيين كنيد براي هر ماه چقدر از بودجه را مي خواهيد هزينه كنيد. اگر بودجه شما كم است بايد بهينه و هدف مند آن را مصرف كنيد و از كارهايي كه باعث هزينه بيشتر مي شود، خودداري كنيد.
  • صفحه تبليغاتي را بهينه طراحي كنيد. صفحه هدف بايد كاربر پسند، جذاب و بهينه و بدور از تبليغات اضافي طراحي شود، چون باعث مي شود كه كاربر نتواند بر روي محتواي تبليغاتي شما تمركز كند و مداوم به لينكها و تبليغاتي كه در گوشه و كنار صفحه گذاشته ايد مراجعه مي كند و به هدفي كه شما پيشبيني كرده ايد، نمي رسد.
  • url را درست و بهينه انتخاب كنيد. طراحي بهينه آدرس url يكي از موارد مهم و با اهميت در مبحث سئو مي باشد پس بنابراين در آدرس دهي صفحات سايت خود دقت كنيد.
  • كمپين خود را تجزيه و تحليل كنيد. در طول زمان اجراي كمپين تبليغاتي، آن را تجزيه و تحليل كنيد تا از ميزان كارآيي آن مطلع شويد و  اطمينان حاصل كنيد كه همه اجزا درست كار مي كنند. بياد داشته باشيد كه در صورت بروز هرگونه مشكل و يا عدم استقبال نبايد نااميد شويد. بايد به دنبال پيدا كردن مشكل و رفع آن باشيد. اصولا كمپين هاي تبليغاتي به صبر و پشتكار و تلاش بي وقفه نياز دارند.

PPC روش بسيار موثر تبليغات اينترنتي است و همان طور كه در ابتداي مقاله و مقالاتكتاب آموزش سئو اشاره كرديم بهره گيري از آن در كنار سئو سايت مي تواند شما را  بيشتر در معرض ديد كاربران اينترنتي قرار دهد. در واقع مي توان اين نوع تبليغات را مكمل دارويي براي بهينه سازي سايت ناميد. بنابراين آن را جدي بگيريد و سوالات خود را در اين باره از ما بپرسيد. نيوسئو همواره تشنه سوالات و خدمت رساني به شما عزيزان است.

منبع : نيوسئو




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 1 دی 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: