آیا می توانید به صفحه ای جدید رنک بدهید

آموزش سئو,افزایش آمار سایت جدید,افزایش بازدید

جواب این سوال با سوال “آیا گوگل سایت های جدید را قرنطینه می کند”  گره خورده است.

با اینکه رنک دادن به سایتی/دامنه‌ای جدید در ماه های اولیه سخت است، اما غیرممکن نیست.

حتما با خواندن مقاله آموزش کسب بهترین نتیجه در گوگل طی یک ماه در زمینه تصمیم گیری در ماه های اول ، اطلاعات خود را بروز کنید.

نصیحت من در روزهای اولیه سایت این است که روی تولید محتوا و ساختن ترافیک از طریق شبکه های اجتماعی تمرکز کنید. اگر فراتر از گوگل نگاه کنید ترافیک بالایی را شاهد خواهید بود.

ضمنا یا یک تجربه افتادم : یادم می آید زمانی ارسال ایمیل های گروهی از طریق سرور های یاهو هم تاثیر شگرفی در ترافیک بالا برای سایت و گوگل داشت !

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 30 آذر 1394
آموزش کسب بهترین نتیجه در گوگل طی یک ماه

افزایش بازدید,افزایش رتبه در گوگل,افزایش رتبه سایت

آیا واقعا امکان دارد که بتوان در عرض یک ماه به صفحه اول نتایج گوگل رسید؟ گاهی اوقات.

به عنوان یک قانون، هیچگاه نباید انتظار داشته باشید که در ماه های ابتدایی فعالیت، برند سایتی جدید را در 10 نتیجه اول گوگل ببینید (یا حتی بیشتر). اما گاهی اوقات امکان دسترسی به این رتبه در عرض 30 روز وجود دارد اگر تمامی شرایط مهیا باشد. هیچ ضمانتی وجود ندارد که سایت شما برای زمان طولانی موقعیت خوبی داشته باشد به همین علت فضا برای سایت های جدید که می خواهند بالاتر بیایند باز می شود.

معیارهای رسیدن به رتبه های بالا چیست؟ اولین و مهمترین آن، نام دامنه ای است که دقیقا با کلمات کلیدی مدنظر شما برای بهبود رتبه منطبق باشد. این امر یکی از دلایل این است که دامنه‌های با انطباق کامل نام، از قیمت بالایی در سایت های فروش دامنه برخوردارند. محض احتیاط، دامنه بهتر است بجای دامنه های .info و .biz دامنه های .com ، .net و .org انتخاب شوند، چراکه موتورهای جستجو نسبت به دامنه های مشابه و جایگزین دید خوبی ندارند. جدا از این شرایط عجیب و غریب، Bing مشکلی با انواع دامنه ها ندارد و حتی دامنه های .cc ، .ws و .tv را نیز بخوبی ایندکس می کند؛ لذا حجم بیشتری از کلمات کلیدی شامل ترافیک آمده از این موتور می شود.

نکته جالب دیگری که در مورد نام دامنه کاملا منطبق وجود دارد این است که گوگل ممکن است فرض کند کاربرانی که یک کلمه کلیدی را جستجو می کنند واقعا دنبال سایت شما می گردند لذا به سایت شما اولویت بیشتری نسبت به عمر، لینک، سئو و … می دهد. از سوی فعالان سئو، سایت شما برای یک جستجوی راهبردی و مشخص سئو می شود و در خارج از آن بسیاری از فاکتورهای سئو لازم است. اگر تاکنون متعجب بوده اید که چرا سایت هایی با محتوای کم در نتایج جستجو بخوبی ظاهر می شوند، پاسخ جستجوی راهبردی است.

با این حال آیا می توانید سایتتان را در عرض یک ماه به رده های خوبی در جستجو برسانید؟ گذاشتن مطلب در سایت به اندازه حفظ نام دامنه به پیشرفت سایت کمک می کند. سایتی کوچک که فقط صفحه اول، درباره ما و صفحه قوانین و شرایط دارد، شروع خوبی خواهد بود و آزمایشها نشان می دهد که این گونه سایت ها کمترین نیازها را برای آزمایش شدن دارند. اخیراً، بنده دامنه ای را در تاریخ بیستم اردیبهشت ماه خریداری نموده ام و با استفاده از این تکنیک در عرض 45 روز به رنک خوبی رسیدم. یکی از بزرگترین اشتباهات مشتریان سئو (آنهایی که سایتی را طراحی کرده اند) این است که قبل از اینکه در سایت محتوا بگذارند و حفرات آن را پر کنند آن را بالا آورده اند. گوگل می آید و دامنه ای جدید را می بیند، خب بالطبع شروع به جستجوی محتوای سایت می کند و بهترین حالت این است که با زمان آغاز بکار سایت تان شروع کند تا در آینده نسبت به گرفتن ترافیک جستجو امیدوار باشید.

در طول چند سال گذشته، مشخص شده که نیازی نیست سایت خودتان را در گوگل ثبت کنید یا حتی لینک به سایت خود بدهید، تا بتوانید آن را مجاب به جستجو، ذخیره سازی و ایندکس کردن سایتتان کنید. گرفتن لینک ایده خوبی است و شاید ثبت کردن سایت باعث تلنگر زدن به جستجوگر باشد که یعنی شما هم هستید، خصوصا اگر برای مدتی دامنه ای بدون محتوا/صفر دارید. اگر دامنه تان را از کسی خریده اید و برای مدتی غیرفعال بوده است، اضافه کردن ابزار وبمستر گوگل شدیدا توصیه می گردد، چرا که امکان دارد گوگل فکر کند سایت دسته ای از تبلیغات را ذخیره کرده است. همچنین ممکن است ابزار وبمستر نشان دهد که سایت ایندکس نمی شود و در این لحظه شما می توانید خود را مجددا آماده ورود کنید.

Niche site و عناوین خاص بهترین کاندیداها برای رشد یکباره رنک هستند، خصوصا لحاظ کردن استفاده از نام دامنه دقیق و کامل. اگر می توانید نام هایی را پیدا کنید که حجم خوبی دارند یا نرخ همگرایی موضوعی خوبی دارند، حتی می توانید گروهی از سایت های با عناوین خاص را برای فروش الکترونیک ایجاد کنید. با صبر و تلاش می توانید مزرعه ای! از سایت های متنوع و دارای رنک خوب برای کلمات کلیدی شاخص ایجاد کنید.

تحت شرایط عادی، شما نباید انتظار داشته باشید که سایتتان در ماه اول فعالیت به رده بالای گوگل برسد، اما شدنی است و ممکن است بتوانید دسته ای از شرایط دلخواهتان را نیز اعمال کنید. فرض کنید که می توانید نام دامنه کاملا منطبقی را بدست بیاورید، محتوا اضافه کنید و شروع به دریافت لینک های مفید کنید. همیشه رسیدن به رتبه بالا در عرض یک ماه، ماندن شما در آن را تضمین نمی کند و ما مواردی داشته ایم که به قله رنک رسیده و سپس برای شش ماه به رتبه 30 سقوط کرده و مجددا به صفحه اول رسیده اند. در دراز مدت همچنان ظرفیت زیادی وجود دارد که بتوان سایت هایی با موضوعات متمرکز داشت، اما هنوز هم بسیار هیجان انگیز است که ببینید سایت جدیدتان در رتبه بندی گوگل به رنک خوبی رسیده است.

من همیشه در کنار شما دوستان عزیزم هستم …

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 30 آذر 1394
آرامگاه حر عاملی مشهد
آرامگاه حر,آرامگاه حر عاملی,آرامگاه شیخ حر عاملی
تاریخچه : قدمت آرامگاه حر عاملی در حدود 650 سال است. آرامگاه شیخ حر عاملی، در سال 1365 هجری شمسی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

آرامگاه شیخ حرعاملی، متعلق به شیخ المحدثین محمد بن حسن است که به شیخ حر عاملی شهرت دارد. آرامگاه حر عاملی مشهد، در شمال شرقی صحن انقلاب حرم مطهر امام رضا(ع) از طریق پلکانی به هم مربوط شده اند. در بالای آرامگاه شیخ حر عاملی، غرفه هایی در کنار مدرسه میرزا جعفر به چشم می خورد.

شیخ محمد بن حسن حر عاملی، از برجسته ترین علما و فقهای شیعه در قرن یازدهم هجری و از نوادگان حر بن یزید ریاحی است. شیخ حر عاملی در سال 1033هجری قمری در روستای مشغره لبنان متولد شد . ایشان نزد استادانی از جمله شیخ حسن ظهیر، شهید ثانی و پدربزرگوارشان حسن بن علی به علم آموزی پرداخت.

حر عاملی مشهد,شیخ حر عاملی,شیخ حر عاملی کیست

شیخ حر عاملی در سن چهل سالگی و در سال 1073 هجری قمری برای زیارت، از جبل عامل به عراق عزیمت نمود. سپس ایشان برای زیارت حرم امام رضا(ع) به ایران سفر کرد. شیخ حر عاملی، پس از ورود به ایران، مدتی در اصفهان سپری نمود، در آن جا با علامه مجلسی همراه شد و محبوب پادشاهان صفوی قرار گرفت.

