ايميل ماركتينگ چيست و اصول موفقيت در آن

تبليغات با ايميل علاوه بر رپورتاژ آگهي  به دليل ارزاني، سادگي و پوشش دهي  مخاطبان بي شمار، مورد توجه كسب و كارهاي كوچك و نوپا و نيز بزرگان و نامداران صنايع مختلف با وجود داشتن بودجه هاي تبليغاتي گزاف، قرار دارد و همه آنها از اين روش تبليغاتي بهره مي برند و  آن را در اولويت قرار مي دهند. اكنون به اين موضوع پي برديد كه ايميل ماركتينگ چيست و چه كاربرد و اهميتي دارد.

اما بايد به اين موضوع توجه كنيد كه اين روش نيز مانند بقيه روش ها داراي اصول و نكاتي است بسيار مهم و ضروري كه بدون آموزش ايميل ماركتينگ نمي توانيد به آنها پي ببريد و به هدف و خواسته خود برسيد. بنابراين اگر مي خواهيد اين گنج عظيم بازاريابي اينترنتي را فرا بگيريد اين مقاله را از دست ندهيد و به نكات آن عمل كنيد.

  • هدف از نوشتن ايميل را مشخص كنيد.

مشخص كردن هدف مهمترين عامل موفقيت در هر كاري است. اگر هدف مشخصي نداشته باشيد كمپين بازاريابي شما با شكست مواجه خواهد شد. هدف به شما نشان مي دهد كه چگونه بايد محتواي خود را توليد كنيد. همچنين گامهايي را كه بايد مرحله به مرحله انجام دهيد را نيز روشن مي كند. پس براي پيدا كردن هدف خود، خوب فكر كنيد و عجله را كنار بگذاريد.

  • عنوان را شفاف،ساده و به دور از پيچيدگي بنويسيد.

براي اينكه مخاطب به ايميل شما توجه كند نياز است خيلي ساده موضوع را بنويسيد به طوري كه باعث به وجود آمدن ابهام و گمراهي در مخاطب نشود. صراحت و شفافيت براي نوشتن موضوع مهمترين اصل است. همچنين بايد موضوع بيشترين سازگاري را با متن داشته باشد. در واقع اگر عنوان صريح و مشخص نباشد مخاطب اصلا به محتواي ايميل شما توجه نخواهد كرد و مستقيم آن را حذف خواهد.

  • در انتخاب عنوان عجله نكنيد.

عنوان مهمترين ابزار براي جلب نظر مخاطب جهت خواندن متن ايميل است. پس براي نوشتن متن عنوان عجله نكنيد. بعضي مواقع بهتر است ابتدا متن را بنويسيد، سپس عنوان ايميل را مشخص كنيد.

  • درباره مخاطب هدف خود اطلاعات جمع كنيد.

درباره علايق، ميزان تحصيلات، خصوصيات رفتاري، خصوصيات اجتماعي و مواردي از اين دست اطلاعات جمع آوري كنيد. اين موارد كمك مي كنند كه با شناخت كافي و لازم در مورد مخاطبين هدف، بتوانيد پيشنهاداتي بدهيد كه مورد علاقه آنها واقع شود و در نهايت در بازاريابي موفقتر باشيد.

  • تنها از ليست ايميلي كه خود تهيه كرده ايد استفاده كنيد.

اين مورد بسيار مهم هست زيرا اين عدم آگاهي صاحبان كسب و كار باعث شده است كه بعضي شركتها اقدام به فروش ليست ايميل كنند. به سه دليل مهم بايد از  ليستي كه خود تهيه كرده ايد، استفاده كنيد.

  1. ليست خريداري شده امكان دارد مربوط به مخاطب هدف شما نباشد.
  2. ممكن است شما به ليستي ايميل تبليغاتي بفرستيد كه به منظور بازاريابي تهيه شده باشد.
  3. ممكن است ليستي كه تهيه كرده ايد فيك باشد و يا ايميل هاي آن اسپمر باشند.

آموزش ايميل ماركتينگ,ارسال ايميل تبليغاتي,ايميل ماركتينگ

  • خودتان متن را بنويسيد.