شیخ حر عاملی زمانی که برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد آمد آن جا را مکان مناسبی برای سپری کردن زندگی دید. شیخ حر عاملی در مدت 26 سال زندگی در مشهد، مولف و مدرس کتابهای فقهی و شیخ الاسلام بود. ایشان، کتاب معروف وسائل الشیعه که درباره مباحث فقهی است و همواره مورد توجه مجتهدان و فقها بود را نوشته است.

مقبره حر عاملی

از دیگر آثار وی می توان بهالجواهر السنیه فی الاحادیث القدسیه ( اولین کتاب ایشان که به رشته تحریر در آمده است)، هدایه الامهالی احکام الائمه علیهم السلام‌ (منتخبی از کتاب وسائل الشیعه با حذف سند و مکررات)، رساله فی الرد علی الصوفیه‌ (شامل ۱۰۰۰حدیث در رد فرقه صوفیه) و… نام برد. پدر شیخ حر عاملی، فقیه، ادیب و مورد مراجعه عموم مردم و مادر شیخ حسن، دختر علامه عبدالسلام و از زنان با فضیلت بود. شیخ حر عاملی، اشعار فراوانی در مدح و ستایش اهل بیت سروده است و دیوانی دارد که شامل 20000 بیت شعر است. شیخ محمد حر عاملی در 21 ماه رمضان سال 1104 هجری قمری در مشهد درگذشت.

آدرس : خراسان رضوی - مشهد، شمال شرقی صحن انقلاب حرم امام رضا(ع)
فاصله زمانی تا مشهد : 10 دقیقه بدون ترافیک
فاصله مکانی تا مرکز مشهد : ۳٫۷ کیلومتر
منبع : نشاط آوران

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 30 آذر 1394
دانلود کلیپ و آهنگ کجایی با صدای محسن چاوشی

دانلود کلیپ و آهنگ کجایی با صدای محسن چاوشی

کلیپ و موسیقی کجایی با صدای محسن چاوشی را دانلود کنید.

به گزارش فیلم نت، کلیپ ترانه «کجایی» که ترانه و آهنگ سازی ان بر عهده محسن چاوشی بوده و وحید سرلک نیز با وی همیخوانی کرده است را می توانید در فیلم نت تماشا و دانلود کنید.

دانلود آهنگ کجایی با صدای محسن چاوشی

دانلود کلیپ کجایی با صدای محسن چاوشی

متن ترانه :

یه پاییز زرد و زمستون سرد و
یه زندون تنگ و یه زخم قشنگ و
غم جمعه عصر و غریبی حصر و
یه دنیا سوالو تو سینم گذاشتی

جهانی دروغ و یه دنیا غروب و
یه درد عمیق و یه تیزی تیغ و
یه قلب مریض و یه آه غلیض و
یه دنیا محالو تو سینم گذاشتی

رفیقم کجایی؟ دقیقا کجایی؟
کجایی تو بی من، تو بی من کجایی؟

یه دنیا غریبم
کجایی عزیزم
بیا تا چشامو تو چشمات بریزم

نگو دل بریدی
خدایی نکرده
ببین خواب چشمات با چشمام چه کرده

همه جا رو گشتم
کجایی عزیزم
بیا تا رگامو تو خونت بریزم

بیا روتو رو کن
منو زیر و رو کن
بیا زخمامو یه جوری رفو کن

عزیزم کجایی؟ دقیقا کجایی؟
کجایی تو بی من، تو بی من کجایی؟

منبع : فیلم نت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 30 آذر 1394
آموزش اصلاح خطاهای سایت در وبمستر تولز

Restricted by robots.txt چیست,Soft 404 چیست,Unreachable گوگل چیست

پیگیری 12000 پیغام خطای شاخص که در ابزار وبمستر رخ می دهد، می تواند شما را نسبت به ریشه کن کردن این ارورها (که ظاهرا غیرقابل حل هستند) امیدوار کند. کلید مشکل این است که بدانیم چه ارورهایی در سایت شما تاثیرگذارند و چه ارورهایی واضح و براحتی قابل حل هستند، بنابراین پس از آن شما می توانید با مشکلات واقعی روبرو شوید. دلیل و اهمیت بررسی و توجه به این ارورها، تاثیری است که روی کاربران شما و جستجوگر گوگل دارد.

داشتن هزاران ارور 404 خصوصا آنهایی که متعلق به آدرس های ایندکس شده یا لینک شده به صفحات دیگر هستند، بصورت بالقوه باعث آزار کاربران شما می شود. اگر آنها وارد چندین صفحه 404 در یک بخش شوند، اعتمادشان نسبت به سایت شما کاهش می یابد و البته باعث ناامیدی می شود.

Restricted by robots.txt چیست,Soft 404 چیست,Unreachable گوگل چیست

همچنین نمی خواهید که لینک های ارسالی از سوی سایت های دیگر را با رسیدن آنها به صفحه ای مرده! از دست بدهید. شما می توانید با اصلاح ارور جستجو و ارسال آن به سمت آدرسی صحیح باعث بهبود رنک خود شوید.

مضاف بر این، گوگل بودجه جستجو مشخصی را برای سایت شما درنظر گرفته است و اگر مقدار زیادی از زمان روبوت صرف جستجو صفحات خطای شما شود، زمان کافی برای بدست آوردن اطلاعات با ارزش صفحاتی که واقعا کار می‌کنند را ندارد.

آموزش ریدایرکت صحیح برای گوگل,ارور 404 not found,ارور 404 چیست

بدون بحث اضافی، بخش اصلی ارورهای جستجو که توسط ابزار وبمستر گوگل گزارش شده است در پایین آمده است:

(البته دقت داشته باشید شاید و انشاا… شما همه بخش های زیر را در بخش crawl errors خود نداشته باشید چراکه هر بخشی که مشکل داشته باشد را گوگل لیست میکند)

HTTP

این بخش معمولا صفحاتی را که ارورهایی مانند صفحات 403 را دارا می باشند ، نشان می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر از لیست همه‌ی کدهای HTTP ، صفحه راهنمای گوگل خود را بررسی کنید.

In Sitemaps (این مورد خیلی کم رخ می دهد چراکه سایت مپ های جدید همگی داینامیک هستند)

اغلب ارورها در نقشه سایت توسط نقشه های سایت قدیمی ایجاد می شوند که همچنان بصورت 404 هستند یا صفحه های لیست شده در نقشه سایت فعلی به یک ارور 404 می رسند. اطمینان حاصل کنید که تمامی لینک های موجود در نقشه سایت شما بخوبی کار می کنند و برای جستجوگر گوگل مفید هستند.

ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که sitemap ها فقط توسط ربات های جستجوگر استفاده می شوند.

یکی از کارهای طاقت فرسای گوگل این است که نقشه های قدیمی سایت را که حذف کرده اید، بررسی می کند تا نقشه های سایتی و آدرس هایی که واقعا حذف شده اند را بیاید. اگر نقشه سایت قدیمی دارید که از ابزار وبمستر حذف کرده اید، و دوست ندارید که مورد جستجو قرار گیرد، مطمئن شوید که آن نقشه 404 به نقشه سایت فعلی شما redirect نشود.

ارور Not Followed وبمستر تولز,ارور های وبمتسر تولز,روش صحیح redirect

به گفته یکی از کارمند گوگل، سوزان موسکوا:

“بهترین راه برای جلوگیری از موردجستجو قرار گرفتن آدرس‌ها و نقشه‌های قدیمی سایت توسط روبات گوگل، این است که آنها را تبدیل به 404 کنید. اگر ما ببینیم که آدرسی بطور پی در پی 404 می شود، از جستجو کردن آن دست می کشیم، و سپس جستجوی نقشه سایت را متوقف می کنیم، این کار را از تب all sitemaps انجام دهید “.

Not Followed

بیشتر این ارورها اغلب از ارورهای redirect بوجود می آیند. اطمینان حاصل کنید که زنجیره redirect را حداقل کرده اید، زمان redirect برای بازه کوتاهی تنظیم شود و از meta refreshes در بالای صفحات خود استفاده نکنید.

مت کات ویدئوی یوتیوب خوبی در مورد زنجیره redirect دارد:

Restricted by robots.txt چیست,Soft 404 چیست,Unreachable گوگل چیست

جستجوگر گوگل بعد از یک زنجیره redirect خسته می شود.

نتایج و آثار redirect کردن:

  • هنگامیکه صفحات را برای همیشه redirect می کنید، مطمئن شوید که آنها به کد HTTP مورد نظر برمیگردند (301 برای انتقال دائمی).
  • مطمئن شوید که حلقه‌ی redirect ندارید، یعنی نقاط redirect بخودشان بازگردند!
  • اطمینان حاصل کنید که نقاط را صفحات درستی redirect کنید نه صفحات 404 یا دیگر صفحاتی که ارور دارند مانند (server error یا 403 forbidden).
  • مطمئن شوید که redirect های شما در حقیقت به یک صفحه‌ی دارای محتوا برسد.

ابزارهای مورد استفاده:

  • Redirect های خود را با ابزاری برای چک کردن پاسخ header مانند URL Valet یا Check Server Headers Tool بررسی نمایید.
  • Screaming Frog ابزاری عالی برای چک کردن صفحاتی از سایت شما است که redirect 301 و ارور 404 و 500 را نشان میدهند. نسخه رایگان آن 500 صفحه را پوشش می دهد، اگر نیازی بیشتر از این دارید باید نسخه نهایی آن را بخرید.
  • Search Engine Indexing Checker ابزاری بسیار مفید است که شما می توانید لیستی از آدرس هایتان که به عنوان redirect ثبت کرده اید را در آن قرار دهید. این ابزار به شما این اجازه را می دهد که آدرسهایتان را در فضایی بررسی کنید تا ببینید کدامشان ایندکس شده است و کدامشان نه. اگر آدرس‌های اولیه شما که redirect شده اند دیگر ایندکس نیستند به این معنی است که گوگل بعد از مشاهده redirect 301، آدرس قبلی را از لیست ایندکسش خارج کرده است و شما نیز می توانید آن را از خط redirect فایل .htaccess پاک نمایید.

سایت خود را بصورت فقط متن (با مشاهده نسخه کَش سایت از لیست SERP گوگل) آزمایش کنید. مطمئن شوید که می توانید تمامی لینک هایتان را ببینید و هیچ لینکی توسط جاوااسکریپت، فلش، کوکی ها، شماره بخش‌ها، DHTML و فریم ها پنهان نشده است.

همواره از لینک های مستقل و نه لینک های وابسته استفاده کنید. اگر ویرایشگرهای مخرب مطالب، روی عکسها و لینک های شما اثر می گذارند می توانند به لینک های وابسته شما ارجاع دهند و اگر به شکل نادرستی تجزیه شود ممکن است شما نتوانید ارورهای نمایان شده در ابزار وبمسترتان را ببینید، این ارورها ممکن است در یکی از سایت های ما اتفاق بیفتد و معمولا شناسایی لینک اصلی که باعث این ارور شده است غیرممکن است.

Not Found

ارورهای “پیدا نشد” بخش بزرگی از ارورهای سایت شما را شامل می شود. ارورهای 404 می توانند از طرق محدودی رخ دهند:

  • شما صفحه ای از سایتتان را حذف کرده اید و آن را redirect 301 نکرده اید.
  • شما نام صفحه ای را در سایتتان تغییر داده اید و آن را redirect 301 نکرده اید.
  • شما مشکل تایپی در لینکی داخلی روی سایتتان دارید که لینک می دهد به صفحه ای که وجود ندارد.
  • شخص دیگری از سایت دیگری به سایت شما لینک می دهد اما در لینکشان مشکل تایپی وجود دارد.
  • شما سایتی را به دامنه ای جدید منتقل کرده اید و زیرپوشه ها دقیقا منطبق نیستند.

بهترین راه حل:

اگر لینک های خوبی را به صفحه 404 داده اید، بایستی آنها را redirect 301 کنید به صفحه ای که باید باشد، یا اگر آن صفحه حذف شده است بایستی به صفحه ای مشابه redirect 301 کنید. نیازی نیست که همه ی صفحات 404 را redirect 301 کنید. اینکار در واقع اگر redirect های زیادی دارید باعث کاهش سرعت سایت شما می شود. اگر صفحه قدیمی یا دسته بزرگی از صفحات که می خواهید کاملا پاک شوند، در سایتتان دارید، بدون هیچ مشکلی آنها را به حالت 404 باقی بگذارید. این در واقع راه پیشنهاد گوگل است که اجازه می دهد روبوتش بداند چه صفحاتی را شما دیگر نمی خواهید.

Restricted by robots.txt چیست,Soft 404 چیست,Unreachable گوگل چیست

 

Restricted by robots.txt

این ارورها بیشتر اطلاعاتی هستند با وجود اینکه نشان می دهد که تعدادی از آدرس های شما توسط فایل robot.txt تان بلاک شده است لذا اولین گام این است که فایل robot.txt را بررسی کنید و مطمئن شوید که دقیقا کدامیک از آدرس هایی که لیست شده اند را مایلید بلاک کنید.

گاهی اوقات آدرس هایی لیست شده است که بطور واضح توسط robot.txt بلاک نشده است. چرا که امکان دارد بعضی از آنها به دلایل عجیب و غریبی بلاک شده باشند. روشی خوب برای فهمیدن این موضوع این است که آدرس هایی پرسشی در آدرس پیشنویس اجرا شوند و پاسخ کد به آن دیده شود. همچنین فایل .htaccess را چک کنید تا اگر قانونی برای redirect شدن آن آدرس وجود دارد آن را ببینید.

Soft 404

اگر صفحاتی دارید که محتوای کمی دارند ممکن است بعنوان soft 404 دسته بندی شوند. این دسته بندی دلخواه نیست، اگر تمایل دارید که صفحه ای 404 شود بایستی مطمئن شوید که نتیجه آن hard 404 است، و اگر صفحه شما بعنوان soft 404 لیست شده است و در عین حال یکی از صفحات اصلی سایت شما است بایستی آن را اطلاح کنید تا مطمئن شوید به ارور ختم نمی شود.

Restricted by robots.txt چیست,Soft 404 چیست,Unreachable گوگل چیست

اگر صفحه ای 404 را بازگردانی می کنید و بصورت soft 404 لیست شده است، به این معناست که کد پاسخ header HTTP کد پاسخ Not Found صفحه 404 را بازگردانی نمی کند. پیشنهاد گوگل را نیز بخوانید.

هنگامیکه برای یکی از مشتریانمان مشغول redirect کردن هزاران آدرس خراب به صفحه ای موقتی بودیم که فقط یک عکس و مقدار کمی متن داشت، دسته ای از این ارورها را مشاهده نمودیم. گوگل این را به عنوان یک صفحه 404 رایج درنظر گرفت حتی با اینکه landing page بود و تمامی آدرس های redirect شده اش بصورت soft 404 دسته بندی شده بود.

Timed Out

اگر صفحه ای زمان زیادی برای لود شدن می گیرد، روبوت گوگل پس از مدتی از تلاش برای فراخوانی آن دست می کشد. گزارشات سرورتان را برای هر مسئله ای چک کنید و همچنین سرعت لود صفحاتی که زمان بارگذاری شان به پایان می رسد را چک کنید.

انواع ارورهای timed out :

  • DNS lookup timeout: جستجو روبوت گوگل به سرور دامنه شما نمی رسد، تنظیمات DNS را چک کنید. گاهی اوقات اگر همه چیز درست باشد پایان گوگل فرا می رسد. Pingdom ابزار بسیار خوبی برای چک کردن سلامت DNS دامنه شما دارد و هر مشکلی که بوجود آید را به شما اعلام می کند.
  • URL-timeout : اروری از صفحات بخصوصی از سایتتان نه از همه ی دامنه.
  • Robot.txt timeout: اگر robot.txt شما وجود دارد اما در زمانیکه گوگل آن را جستجو می کند، سرور time out شود، گوگل جستجو سایت شما را تازمانیکه بتواند فایل robot.txt را بررسی کند به تاخیر می اندازد تا مطمئن شود آدرس هایی که بررسی کرده است قبلا توسط robot.txt بلاک نشده اند. توجه کنید که اگر فایل robot.txt ندارید و گوگل برای یافتن آن با ارور 404 مواجه شود، به جستجو سایت ادامه می دهد با این فرض که چنین فایلی وجود ندارد.

Unreachable

ارورهای غیرقابل دسترس می تواند از ارورهای داخلی سرور یا مشکلات DNS نشأت بگیرد. یک صفحه هم می تواند بصورت غیرقابل دسترس باشد اگر robot.txt جستجوگر را از مشاهده آن صفحه منع کرده باشد. ارورهای ممکن در حالت غیرقابل دسترس “بدون پاسخ”، “ارور 500” و “مشکل DNS” می باشد.

Restricted by robots.txt چیست,Soft 404 چیست,Unreachable گوگل چیست

 

نتیجه گیری

ابزار وبمستر گوگل بدون ایراد نیست. در حالیکه ما قدرت گوگل را به دلیل چیزهایی که می بیند تحسین می کنیم، ولی همچنان مواردی وجود دارد که نیاز به اصلاح دارند. گوگل بهترین موتور جستجو در جهان است، ولی شما نمی توانید تمامی گزارشات ارورتان را جستجو کنید تا آدرسی از ماه قبل که شما را بالا نگه داشته بود را پیدا کنید. حداقل آنها می توانند گزارش خوبی در این مورد تهیه کنند اما با اینحال شما باید بصورت دستی روی 20 صفحه کلیک کنید تا به صفحه 21 برسید. یک راه دور زدن این مشکل این است که شماره صفحه را با ویرایش آخر رشته آدرسی که بخشی از ارور را نشان میدهد، اصلاح کنید. شما می توانید تمامی داده ها را در یک فایل اکسل دانلود کنید که بهترین راه حل است اما گوگل باید ابزار وبمستر را اپدیت کند تا امکان جستجو از درون نرم افزار را بدهد.