نوشتن متن را به فرد ديگري واگذار نكنيد و خودتان شخصا آن را بنويسيد تامطمئن شويد تمام مواردي كه مي خواستيد در آن رعايت شده است. علاوه بر آن هميشه در انتهاي متن ايميل، راههاي ارتباطي مثل آدرس سايت، شماره تلفن و فكس را بنويسيد تا مخاطب هم سوالاتي كه دارد را بتواند مطرح كند و هم با كسب و كار شما و فعاليتي كه انجام مي دهيد بيشتر آشنا شود.

  • فقط ايميلهاي تبليغاتي ننويسيد.

ارسال ايميل تبليغاتي مخاطب شما را كلافه مي كند پس آن را به حداقل برسانيد و بيشتر ايميل هاي خود را به موضوعات آموزشي، اطلاع رساني و رخدادهاي علمي در زمينه فعاليت خود اختصاص دهيد.

  • مخاطب خود را كلافه نكنيد.

در اختيار گذاشتن ايميل از طرف مخاطب به معني بمباران كردن آن توسط شما نيست. حتما براي ارسال ايميل برنامه ريزي كنيد و در ساعت و زمان خاص اقدام به ارسال ايميل كنيد. به عنوان مثال صبح يك ايميل خود را به نكات آموزشي اختصاص دهيد و بعد از ظهر يك ايميل تبليغاتي بفرستيد. طبق بررسي هايي كه ما انجام داديم شركتهاي خبره در زمينه بازاريابي در روز فقط يك ايميل آن هم نه تبليغاتي براي مخاطبان خود ارسال مي كنند. براي اينكه مديريت و برنامه ريزي بهتري در اين زمينه داشته باشيد مي توانيد از نرم افزار ايميل ماركتينگ براي اين منظور بهره ببريد.

  • نگارش ايميلتان به زبان رسمي نباشد.

براي اينكه مخاطب با شما احساس راحتي كند و بتواند با محتوايتان راحت تر ارتباط برقرار كند بهتر است به زبان غير رسمي با آنها صحبت كنيد. ايميل ارسالي از طرف شركتهاي بزرگ بازاريابي اينترنتي بدون استثناء به زبان غير رسمي نوشته مي شوند. براي اطمينان مي توانيد ايميلهايي كه خود دريافت مي كنيد را بررسي كنيد تا به اين موضوع پي ببريد !!

شركت هاي خبره بازاريابي حتي اگر ليست خود را به منظور تبليغات تهيه كرده باشند باز هم از ارسال ايميل تبليغاتي خودداري مي كنند و سعي مي كنند از ايميل ماركتينگ به عنوان مكمل ساير روشهاي جذب مشتري استفاده كنند. به عنوان مثال اگر آنها داراي فعاليتي در زمينه سئو سايت هستند از طريق ايميل مخاطبان خود را  دعوت مي كنند كه مقالات و يا ويدئوهاي آموزشي آنها را ببينند و پس از آنكه مخاطب خود را با اهميت و ضرورت بهينه سازي آشنا كردند، آن زمان به مخاطب پيشنهاد مي دهند كه در صورت داشتن كسب و كار و فعاليت اينترنتي مي توانند از خدمات شركت در اين زمينه بهره ببرند.

اميدواريم متوجه منظور ما شده باشيد و اگر هنوز نتوانسته ايد آن را درك كنيد از شما عزيزان خواهش مي كنيم كه قسمت پاياني را چندين بار مطالعه كنيد و سوالات خود را در اين زمينه از ما بپرسيد. نيوسئو مشتاق پاسخگويي به شما عزيزان هميشه همراه است.

منبع : سئو سايت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : پنج شنبه 16 دی 1395
سئو سايت و فاكتورهاي رنكينگ گوگل – قسمت اول

آموزش سئو,سئو سايت,فاكتورهاي رنكينگ گوگل

به جهت احترام به درخواست هاي مكرر شما دوستان عزيزم، از امروز شروع ميكنم به ارائه مراحلي منحصربفرد كه به شما كمك ميكند عوامل رتبه بندي گوگل و محل قرارگيري سايتتان در نتايج جستجو (SERP) را بشناسيد.