همچنین صاحب سایت باید قدرت پاک کردن تمامی نقشه های سایت را داشته باشد حتی اگر شخص دیگری یکسال قبل روی سایت چیزی اپلود کرده باشد. درحال حاضر شما فقط می توانید نقشه سایت را که توسط خودتان در ابزار وبمستر آپلود شده است حذف کنید. اگر سپیده از اصفهان نقشه سایت عکسی را یکسال قبل آپلود کرده باشد همچنان در تب همه ی نفشه سایتها نمایش داده می شود. راه حل رها شدن از شر این مشکل این است که اجازه دهید نقشه سایت موردنظر بصورت 404 باشد و نهایتا باعث کمرنگ شدن آن می شود.

شاید از زمانیکه Bing شروع به بهینه کردن ابزار وبمستر خودش کرده است، ما شاهد رقابتی بین دو موتور جستجو باشیم. و نهایتا روزی شاید بتوانیم کنترل سایتمان را در موتورهای جستجو بدست بگیریم.

 

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : یک شنبه 29 آذر 1394
آیا گوگل سایت های جدید را قرنطینه می کند

آموزش سئو,افزایش ترافیک سایت,افزایش سئو

آیا شما هم فکر میکنید سایت هایی که به تازگی راه اندازی شده اند به صورتی طبیعی ورودی گوگل زیاد نمی گیرند؟

مطمئناً همینطور است به عنوان مثال هنگامی که شما سایت جدیدی را بالا می آورید، چند ماهی (حداقل) طول می کشد تا شروع به دریافت اولین ترافیک های حاصل از موتورهای جستجو کند.

این امر معمولاً اثر Google SandBox نامیده می شود (یک نوع فیلتر که گوگل بر روی سایت های جدید اصولا اعمال میکند).

اما آیا با این وجود این لیست وجود دارد؟

خب در نتایج نظرسنجی موتورهای جستجو، 67% از وبمستران/سئوکاران بطور قطع با این موضوع موافق اند.

به هر دلیلی برای سایت های جدید بنظر می رسد که فیلتری وجود دارد اما توضیح ساده ای هم برای این امر هست که هیچ ارتباطی به لیست های قرنطینه یا فیلترهای دیگر ندارد.

سایت های جدید، نوپا هستند. آنها هیچ لینک یا اشتراک گذاری اجتماعی ندارند. اگر یک سایت جدید خیلی خوب و عالی باشد و بصورت انفجاری راه اندازی شود، کاملا شانس این را دارد که سریعا لینک‌های خوبی را جذب کند که به هرحال باعث بهبود رنک آن می شوند.

بارگذاری یکباره حجم سنگینی از لینک‌ها بصورت بالقوه باعث راه افتادن پنگوئن و ایجاد اثرات لیست قرنطینه می شود. با درنظر داشتن این امر سخت است که بگوییم لیست قرنطینه مطلقا وجود دارد یا نه و بنظر من نامشخص است.

ولی به عنوان یک دوست پیشنهاد می کنم هیچ گاه یک سایت را با حجم زیادی از مطالب به صورت ناگهانی راه اندازی نکنید !

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : یک شنبه 29 آذر 1394
آموزش ساخت بهترین آدرس برای صفحات سایت

آموزش سئو,اشتراک گذاری صحیح,افزایش بازدید

 ابتدا باید یادآوری کنم که آدرس صفحات سایت هم بر سئو تاثیر می گذارد و هم بر روی جذب بازدیدکننده بیشتر و در کل بر بهینه سازی سایت تاثیر زیادی دارد و سبب افزایش بازدید سایت شما می شود.

بر روی سئو تاثیر می گذارد چون گوگل دوست دارد لینک های بهینه شده ای را ببند و ایندکس کند که الگوریتم ان را قبلا اعلام کرده و بر روی کاربران تاثیر می گذارد چراکه وقتی یک آدرسی را که کوتاه و حفظ کردنی باشد خیلی راحت می تواند به خاطر بسپارد و بارها از ان استفاده کند و حتی خیلی راحت به دیگران پیشنهاد دهد.

پیشنهاد میکنم موارد زیر را که بسیار کامل در مبحث آدرس دهی موفق به صفحات یک سایت ، تهیه شده است مطالعه بفرمایید :

  1. مطلب خود را توصیف کنید

آدرسی واضح، آدرسی عالی است. اگر کاربری به نوار آدرس (یا لینک پیست شده) نگاه کند و بتواند قبل از مطالعه مطلب حدس دقیقی در مورد محتوای صفحه بزند، نشان می دهد که شما به خوبی کار خود را در زمینه آدرس دهی انجام داده اید. این آدرس ها مطمئنا اشتراک گذاری، ایمیل، نظر، کپی و یا حتی پیشنهاد از طریق موتورهای جستجو را در پی دارند.

  1. آدرس دهی کوتاه

همیشه به یاد داشته باشید که اختصار یک موهبت است. آدرس های کوتاه تر برای کپی-پیست، خواندن پای تلفن، نوشتن در کارت تجاری یا استفاده در دیگر جاهایی که کاربرد دارد، آسان تر هستند.

  1. آدرس ثابت بسیار مهم است.

این امر وحی منزل نیست ولی با اطمینان می توانم به شما بگویم که بعضی از موتورهای جستجو فقط به دنبال لینک های ثابت هستند نه لینک های متغیر. هیچ بشری آدرسی با کاراکترهای زیادی شامل “؟”، “&”، و “=” را دوست ندارد.

  1. توصیفی بهتر از عددی است.

اگر به این فکر می کنید که از 114/cat223/ استفاده کنید بهتر است که از /brand/adidas/ استفاده کنید. حتی اگر توصیف کلمه ای برای کاربر تازه کار آشنا نیست بازهم استفاده از کلمه بهتر است. اگر هیچ چیز دیگری نباشد کاربرانتان از شما به دلیل آنکه راه شناسایی مشکلات توسعه را آسان کرده اید، تشکر خواهند کرد.

  1. کلمات کلیدی در بهینه سازی ادرس های صفحات آسیب نمی بینند.

اگر می دانید که عبارات کلیدی محبوبی در وبسایت خود برای افزایش ترافیک دارید ، مطمئنا به دنبال نتیجه گیری خوبی هم هستید. کلمات کلیدی قطعا یکی از پارامترهای استراتژیک بشمار می رود بنابراین لیستی از بازار تهیه کنید و در صفحات مرتبط قرار دهید. برای صفحات تولیدی متغیر CMS، گزینه شامل کلمات کلیدی را در آدرس ایجاد کنید.

  1. ساب دامنه ها راه حل نیستند.

اولا، هیچگاه از چندین زیر دامنه استفاده نکنید (مانند siteexplorer.download.newseo.ir). این روش پیچیده و غیر لازم است. دوما، فرض کنید که زیر دامنه ها پتانسیل ایفای نقش جدا از دامنه اصلی را در ارزش گذاری لینک دارند. در بیشتر موارد فقط تعداد کمی از زیر دامنه ها استفاده می شوند، ایرادی ندارد، اما من شانسی برایش قائل نیستم. بنظر من مزایای بدست آمده از مدیریت اعتبار (با سرازیر شدن SERPs توسط زیردامنه هایتان) نسبت به احتمال از دست رفتن لینک/اعتماد کم است. همچنین فکر می کنم که زیردامنه های قدرت گرفته از SERPها چیزی نیستند که موتورهای جستجو آنها را برای کاربرانشان مفید درنظر بگیرند و ممکن است که آنها را حذف کنند. البته این مورد هم یکی از نظرات شخصی بنده است که با گذشت زمان به دست آورده ام و قطعی نیست اما خوب برای من که جواب داده !

  1. پوشه های کمتر

یک آدرس باید عاری از پوشه های غیر ضروری باشد (یا کلمه یا کاراکتر برای آن موضوع)، به همین دلیل است که شلوار یک مرد باید بدون چین اضافه باشد. پارچه های اضافی بدون فایده است و احتمال بالقوه تاثیرگذاری را از بین می برد.

  1. خط فاصله بهترین جداکننده

زمانی که لینکی با کلمات متعدد و در قالب یک عبارت تولید می شود، خط فاصله بهترین جدا کننده عبارات است (مانند brand/link-and-seo/) که با (_)، (+) و یا هیچی دنبال می شود.

  1. استفاده از روال مشخص

اگر سایت شما از فرمت ساده ای استفاده می کند، سعی نکنید بخشی را منحصربفرد طراحی کنید. در ابتدای آدرس دهی راهنمای مرحله به مرحله برای آدرسهایتان قرار دهید تا کاربران درک درستی از محتوای قرار گرفته در هر پوشه و صفحه‌ داشته باشند. این امر در مقیاس جهانی برای سایت هایی که پلت فرم ها ، برندها و .. را به اشتراک می گذارند، بکار می رود. بنابراین در چنین شرایطی که این روش های مرحله به مرحله وجود دارد انجام دادن کارهای من درآوردی احمقانه است.