البته قبلا خيلي جامع تر به 200 فاكتور گوگل در بخش آموزش سئو سايت اشاره كردم اما اين سلسله مقالات كتاب آموزش سئو جديدي كه در زمينه فاكتورهاي  رنكينگ گوگل  منتشر خواهد شد به روزتر بوده و يادگيري دقيقي اينها در كنار توضيحات جامع قبلي بسيار كاربردي خواهد بود.

ما عوامل را به قطعات پازل مانندي تقسيم ميكنيم كه با چينش آنها در كنار يكديگر نهايتا به شمايلي درست و كامل از رتبه بندي گوگل ميرسيم. به نظر مي رسد كه صدها سيگنال وجود دارد و ما نميتوانيم هرگز صددرصد از همه پارامترهاي دخيل در ماجرا مطمئن باشيم. همچنين الگوريتم گوگل هر ساله هزاران بار تغيير ميكند، بنابراين معياري است كه دائما در حال تغيير است اما ما سعي ميكنيم با بهترين عملكرد همواره آپديت و  دقيق باشيم. در بخش هاي بعدي بطور مفصل در خصوص عواملي چون محتوا، لينكها، يادگيري ماشين، گسترش سايت، دامنه،  موبايل، سرعت و … صحبت خواهيم كرد. ابتدا اجازه دهيد بطور ساده المانهايي كه گوگل براي رنك دادن به صفحات شما استفاده ميكند را با هم بررسي كنيم.

فاكتور صفحه : 1-10

تگ عنوان

همانطور كه در مقالات قبلي عنوان كرده ام، اين تگ در سايت استفاده مي شوند تا به گوگل و بازديدكنندگان بگويند سايت شما بطور دقيق در چه موردي فعاليت مي كند. بر طبق اعلام MOZ، تگ هاي عنوان يكي از مهمترين عوامل سئو صفحه بشمار ميروند. در اينجا توضيحاتي در خصوص تاثيرگذاري آنها روي رنك صفحه شما ارائه خواهيم كرد :

  1. كلمات كليدي كه مايل هستيد در آنها رنك پيدا كنيد را در تگ عنوان قرار دهيد.
  2. هر كلمه كليدي كه به تگ عنوان نزديكتر باشد از اهميت بيشتري برخوردار ميشود و وزن بيشتري را دريافت ميكند (منظورم دقيقا اين است كه عبارت كليدي خود را در ابتداي عنوان قرار دهيد).

كلمه كليدي اصلي – كلمه كليدي ثانويه | نام تجاري

  1. تگ عنوان شما بايستي توسط كاربر انساني نوشته شود. در نتيجه حسي منطقي در آن ايجاد ميشود (بجاي يك مشت كلمه كليدي توليد شده توسط ربات!).
  2. تگ عنوان خود را در سراسر وبسايتتان تكرار نكنيد چرا كه ميتواند تاثيري عكس داشته باشد (منظورم دقيقا اين است كه يك عنوان را حتي در بيش از يك صفحه استفاده نكنيد).

عوامل مهمي كه شايد جز سيگنالهاي اصلي بشمار نروند ولي تاثير زيادي دارند:

          مطمئن شويد كه تگ عنوان شما حدود 50-60 كاراكتر باشد (شامل فاصله ها). تگي طولاني تر ممكن است توسط گوگل كوتاه شود. اگر كسي نام برند يا شركت شما را نشنيده است (و جزئي از عبارات كليدي مهم نيست) آن را در انتهاي تگ عنوان قرار دهيد.

تگ هاي H1

تفاوت بين تگ H1 و تگ عنوان كاملا مشخص است: تگ عنوان در نتايج جستجو ظاهر ميشود اما تگ عنوان چيزي است كه بازديد كنندگان در صفحه مشاهده ميكنند. تيتر يا نام صفحه وب شما در اكثر اوقات به تگ H1 شما شكل ميدهد.