      10.حساس نباشید ولی دقت کنید

با اینکه آدرس ها می توانند هم کاراکترهای بزرگ و هم کاراکترهای کوچک را قبول کنند اما هرگز اجازه ندهید کاراکترهای بزرگ در آدرس قرار گیرند. اگر تاکنون از آنها استفاده کرده اید، همه آنها را از طریق 301 به حالت کاراکتر کوچکشان تغییر دهید تا از شلختگی جلوگیری کنید. اگر شما انواع ترافیک ورودی را داشته باشید، ممکن است حتی قانون 301 را درنظر بگیرید تا هر بزرگی نادرستی را تصحیح نماید.

راستی ، حتما می دانید که گوگل کارکترهای بزرگ را شناسایی نمی کند و حالت کوچک همان کارکتر را ثبت می نماید!

       11.داده های اضافی وارد نکنید

شکی وجود ندارد که آدرس های مشابه با کاراکترهای اضافی باعث تولید محتوای یکسان می شود. لذا کاربران در وب به این نکته پی می برند، موتورهای جستجو و کاربران آنها گیج می شوند (با مطالب تکراری) و در نتیجه از سایت شاکی می شوند.

به مثال های زیر که از سایت یکی از همکاران آمریکائی ام ترجمه کرده ام دقت بفرمایید :

در زیر تعدادی از کسانی که از موارد بالا پیروی نکرده اند آمده است:

  • http://www.target.com/gp/detail.html/602-9912342-3046240_encoding=UTF8&frombrowse=1&asin=B000FN0KWA

 

target (که توسط آمازون پشتیبانی می شود) محتوایشان را توصیف نمی کنند یا از کلمات کلیدی استفاده نمی کنند یا خیلی محدود استفاده می کنند.

  • http://etsy.com/view_item.php?listing_id=477443&pic_id=2

با اینکه یکی از سایت های مورد علاقه من است اما آدرس های Etsy برای توضیح اطلاعات تولید نشده اند و همچنین استفاده متعدد از پارامترها و فاصله بین خطوط بد است.

  • http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=98115&ie=UTF8&z=12&om=1&iwloc=A

گوگل باید شرمنده شود؛ نقشه آنها تقریبا غیرقابل استفاده است به سبب استفاده از آدرس های بلند و ناکارآمد (با اینکه می دانند که بسیاری از مردم آن آدرس‌ها را در ایمیل‌ها کپی می کنند).

موارد زیر کارشان را بهتر انجام داده اند اما همچنان می توانند بهتر شوند:

  • http://men.style.com/news/gadgets/092006

تقریبا خوب است و نشان می دهد که زیردامنه های استفاده شده برای برند طراحی شده اند. خیلی بد است که داده های بسیاری را قرار داده اند اما خب حداقل کلمات کلیدی اضافه را بریده اند و در انتها بصورت تشریحی اورده اند.

  • http://www.nasa.gov/home/index.html?skipIntro=1

ناسا پارامترهای متغیر زیادی در صفحاتش دارد و /home/index.html را بدون دلیل منطقی اضافه کرده است.

  • http://www.newyorkmetro.com/fashion/fashionshows/2007/spring/ main/newyork/womenrunway/marcjacobs/

آنها تلاش کرده اند که بخوبی تشریح کنند که کار خوبی است ، اما کلمات را جدا نکرده اند و 7 پوشه تو در تو قرار داده اند.

آخرین مثال ها تقریبا همه پارامترها را رعایت کرده اند

  • http://www.discoverohio.com/visitors/map.asp

فوق العاده است؛ کوتاه، توصیفی، ثابت و واضح.

  • http://web.mit.edu/is/usability/usability-guidelines.html

بجز زیردامنه، همه چیز تقریبا عالی است.

  • http://www.whitehouse.gov/history/presidents/jk35.html

من از کاخ سفید تشکر می کنم چون از عبارت “john-kennedy” در عنوان صفحه استفاده نکرده است چون که شماره او آمده است (35 امین رییس جمهور آمریکا).

آدرس بنظر می رسد که یکی از آسانترین مراحل سئو باشند اما من به شخصه این مشکل را با تک تک مشتریانم دارم. امیدوارم این مطلب بتواند تا حدودی به شما کمک کند تا در ابتدای راه همه جوانب را درنظر بگیرید تا در وسط راه دچار مشکل نشوید.

یادمان نرود پرسیدن عیب نیست ، ندانستن عیب است.

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 28 آذر 1394
مطالبی در مورد لئوناردو دیکاپریو که نمیدانید

مطالبی در مورد لئوناردو دیکاپریو که نمیدانید

در مورد افراد شناخته شده همانقدر که زندگی هنریشان مورد توجه است، مطالب پشت دوربین و حواشی زندگی آنها نیز میتواند جذاب باشد و حتی گاهی جذابتر...

leonardo_dicaprio

دیکاپریو بازیگری است که این روزها حضورش در هر فیلمی بیننده را ترغیب میکند که بخاطر حضور او به تماشای فیلمش بنشیند و بسیاری معتقدند که دیکاپریو با انتخابهای خوبش در بازیگری آن قدر پیشرفت کرد که حالا بودن او در هر فیلمی برندی است برای بیشتر پسندیده شدن آن فیلم. در اینجا به برخی نکات زندگی هنری او اشاره میکنیم که شاید پروپا قرص ترین علاقمندان او هم ندانند

dicaprio

  1. مادرش نام او را لئوناردو گذاشت. زیرا زمانی که او را باردار بود و مشغول تماشای یک تابلو از داوینچی بوده، بچه ی درون شکمش لگد میزند.
  2. رابرت دنیرو او را از بین چندین نوجوان برای فیلم زندگی این پسر انتخاب کرد.
  3. او اولین بار در سن 5 سالگی در یک برنامه ی تلویزیونی شرکت کرد.
  4. در سن 19 سالگی برای بازی در فیلم چه چیزی گیلبرت گریپ را می‌خورد نامزد دریافت اسکار شد.
  5. در پروژه الماس خونین دیکاپریو سرپرستی یک دختر را پذیرفته که به صورت غیر حضوری او را حمایت میکند.
  6. دیکاپریو معتقد است برای باور پذیر شدن نقشهایش باید حریم ویژه ایی برای زندگی خصوصی خودش قائل باشد.
  7. در مورد همکاری با رابرت دنیرو میگوید که دنیرو بسیار در کارش جدی است و به موضوعات کوچک هم کاملا اهمیت می دهد.

منبع : فیلم نت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 28 آذر 1394
آیا عنوان مطالب فاکتوری مهم در رنکینگ است

رنکینگ سایت,سئو سازی,عنوان خوب

گاهی اوقات آنقدر درگیر مسائل پیچیده و دشوار در امر سئو می شویم که روش های ساده و پیش پا افتاده را فراموش می کنیم.

یکی از روش های پیش پا افتاده که همچنان تاثیر بسیاری در سئو سایت دارد، تگ عنوان می باشد، لذا اگر بدنبال رنک خوبی برای عبارتی خاص می گردید بایستی از عنوانی مناسب استفاده کنید.

عنوان یکی از بزرگترین فاکتورهای سئو از گذشته بوده و همچنان نیز می باشد. پست تمام ویژگی های یک عنوان خوب من را ببینید.

***عناوین صفحات همچنان یکی از مهمترین فاکتورهای رنکینگ در سئو هستند***

با توجه به اهمیت این موضوع امیدوارم سوالات زیادی را در بخش نظرات از شما دوستان عزیز ببینم.

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 28 آذر 1394
تمام ویژگی های یک عنوان خوب

عنوان خوب,عنوان خوب برای سایت,عنوان خوب برای مقاله

 

تگ عنوان چیست؟

اولین نکته ای که می خواهم به آن بپردازم معناشناسی است. تگ عنوان یک متا تگ نیست (اگرچه اغلب به اشتباه یکی در نظر گرفته می شوند) و به این دلیل است که من یک مبحث جداگانه به آن اختصاص داده ام. تگ عنوان به صورت ضریبی جداگانه درنظر گرفته می شود که در بالای متن وب قرار می گیرد و موضوع متن را مشخص می کند. توضیحات کامل را می توانید در W3 ببینید.

چگونه تگ عنوان روی سئو تاثیرگذار است؟

حتما می دانید که منظور از تگ عنوان همان <title> است !

خب، در ابتدا دوباره باید یادآور شوم که تگ عنوان راهنمایی برای ایندکس کردن گوگل است که نشان می دهد محتوای صفحه در چه موردی است. بنابراین در ابتدایی ترین حالت اگر کسی جستجو کند “تمام ویژگی های یک عنوان خوب” صفحه ما به احتمال زیاد در نتایج جستجوی برای این عبارت خواهد آمد (با توجه به عنوان مطلب ما) اگرچه جایگاه آن در نتایج بستگی به عوامل گوناگونی دارد (در آینده بطور مفصل خواهم گفت).