در اينجا بايستي نسبت به بعضي موارد در تگ عنوان خود مطمئن شويد:

  1. كلمات كليدي موردنظرتان بايستي در تگ H1 باشد.
  2. H1 شما مي تواند متفاوت از تگ عنوان باشد. البته حتما نبايستي ايگونه باشد! بابت مشابه بودن تگ عنوان و H1 در يك صفحه وب جريمه نخواهيد شد (البته اكثر CMS ها اين مورد را بطور خودكار ايجاد ميكنند)؛ اما تغيير كلمات كليدي در هردو باعث ميشود شانس شما در جستجوهاي مختلف افزايش ميدهد (اگر بدونيد كه الان چه نكته مهمي بهتون ياد دادم باور كنيد حداقل تو ذهنتون هم كه شده از امير قمصري تشكر مي كنيد!!).
  3. فقط يك تگ H1 در هر صفحه استفاده نماييد. البته اگر از HTML5 استفاده نماييد در هر بخش ميتوانيد از تگ H1 متفاوتي استفاده كنيد.
  4. بخش اصلي محتواي خود را با استفاده از تگ هاي H2 و H3 بشكنيد، اما از آنها بطور منطقي و كم استفاده نماييد.
  5. تگ هاي H2 و H3 شما بايستي شامل كلمات كليدي مرتبط باشند. گرچه خودتان تكرار نميكنيد اما بازهم كلمات و عباراتي وجود دارند كه اميدوار هستيد در آنها رنك بيابيد.

توضيحات متا

  1. توضيحات متا يا همان سئو سايت پاراگرافي كوتاه از متن قرارداده شده در HTMLL يك صفحه وب است كه محتواي آن را توصيف ميكند.

گوگل اعلام كرده است كه توصيفات متا، سيگنالي براي رتبه بندي بشمار ميروند. اما كيفيت توضيحات روي نرخ كليك تاثير ميگذارند بنابراين بسيار مهم است در استفاده از اين عنصر عاقلانه رفتار نماييد. ارسال خوانا و نسخه قابل فهم بسيار مهم است، چرا كه توضيحات متا به مثابه آگهي تبليغي براي صفحه موردنظر شما است.

توضيحات متا نبايد بيش از 135-160 كاراكتر باشد.

توضيحات سئو را به هيچ عنوان كپي نكنيد !

منبع : نيوسئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1395
سئو و بهينه سازي وبلاگ

يكي از مسائل مهمي كه بعد از افتتاح وب سايت تبديل به دل مشغولي صاحبان وب سايت ميشود ، نمايش وب سايت در صفحه ي اول جست وجو و كسب رتبه ي برتر در ميان ساير رقبا است. چيزي كه امروزه از آن به عنوان سئو ياد ميشود. سئو وبلاگ در موتور جست وجو ، جنبه هاي زيادي دارد كه انجام آن ها ، سبب سئو وبلاگ يا وب سايت ميشود.
در اين مقاله ، تعدادي از مهم ترين عواملي كه بر سئو و بهينه سازي يك وبلاگ موثر مي باشد را بررسي مي كنيم. همان طور كه گفته شد سئو مبحث گسترده اي است. در اين پست تنها به بررسي نكات پايه و اساسي كه البته از اهميت ويژه اي در بهينه سازي سايت برخورداند، ميپردازيم.

نكات كليدي در بهينه سازي وبلاگ

تاثير پيوند هاي يكتا در بهينه سازي وبلاگ
ساختار پيوند هاي يكتا را در تنظيمات وب سايت خود تغيير دهيد. بهترين ساختار براي تنظيم پيوند يكتا كه در سئو وب سايت موثر تر است ، استفاده از عنوان فارسي و يا ترجيحا انگليسي مطلب مي باشد. تنها كافي است كه در تنظيمات پيوند يكتا يا Permalinks ، از ساختار /%postnamee%/ در مقابل نام وب سايت خود استفاده كنيد. به اين ترتيب ، در مقابل دامين شما ، عنوان پست نمايش داده ميشود كه در سئو موثر تر است.

بهينه سازي وبلاگ با ايجاد لينك هاي داخلي
ايجاد لينك هاي داخلي ، از عوامل اصلي ارتقاي رنكينگ وب سايت است. تمركز بر انتخاب كلمات هوشمندانه ، شرط اصلي ايجاد لينك داخلي است. به اين معنا كه حين نوشتن يك متن ، مطالب قبلي را به ياد داشته باشيد و به مطالب مربوط در صورت ارتباط لينك دهيد. با اين كار كاربر را به خواندن مطلب جديدي دعوت كرده ايد و در عين حال سئو سايت خود را ارتقا داده ايد. براي ايجاد لينك هاي داخلي موثر تر در سئو ، مي توانيد از افزونه هايسئو موجود استفاده كنيد و كيفيت عنوان ها را از نظر سئو بررسي كنيد.