یک عبارت خاص باعث ایجاد نتایج بسیاری خواهد شد اما اجازه دهید بگویم که تگ عنوان و عبارت مورد جستجو خاص تر هستند. “لباس کش باف پشمی سبز و نارنجی رنگ” یک صفحه وب با این عبارت در عنوان به احتمال قریب به یقین در جستجو شماره یک خواهد بود بدون نیاز به بهینه سازهای دیگر.(واقعا دلیل این اتفاق مشخص است.نیست؟!!!)

بنابراین آیا این مسئله به این معناست که شما باید تعداد زیادی عبارت کلیدی که می خواهید برای آنها نشان داده شوید را در تگ عنوان خود قرار دهید؟

خیر اینگونه نیست. البته اینکار به همین منظور استفاده می شود (برگردیم به 1998 زمانی که دایناسورها در اینترنت پرسه می زدند) اما امروزه این کار باعث اعمال مجازات از سوی پنگوئن گوگل خواهد شد.

این روزها بهترین راه برای بهینه سازی یک تگ عنوان، به نظر من (و تعدادی دیگر از سئوکاران معتبر)، عدم بهینه کردن آن است. آن را مختصر و مفید نگه دارید، نام پست یا محصول و در ادامه یک جداکننده و پس از آن نام برند شما. برای جداکننده شما می توانید از کاراکترهای مختلفی استفاده نمایید مانند:

: نام برند (colon)

| نام برند (pipe)

– نام برند (dash)

:: نام برند (double colon)

هرکدام که از نظر شما بهتر به نظر می رسد. شخصا یکی از طرفداران کارکتر :: هستم.

این روزها اطمینان و اعتبار یکی از فاکتورهای کلیدی رنکینگ گوگل برای سایت ها بشمار می رود. برای محصولی ممکن است به این صورت بنظر برسد:

<title>نام محصول شما :: دسته محصول :: برند شما</title>

اما توصیه من این است که تا جاییکه می توانید آنرا مختصر و مفید نگه دارید.

یکی از چیزهایی که باید مراقبش باشید این است که خیلی از بلاگ های رایگان و سیستم عامل های مدیریت محتوا مانند وردپرس، بصورت پیشفرض تگ عنوان را می چرخوانند و عنوان برند شما را در ابتدا و در ادامه نام صفحه یا محصول را می آورند. مطمئن شوید که این روند را تغییر می دهید چرا که همیشه باید نام و در ادامه نام برند بیاید، البته با یک استثناء … صفحه اول. (در سایت نیو سئو این مطلب را به وضوح می بینید :

در صفحه اصلی :

<title>نیو سئو | جدیدترین مقالات آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت</title>

بهینه سازی عنوان صفحه اول

تگ عنوان صفحه اول شما، تنها تگی است که باید برای آن وقت بگذارید، اما مجدد تکرار می کنم با روش های قانونی. دو کار است که می توانید انجام دهید:

  1. استفاده از بند یا عبارتی که برند سایت شما را مشخص می کند. عنوان صفحه اول چنین سایتی این گونه است:

<title>نیو سئو | اینترنت را آسان بدانید</title>

  1. از یک یا دو عبارت کلیدی مرتبط که بنظر خودتان سایت باید برای آنها دارای رنک شود، استفاده کنید. این عبارات بایستی همواره بعد از نام برند شما بیایند:
<title>نیو سئو | جدیدترین مقالات آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت</title>

من از روش دوم برای این سایت استفاده کرده ام اما انتخاب روش به عهده خود شماست؛ فقط در انتخاب کلمات کلیدی دقت کنید.

تگ عنوان شما نباید بیش از 70 کاراکتر باشد، هر کاراکتری بیش از این در نتایج جستجو کوتاه خواهد شد.(مثلا عنوان سایت نیو سئو 56 کارکتر است)

نکته دیگری که در مورد تگ عنوان می خواهم بگویم این است که آن چیزی است که کاربران در نتایج جستجو می بینند (خط آبی که در گوگل به صفحه شما لینک می دهد). همانطور که در بالا آمد تگ عنوان را ساده نگه دارید (نام محصول یا مقاله + برند) در نتیجه به خوبی در نتایج جستجو ظاهر می شود.

استفاده از برندتان در عنوان به این معناست که کاربران هنگام جستجو در وب شروع به بررسی نتیجه جستجو در سایت شما می کنند که این امر نه تنها باعث معرفی برند شما به گوگل بلکه باعث آشنایی و اعتماد کاربران به آن نیز می گردد.

البته ناگفته نماند از ماه ها پیش گوگل خودش برند را از صفحه اصلی با الگوریتمی خاص شناسایی کرده و در پایان عناوین صفحات داخلی ثبت می نماید (به همین دلیل است که در این سایت در صفحات داخلی برند را در عنوان نمی بینید)

توضیحی مختصر:

  1. تگ عنوان یکی از بخش های کلیدی عنوان صفحات است.
  2. از تگ عنوان برای دادن لینک در نتایج جستجو استفاده می شود.
  3. برای محصولات یا مطالب صفحات از فرمت زیر استفاده کنید:
<title>تمام ویژگی های یک عنوان خوب | نیو سئو</title>
  1. برای صفحه اول از فرمت زیر استفاده کنید:
<title>نیو سئو | جدیدترین مقالات آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت</title>
  1. از بیشتر از 70 کاراکتر برای تگ عنوان استفاده نکنید.
  2. کلمات کلیدی درستی بکار ببرید تا جریمه نشوید!

خب به این صورت می توانید تگ عنوان خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر یا هرگونه پرسشی دارید می توانید از طریق قسمت نظرات یا از طریق ایمیل با بنده در ارتباط باشید.

نکته: هر زمان که از نام برند استفاده کردم منظورم نام سایت شما بود.

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 25 آذر 1394
قرعه کشی هفته پنجم فیلم نت آغاز شد

قرعه کشی هفته پنجم فیلم نت آغاز شد

پنجمین هفته قزعه کشی فیلم نت برای سریال شهرزاد آغاز شد.

به گزارش فیلم نت، پنجمین هفته از قرعه کشی های هفتگی فیلم نت برای سریال شهرزاد از امروز همزمان با توزیع قسمت پنجم سریال شهرزاد آغاز شد.

فیلم نت هر هفته به 3 نفر از مخاطبانی که سریال شهرزاد را از این سایت خریداری کنند 300 هزار تومان جایزه اهدا می کند.

همچنین می توانید با خرید این سریال از فیلم نت و افزایش امتیاز خود برنده نهایی یک دستگاه خودروی 206 باشید.

سریال شهرزاد از هفته روزهای 2 شنبه همزمان با توزیع در شبکه نمایش خانگی در اولین شبکه مجازی نمایش خانگی ایران توزیع و بصورت آنلاین در فیلم نت در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

پنجمین قسمت شهرزاد را می توانید در اینجا تماشا کنید.

منبع : فیلم نت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 25 آذر 1394
آیا لینک های دارای 301 redirect رنک از دست می دهند

301 redirect چیست,انتقال پیج رنک,انتقال لینک

هشدار: این مطلب می تواند مقداری سنگین باشد و باعث سرگیجه شما شود ! بنابراین پیشنهاد میکنم همه سوالات پیش آمده در ذهنتان را در بخش نظرات از من بپرسید.

هنگامیکه شما یک صفحه وب (یا سایت) را جابجا می کنید، تمرین خوبی برای سئو است که آدرس های قبلی را بوسیله a 301 header redirect  با آدرس های جدید جایگزین کنید.

حتما می دانید که این کار از طرق مختلف مثل استفاده از php یا htaccess انجام می پذیرد.

بدینوسیله مطمئن می شوید که هیچ لینک قدیمی از سایت شما کار نمی کند و پیج‌ رنک تغییری نمی کند. !

اما آیا واقعا 301 redirect پیج رنک را حفظ می کند یا عاملی برای سیر نزولی رنکینگ خواهد شد؟

خب در ویدوئویی از مت کات در فوریه آمده است:

          پیج رنک ایجاد شده توسط یک 301 در حال حاضر با پیج رنک ایجاد شده توسط یک لینک برابر است.

بنابراین،  نتیجه این است که اگر یک 301 redirect باعث تنزل رنک شود، یک لینک مستقیم نیز باعث می شود. بنابراین تفاوتی بین این دو نیست.

عموما استفاده از 301 redirect برای انتقال گوگل و کاربران از لینک های قدیمی به جدید است.مثلا یک سایت با لینک هایی داشته ایم که به .html ختم می شده اند که پس از بررسی ها متوجه شدیم بهتر است از .html در پایان لینک هایمان استفاده نکنیم.خوب.حالاکه هزاران لینک با این الگوریتم از ما در گوگل ثبت شده است چگونه پس از تغییر الگوریتم لینک هایمان هزاران ارور 404 در صفحه webmaster tools نداشته باشیم و گوگل هم خیلی سریع لینک های جدیدمان را شناسایی کند ؟

اینجاست که باید از 301 redirect استفاده کنیم تا مباحث مذکور در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون کوچکترین مشکلی رفع شوند.