سئو سايت با به كاربردن كلمات كليدي
كلمات كليدي مجموع كلمات و عباراتي هستند كه بيشتر از ساير بخش ها جست وجو ميشوند و همين موضوع وب سايت شما در موتور جست وجو بهينه مي كند. به اين شكل كه هر چه قدر تراكم كلمات كليدي در يك مطلب بيشتر باشد سئو وبلاگ بهتر است.
ساده ترين راه براي مشاهده ي كلمات كليدي پرتكرارتر كه در بهينه سازي وبلاگ نيز تاثيرگذار تر باشد ، جست وجوي كلمه مد نظر در گوگل است. با اين كار ميتوان مشاهده كرد كه ميزان جست وجو براي اين كلمه تا چه حد بوده و كدام يك براي سئو وبلاگ و مطالب شما بهتر است.

تاثير محتواي مطلب در سئو وبلاگ
توجه داشته باشيد كه محتواهايي از نظر گوگل برتر هستند ، كه پاسخ گوي عمده ي درخواست هاي كاربران باشند. با توجه به اين كه استراتژي هاي سئو در گوگل همه ساله در حال تغيير است ، بايد همواره به فاكتور هاي مدنظر گوگل برايسئو ، نظير طول مطلب توجه داشته باشيد.

استفاده از عنوان و متن جايگزين براي بهينه سازي تصاوير
تصاويري كه براي هر پست انتخاب مي كنيد ، بايد داراي هويت باشند.تصاوير بي هويت در گوگل ارزشي ندارند و نمي توان به نمايش بهينه تصاوير اميدوار بود. تصويري كه داراي عنوان و متن جايگزين مشخص باشد ، براي سئو وبلاگ موثر تر است. چرا كه بخش عمده ي جست وجو هاي روزانه از طريق imagee گوگل صورت ميگيرد.

منبع : نيوسئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 8 دی 1395
7 راه جلوگیری از انتشار محتوای بی ارزش و تکراری

درحال حاضر بحث زیادی پیرامون نحوه بهبود سئو سایت وجود دارد.

پاره ای از مشکلات به صورت شگرفی روی سایت تاثیر میگذارند و کاربران اغلب به دنبال نکاتی هستند که به آنها کمک کند از پس مشکلات برآیند. با اینحال، یکی از نکاتی که به ندرت مورد بحث قرار میگیرد، انتشار و ویراستاری صحیح محتوای سایت است.

چرا باید مراقب باشیم؟

کارشناسان سئو و افراد شاغل در بازار خدمات اینترنتی همیشه درگیر این موضوع هستند که آیا محتوای تکراری باعث جریمه شدن توسط گوگل می شود یا خیر. پاسخ دقیق به این نکته شبیه افسانه شده است. اما با این وجود، نمیتوانیم به سادگی از کنار این موضوع بگذریم و دست روی دست بگذاریم. در واقع موضوعی مهمتر از محتوای تکراری یا خیلی کوچک وجود دارد که خطرش همیشه بیخ گوش سایت شما است.

اگر محتوای تکراری را فیلتر کنیم، بخشهایی از محتوا که خیلی کوتاه هستند مشکلات واقعی محسوب می شوند. بنابراین داشتن این نوع محتوا در سایت می تواند باعث تباهی قابلیت های آن شود. چرا؟ چون لینک های خودتان کاملا روی دیگر لینک های خودتان تاثیر می گذارند!

می دانیم که گوگل علاقه ندارد به صفحات مختلف یک دامنه رنک بدهد بنابراین تعدادی از آنها نهایتا انتخاب می شوند: یک روز گوگل صفحه ای را انتخاب میکند و روز دیگر صفحه دیگری را، بنابراین، ترافیک بالقوه خودتان را از دست می دهید.

وقتی شما صفحات مختلفی دارید که شامل محتوای بسیار کوتاهی هستند، اساساً روبات گوگل را گیج میکنید که کدام صفحات را بایستی برای کلمات کلیدی موردنظر رنک دهی کند.