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : سه شنبه 24 آذر 1394
چگونه جلوی دسترسی دیگران به فایل ها را بگیریم

robots txt چیست,use robots.txt,use robots.txt to block a url

اگر صفحه یا مطالبی دارید که علاقه مند نیستید در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود، به یکی از روش‌های زیر عمل کنید:

  • اگر نیاز دارید که فایل هایتان روی سرور باشد می توانید با گذاشتن پسورد جلوی دسترسی دیگران به آنها را بگیرید لذا روبوت گوگل و دیگر موتورهای جستجو نمی توانند به این مطالب دسترسی داشته باشند. این ساده ترین و موثرترین راه برای جلوگیری از ایندکس شدن مطالبتان توسط گوگل و … می باشد. اگر از سرور وب آپاچی استفاده می کنید، می توانید .htaccess را با گذاشتن پسورد روی پوشه سرور خودتان ویرایش کنید. ابزارهای بسیاری در وب موجود است که با کمک آنها می توانید اینکار را انجام دهید.
  • از یک robots.txt برای کنترل دسترسی به فایل ها و پوشه های سرورتان استفاده کنید. فایل robots.txt شبیه سیستم الکترونیکی هوشمند ورود به سیستم می باشد که به روبوت گوگل و … می گوید که فایل ها و پوشه های این سرور نباید جستجو شوند.

برای استفاده از فایل robots.txt شما بایستی به قسمت روت هاست خود دسترسی داشته باشید (اگر مطمئن نیستید، از میزبان سایت خود بپرسید). اگر به روت دامنه خود دسترسی ندارید، می توانید با استفاده از روبوت های meta tag در صفحات یکتای سایت ایجاد محدودیت نمایید.

مهم است توجه داشته باشید که حتی اگر از یک فایل robots.txt برای بلاک کردن جستجوگرها استفاده نمایید، گوگل می تواند از راه های دیگری مطالب شما را پیدا و آنها را ایندکس نماید. به عنوان مثال ممکن است سایت های دیگر به مطالب شما ارجاع دهند. آدرس صفحه و بصورت بالقوه دیگر اطلاعات عمومی مانند anchor text در لینک های ارجاعی به سایت و یا عنوان در Open Directory Project می توانند در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوند. به علاوه اگر همه ی روبوت های معتبر به اطلاعات فایل robots.txt استناد کنند، امکان دارد تعدادی از روبوت ها آنها را به گونه ای دیگر استنتاج نمایند. با این حال، یک robots.txt قابل اجرا نیست و ممکن است بعضی از اسپم کننده ها و دیگر مزاحمین آن را نادیده بگیرند. به این دلیل، پیشنهاد می کنیم از پسورد امنیتی که در بالا آمد استفاده نمایید (مطلب بالا را ببینید).

  • استفاده از متا تگ noindex برای جلوگیری از ظاهرشدن مطالب در نتایج جستجوی گوگل. وقتی که گوگل تگ متا noindex را در صفحه ای می بیند، بصورت کامل آن صفحه را نتایج جستجو کنار می گذارد. حتی اگر سایر سایت ها به آن لینک داده باشند. اگر مطلب در حال حاضر در دیتابیس گوگل باشد، گوگل آنرا در جستجوی بعدی سایت خارج می کند. (برای تسریع در فرایند خارج سازی، از ابزار خارج سازی آدرس در وبمستر گوگل استفاده کنید). سایر موتورهای جستجوگر ممکن است از روش های دیگری استفاده نمایند. یعنی امکان دارد مطلب موردنظر شما در نتایج جستجو آنها ظاهر شود.

چون ما سایت شما را برای دیدن تگ noindex جستجو می کنیم لذا احتمال کمی وجود دارد که روبوت گوگل تگ متا noindex را نبیند.

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 23 آذر 1394
افزایش ترافیک بدون توجه به کلمات کلیدی

افزایش بازدید سایتم,افزایش ترافیک,افزایش ترافیک سایت

امروز من به این موضوع اشاره می کنم که چرا شما باید هدف قرار دادن کلمات کلیدی را، فراموش کنید و بر روی سئوی نوین و محتوای با کیفیت تمرکز کنید.

هر زمان که مشتری جدیدی برای سئو به من مراجعه می کند معمولا با این سوال مواجه می شوم:

آیا شما می توانید سایت من را شماره یک گوگل کنید؟ (برای عبارت بخصوصی)

در واقع این خواسته دلیل فروش خدمات شرکت های فعال در زمینه سئو است. وبسایت آنها این قول را می دهد:

ما شما را به 5 نتیجه اولیه گوگل برای 3 عبارت انتخابی از سوی شما می رسانیم.

بنظر عالی می رسد!

خب بله من هم موافقم که این وعده برای روحیه دادن خیلی خوب است اما رنکینگی که برای عبارتی خاص مدنظر شماست معمولا همه چیزی که مدنظر شماست نیست. به این دلیل ترافیک حقیقی در long tail است.

مثالی شخصی

هنگامیکه روی تجارت الکترونیکی شرکتی کار می کردم که در زمینه فروش محصولات مو فعالیت می کرد، روی عبارت “محصولات مو” کار کردم. هنگامیکه گوگل را چک کردم 155 میلیون نتیجه برای این عبارت یافت شد (23.7 میلیون برای عبارت کاملا منطبق).

تا چندسال قبل این مقدار نتیجه خوب بود اما تا جایی که بیاد دارم حدود 100 میلیون نتیجه نیز بعد از آن بود. تحقیقات من بمن می گفت که این عبارت مطمئنا می تواند ترافیک خوبی هم به همراه داشته باشد.

خب بعد از نزدیک به یک سال کار زیاد، من توانستم سایت مدنظر را به رتبه 1 گوگل برسانم… !؟

خب آیا این موضوع ترافیک بالایی برای من به ارمغان آورد؟

بذارید به گذشته برگردیم و شرایط چک کنیم…

 افزایش بازدید سایتم,افزایش ترافیک,افزایش ترافیک سایت

نتایج بالا برای نوامبر 2009 است . بنابراین در آن ماه شماره یک بودن برای عبارت مدنظر حدود 203 بازدیدکننده بهمراه داشت و فقط چهاردهمین رتبه را در عبارات کلیدی محبوب را دارا بود.

در اینجا ترافیک کل ماه آمده است

 افزایش ترافیک سایت رایگان,افزایش ترافیک وب سایت,افزایش ترافیک وبلاگ

بنابراین ما 32949 بازدید کننده طبیعی را در ماه نوامبر داشتیم و فقط 203 تای آن از عبارت “محصولات مو” آمده است چیزی در حدود 0.61% !

برای یک مثال خارجی هم می توان به این مثال از برت دیکسون شاراه کرد که گفته است : فقط 0.24% از ترافیک جستجو سایت Vodafone.co.uk از طریق عبارت “mobile phone” آمده است با اینکه رنک آنها برای عبارت مدنظر 5 است.

با این حساب ترافیک طبیعی سایت از کجا می آید؟

خب ابتدا بگذارید بررسی کنیم که چرا عبارت ، ترافیک مدنظر را به همراه خودش نمی آورد؟

مشتری دنبال چه چیزی می گردد؟

خب من دنبال تعدادی از محصولات مو هستم …

مثلا شامپو یا نرم کننده.

ایا باید به گوگل بروم و عبارت “محصولات مو” را جستجو کنم؟ آیا شما اینکار را می کنید؟

شاید منم همانند 203 نفر دیگری که در بالا امد این کار را انجام بدهم اما بنظر می رسد که من دنبال چیز مخصوص به خود هستم مانند:

“شامپو و نرم کننده برای موهای چرب”

یا مثلا

“از کجا می توانم شامپو و نرم کننده برای موهای چرب تهیه کنم؟”

یا ممکن است محصول خاصی مدنظرم باشد …

“شامپو صدر (تحم مرغی) برای موهای چرب”

یا مثلا دنبال محصول در نزدیکی خودم می گردم …

“از کجا می توانم شامپویی با کیفیت را در مشهد تهیه کنم؟”

پس به این دلیل است که ترافیک حقیقی در Long tail است.

خوشبختانه زمانیکه من کار سئو این سایت را برعهده گرفتم به این نتیجه رسیدم که ترافیک حقیقی از نتایج long tail می آید.

به گزارش دوره ای نگاه کنید آن 32949 بازدیدکننده از 12881 ترکیب مختلف از کلمات کلیدی آمده اند.

و دلیل این امر بدلیل ترافیک long tail است …

اگر من برای “شامپو برای موهای چرب، اما با ریشه خشک ” می گشتم و صفحه ای که در نتایج جستجو دنبال می کردم، من را به هدفم می رساند آنوقت فرصت خرید بوجود می آمد. خب مطمئنا شانس بیشتری برای خرید کردن من وجود دارد نسبت به وقتی که یک عبارت عمومی راجستجو می کردم.