بر اساس صحبتهایی که داشتیم برای سئو در اینجا 7 راه برای جلوگیری از انتشار  محتوای تکراری ارائه میدهیم.

  1. لینک‌ دهی داخلی

عامل: هرگز نباید بی دلیلی به صفحه ای نامرتبط لینک داخلی بدهید.

برای شفاف سازی این نکته اجازه بدهید مثالی بزنم. شما سایتی دارید که در زمینه فروش کفش بصورت آنلاین فعال است و بلاگی هم در این خصوص دارید. مطمئنا میخواهید صفحه اصلی سایتتان تا جایی که امکان دارد در نتایج موتورهای جستجو محبوب باشد؛ در نتیجه از طریق بلاگتان ترافیک بیشتری بدست نمی آورید.

زمانیکه لینکهای داخلی را بررسی می کنید ممکن است لینک های زیادی بیابید که به بلاگ تان متصل اند و رنک بالاتری دارند. چرا اینگونه است؟ چون متمرکز کردن بیشتر لینک به یک صفحه توسط شما، توجه بیشتر گوگل به آن صفحه را در پی دارد!

راه حل: اول ساختار لینک داخلی تان را بررسی کنید، و دوم جاهای مهمتر در سلسله مراتب سایتتان را پیدا کنید.

  1. Anchor text غیر مرتبط

عامل: زیاده روی در کلمات کلیدی در قالب Anchor که به صفحه ای نامرتبط ارجاع داده می شود، باعث تولید اسپم از طریق لینک خودتان میشود.

اجازه دهید مجددا از مثال فروشگاه کفش آنلاین استفاده کنیم. Anchor های شما بایستی همواره مختصر و مفید باشند! اگر Anchor شما بعد از کلیک روی عنوان “کفش بخرید” بگوید “کفش بخرید”، بازدید کننده باید توانایی انجام اینکار را به راحتی و از مسیر درست داشته باشد (کاربر را دنبال نخود سیاه نفرستید).

به عنوان مثال، صفحه انتقالی بر اساس “سایز کفش” نسازید یا مواردی مشابه. دقت لازم و شفافیت باعث دستیابی به رنک بالاتر در موتورهای جستجو می شود.

راه حل: مطمئن شوید کلمات کلیدی شما طبیعی، مفید و در جای درستی از سایت هستند. با اینکار شما علائم درستی از سایت و آدرس های آن به گوگل می فرستید.

  1. استانداردسازی نادرست یا از دست رفته لینک ها

عامل: زمانی که از محتوای تکراری خیلی مختصر در آدرستان استفاده میکنید، اطمینان کسب کنید که آن را استانداردسازی کرده اید. با اینحال اگر بیش از حد متعارف و استاندارد کنید، کار جالبی نیست (گوگل ممکن است ان را به عنوان محتوای بیش از حد دستکاری شده و نامتعارف درنظر گرفته و کلا صفحه را نادیده بگیرد).

راه حل: به راه های استانداردسازی توجه کنید:

  • استانداردسازی با یا بدون اسلش (/) متفاوت است.
  • فراموش نکنید که هنگام انتقال محتوا به HTTPS موارد استانداردسازی خود را تغییر دهید.
  • اگر محتوایتان حذف شود، استانداردسازی رفرنس دادن به نسخه اصلی، می تواند به شما کمک کند.
  • اگر محتوا بیش از حد متفاوت است از استانداردسازی لینکها خودداری کنید 
  • از یک “rel=canonical element” استفاده کنید.
  1. عنوان صفحه و دیگر تفاوت های متا

عامل: برای هر صفحه ای باید یک عبارت مهم جهت بالا رفتن رتبه در گوگل وجود داشته باشد.

برای نمونه، در مثال قبلی، موضوع اصلی ما “کفش” است. بنابراین ما صفحه اصلی سایتمان را بهینه سازی میکنیم تا برای کلمه کلیدی “کفش” دارای رنک بالایی باشد. با اینحال، در تابستان شما تصمیم میگیرید که توجه بازدیدکنندگان را به عنوان “کفشهای تابستانی” جلب کنید، لذا صفحه جداگانه ای با این نام ایجاد میکنید.

نهایتا، شما دو صفحه دارید که بطور مشابه “کفش” را نشان میدهند، و صفحه “کفش های تابستانی” قابلیت هدف اصلی شما یعنی صفحه اولیه را از بین می برد.

راه حل: از بهینه سازی بیش از حد صفحه اصلی برای صفحات دیگر خودداری کنید و همچنین از بهینه سازی صفحات هدف با اولویت ثانویه نیز امتناع کنید (هدف بزرگتر را فدای اهداف کوچکتر نکنید).

  1. ادغام کردن محتوا برای تمرکز گرایی

عامل: کم توجهی به هدف اصلیتان با استفاده از کلمات کلیدی متنوع، مترادف و مرتبط.

به عنوان مثال، چهار صفحه دارید که به “مراقبت از کفش” در فصول مختلف (بهار، تابستان، پاییز و زمستان) پرداخته اند. بنابراین شما چهار صفحه جداگانه ساخته اید که درواقع در یک دسته اصلی میتوان خلاصه کرد، “چگونه مراقب کفش باشیم”.

راه حل: ابتدا بر روی موضوعاتی که می خواهید بسازید به خوبی فکر و تمرکز کنید.آینده آن مطلب خود را پیشبینی کنید و در صورتی که قرار است مطلب شامل چند بخش شود حتی الامکان همه را در یک صفحه قرار دهید.

  1. توجه به نوع نمایش محتوا

 عامل: فقدان منطق و اصول در ساختار سایت !!! (چقدر من در مقالات این سایت به اصول دسته بندی مطالب در سایت تاکید کرده ام …)

برای مثال، در سایتتان بلاگ دارید، با اینحال، اگر دلیل منطقی و اصولی برای ارتباط بین هدف سایت و محتوای بلاگ شما وجود نداشته باشد گوگل آن را به عنوان منبعی برای یکسان سازی محتوا درنظر میگیرد.

برای هدف اصلی سایتتان رقیب نتراشید (نکته 5 را مطالعه کنید).

راه حل: محتوایتان را با محیطی دسته بندی شده و هدفمند از محتوای متنی احاطه کنید.

  1. اگر نمیتوانید ارتقا یابید (در حال حاضر)، ایندکس نکنید (موقتی) و سپس ایدنکس کنید !

مقالات کتاب آموزش سئو را برای مطالعه بیشتر بخوانید.

لطفا فراموش نکنید که بعداً ایندکس کنید!

اگر مطلب خود را منتشر کرده اید و هنوز مشکوکید که این موضوع باید در گوگل ایندکس شود یا نه، لطفا از ایندکس شدن آن جلوگیری کنید و در زمان مناسبی که از همه چیز مطمئن شدید اقدام به ثبت آن در گوگل و حتی ارتقاء رتبه آن کنید.

منبع : سئو سایت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : یک شنبه 5 دی 1395
آموزش تبليغات كليكي در گوگل

آموزش تبليغات كليكي گوگل,تبليغات اينترنتي,تبليغات در گوگل

پيش از آغاز بحث، بهتر است ابتدا به اين سوال پاسخ دهيم كه تبليغات كليكي چيست و  چه كاربردي دارد؟ pay per click) PPC) يكي از راههاي مفيد، ساده و موثر تبليغات براي صاحبان كسب و كارهاي اينترنتي و بازاريابان اين عرصه براي تبليغات در گوگل است. شما مي توانيد با  استفاده هدف مند از اين نوع تبليغات، موقعيت بهتري را در نتايجي كه موتور جست و جو نشان مي دهد، بدست آوريد. سيستم تبليغات كليكي به اين صورت است كه با هر كليك مخاطب روي لينك، مبلغي به حساب شما افزوده مي شود و يا بر اساس تعداد كليكي كه روي لينك شما شده بايد مبلغي را بپردازيد. تبليغات كليكي يك راه بسيار موثر براي بدست آوردن مخاطب و ترافيك بيشتر براي وب سايت شما است. داشتن يك كمپين تبليغاتي مفيد و موثر به خصوص از نوع تبليغات كليكي در اينترنت نيازمند رعايت كردن اصولي است كه بتوان در آن موفق شد. در غير اين صورت بودجه شما هدر مي رود و با شكست مواجه خواهيد شد. بنابراين، اين مقاله را از دست ندهيد.

  • هدف خود را مشخص كنيد. همانطور كه متوجه شديد باز هم هدف مهمترين موضوع براي شروع هر كاري است. شما عزيزان خوب مي دانيد كه مشخص كردن هدف و خط مشي اولين گامي است كه بايد برداشته شود تا بتوانيد در كار خود موفق باشيد. هر برندي اهداف مختلفي از ايجاد كمپين تبليغات كليكي دارد. برندي ممكن است براي معرفي خود كمپين تبليغاتي را راه اندازي كند يا برند ديگر براي بدست آوردن محبوبيت بيشتر و يا معرفي يك محصول جديد، پس به صورت دقيق هدف خود را مشخص كنيد.
  • محتواي بهينه متناسب با هدف خود بسازيد. پس از مشخص كردن هدف، بايد محتواي مناسب آن را طراحي كنيد. دقت كنيد توليد  محتواي بهينه شده مطرح است. بنابراين، براي اينكه با آسودگي خيال كار را پيش ببريد بهتر است كه از سئوكاران و نويسندگان متخصص بهره ببريد تا نتيجه خوبي بگيريد.
  • كلمات كليدي مرتبط را انتخاب كنيد. بايد كلماتي را انتخاب كنيد كه مرتبط و متناسب با موضوع و نيز پر جست و جو هستند. كلمات كليدي مناسب كمك مي كنند كه بيشتر ديده شويد و بودجه تبليغاتي براي مدت زمان بيشتري دوام بياورد. اصولا تبليغات بدون بهينه سازي به شكست ختم مي شود.
  • بودجه خود را مشخص كنيد. تبليغات كليكي كاملا به بودجه اي كه در نظر گرفته ايد وابسته است. بنابراين ميزان بودجه اي كه مي  خواهيد صرف آن كنيد را به طور كامل مشخص كنيد و بعد از آن تعيين كنيد براي هر ماه چقدر از بودجه را مي خواهيد هزينه كنيد. اگر بودجه شما كم است بايد بهينه و هدف مند آن را مصرف كنيد و از كارهايي كه باعث هزينه بيشتر مي شود، خودداري كنيد.
  • صفحه تبليغاتي را بهينه طراحي كنيد. صفحه هدف بايد كاربر پسند، جذاب و بهينه و بدور از تبليغات اضافي طراحي شود، چون باعث مي شود كه كاربر نتواند بر روي محتواي تبليغاتي شما تمركز كند و مداوم به لينكها و تبليغاتي كه در گوشه و كنار صفحه گذاشته ايد مراجعه مي كند و به هدفي كه شما پيشبيني كرده ايد، نمي رسد.
  • url را درست و بهينه انتخاب كنيد. طراحي بهينه آدرس url يكي از موارد مهم و با اهميت در مبحث سئو مي باشد پس بنابراين در آدرس دهي صفحات سايت خود دقت كنيد.
  • كمپين خود را تجزيه و تحليل كنيد. در طول زمان اجراي كمپين تبليغاتي، آن را تجزيه و تحليل كنيد تا از ميزان كارآيي آن مطلع شويد و  اطمينان حاصل كنيد كه همه اجزا درست كار مي كنند. بياد داشته باشيد كه در صورت بروز هرگونه مشكل و يا عدم استقبال نبايد نااميد شويد. بايد به دنبال پيدا كردن مشكل و رفع آن باشيد. اصولا كمپين هاي تبليغاتي به صبر و پشتكار و تلاش بي وقفه نياز دارند.

PPC روش بسيار موثر تبليغات اينترنتي است و همان طور كه در ابتداي مقاله و مقالاتكتاب آموزش سئو اشاره كرديم بهره گيري از آن در كنار سئو سايت مي تواند شما را  بيشتر در معرض ديد كاربران اينترنتي قرار دهد. در واقع مي توان اين نوع تبليغات را مكمل دارويي براي بهينه سازي سايت ناميد. بنابراين آن را جدي بگيريد و سوالات خود را در اين باره از ما بپرسيد. نيوسئو همواره تشنه سوالات و خدمت رساني به شما عزيزان است.

منبع : نيوسئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 1 دی 1395