بنابراین عبارت های long tail ترافیک و تبدیل خوبی ایجاد می کنند، حال پرسش این است که چگونه می توانید long tail referrals خودتان را افزایش دهید؟

افزایش کیفیت مطالب

رابطه ساده ای برقرار است، زمانی که همه موارد شامل لینک های مرتبط و شبکه های اجتماعی و … را برابر شد آنگاه مطالب با کیفیت بالاتر باعث بیشتر شدن شانس شما در بالا رفتن long tail می شود.

اینجا جایی است که کلمات کلیدی ، تاثیرگذاری بسیار کمی دارند. زمانیکه شما در مورد موضوعی/محصولی می نویسید ممکن است بخواهید که از ابزارهای جستجو کلمات کلیدی محبوب استفاده نمایید تا مطمئن شوید که عبارات دقیقی را که کاربران به دنبال آن هستند را در محتوای صفحه خود قرار داده اید.

نکته: محتوا می تواند پستی از بلاگ، صفحه ثابت، توضیح محصول و … باشد.

با این حال من یکی از مدافعان بزرگ نوشتن طبیعی هستم چرا که شما با نوشتن مطلب با کیفیت و منحصربفرد خود در واقع ترکیب های زیادی استفاده کرده اید بدون آنکه به آن فکر کنید. به اعتقاد من کاربران در هر رده ای با روش های عجیب و غریبی به جستجو می پردازند.

به این دلیل است که مت کاتس (مدیریت اسپم گوگل) تاکید دارد که بایستی روی محتوای مدنظر کاربران خودتان تمرکز کنید. با انجام اینکار شما به ترافیک خوبی دست خواهید یافت.

آیا واقعا من نمی خواهم برای سایتم به رتبه خوبی در سئو برسم؟

خب من تاحدودی هیجان زده شده ام. البته بسیار خوب است که به رتبه خوبی در سئو برسم و مطمئنا ترافیک خوبی بدست می آورم اما آیا باید نگران این موضوع باشم؟

حتی یک ذره!

و به این دلیل است که هر زمان یکی از مشتریان به من می گوید که می خواهند برای عبارت خاصی رنک پیدا کنند، به آنها می گویم که قولی در این زمینه نمی دهم اما قولی که می دهم این است که ترافیک سایت شما را افزایش خواهم داد (و باعث بیشتر شدن آن خواهم شد)، مطمئن باشید که ترافیک بالا هدف بزرگی برای نیازهای مشتریان آنها است و البته باعث افزایش فروش آنها می گردد. آیا چنین وعده ای بهتر نیست؟

و راستش را بخواهید هرزمان که ما کارها را به روشی صحیح انجام می دهیم، رنکینگ برای عبارتی خاص به هر نحوی بالا می رود!

نظر شما چیست؟

آیا با این مقاله موافق هستید؟ آیا تصمیم گرفته اید که تلاش خود را روی مطالب با کیفیت و long tail SEO بگذارید؟ لطفا نظرات خود را در زیر همین پست بگذارید.

راستی! پاورقی :

معنی long tail چیست : به نظر من ، خیلی کلی یعنی چیزی که دیگران به آن توجه می کنند (مثل دم بلند شده گربه ها)

 

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 23 آذر 1394
آیا مطالب طولانی تر رنک بالاتری دارند

افزایش رتبه در گوگل,افزایش رنک سایت,افزایش رنک گوگل

نظر من در این مورد کاملا شفاف است، به دلایل زیادی:

  1. گوگل همچنان (اساسا) یک موتور جستجو متن‌ محور است.

از آنجاییکه گوگل متن را ایندکس می کند، منطقی است که وقتی شما محتوای متنی بیشتری در سایت خود داشته باشید در نتیجه شانس شما برای داشتن عبارات متنی متنوع، بیشتر خواهد بود.

برای تفهیم بیشتر این مورد این مقاله را حتما بخوانید.

  1. متن های طولانی معتبرتر و جذاب تر به نظر می رسند.

اگر شما موضوعی را بخوبی پوشش دهید، بیشتر بنظر می رسد که آن متن، تولید محتوا باشد و مطالب تولیدی بیشتر لینک ها را جذب می کنند و به اشتراک گذاشته می شوند!

  1. گوگل ویژگی بررسی عمقی محتوا را آغاز کرده است.

در تابستان گوگل ویژگی “بررسی عمق محتوا” را برای نتایج جستجو اضافه کرده است. این ویژگی بطور خاص برای مقالات با متن های دقیق مرتبط با موضوع درنظر گرفته شده است.

منطقی است که فرض کنیم در سال های آینده این ویژگی بیشتر و بیشتر توسط گوگل دنبال شود و اگر امروز می بینیم اکثر  سایت های کپی کننده از دید گوگل حذف شده اند ان زمان همه این سایت ها حذف خواهند شد.

  1. تجربیات من!

من نتایج زیادی در سایت های وابسته به خودم دیده ام، مطالبی که بین 2000 تا 3000 کلمه هستند کیفیت بالاتری دارند و از طرفی هم حتما باید هر مطلب 300 کلمه داشته باشد.

 بنابراین این موضوع که مطالب طولانی رنک بهتری بدست می آورند، درست است.

این به این معنی نیست که شما باید برای این امر کلمه بسازید! اگر 100 کلمه در موضوع وجود دارد، مطلب شما باید شامل 100 کلمه باشد.

درواقع سعی کنید اگر مطلب شما واقعا تمام شد در داخل آن پست یا مقاله توضیحاتی درباره سایر عبارات کلیدی استفاده شده در متن را بدهید تا هم متن شما طولاتی تر شود و هم کاربر پسندتر و در نتیجه گوگل پسندتر.

بیاد داشته باشید همیشه برای کاربرانتان بنویسید نه موتورهای جستجوگر!

می دونید دیگه : اگر سوال داشتید حتما در بخش نظرات بپرسید.

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 21 آذر 1394
آموزش ساخت بهترین نوع لینک

anchor text چیست,آموزش سئو,استفاده از anchor text

 

به نظر می رسد بخش قابل توجهی از بهینه سازی پنگوئن برای مقابله با بهینه سازی از طریق سایت های لینک دهنده (بک لینک دهنده) است. سئوکاران ساوی (یک گروه معروف در بحث تحلیل سئو در جهان) درباره ی مفهوم anchor text سالها نگران بوده اند و آپدیت پنگوئن فقط تاکید کرد که anchor text طبیعی در حال حاضر برای بهینه سازی سایت مهم است.

چه چیزی یک anchor text مناسب تولید می کند؟

در واقع به نظر من استفاده از 60% لینک های غیر هدفمند و 40% کاملا هدفمند می تواند ترکیبی خوب برای رسیدن به هدف باشد.

من معتقدم که این موضوع مسئله ای مهم است که می خواهم در آینده روی آن مطالعه بیشتری داشته باشم.

در این مطلب من نتایج مطالعه ای مختصر روی 9 وبسایت را قرار داده ام. هر وبسایتی که برای این آنالیز انتخاب شده است، سایتی معتبر است و رنک خوبی برای کلمات کلیدی مهم دارد و البته ناگفته نماند این سایت ها را از همکاران سئو کار خودم در کشور انگلستان به عنوان پیشنهاد دریافت کرده ام.
 

نکاتی در مورد آنالیز:

  • داده های متون از سایت های سورس باز آورده شده است.

  • متن های که به دامنه اصلی اشاره می کنند، برای محاسبات و بررسی بنده استفاده شده اند (همچنین من به رنک صفحات انتخابی دقت کردم که اختلاف چندانی نداشته باشند).

  • تعدادی از لینک های دامنه های اصلی برای بررسی بنده استفاده شد.

  • به سبب روشی که برای فیلتر کردن نتایج استفاده کردم، دامنه و آدرس متن کلیشه ای بصورت فشرده به عنوان متن های برند دار دسته بندی شدند.

  • در واقع من نام محصولات، دسته محصولات و غیره را همانند عبارت های برند دار به حساب نیاورده ام. اگر آنها نیز بررسی می شدند درصد متن های کم ارزش برند دار افزایش می یاقت.

  • هدفهای اصلی: برآورد میزان استفاده از متن های کم ارزش برند دار، بدست آوردن کلمات کلیدی‌ که سایت در آن ها رنک پیدا کرده است و آنالیز اینکه چقدر کلمه کلیدی برای یک متن تولید شده استفاده شده است.

نتیجه گیری نهایی

  1. اکثریت لینک های آنالیز شده (حدود 55 تا 75 درصد) شامل برند/نام وبسایت در متن دارای anchor text هستند.

  2. بیشتر anchor text ها طبیعی رایج، تنوعی از نام برند و آدرس وبسایت است.

  3. anchor text های دقیق (منظور عباراتی است که دقیقا به محتوای صفحه لینک شده اشاره داشته باشند) به ندرت یافت می شوند (ظاهرا همیشه نیازی به آنها برای رنکینگ نیست، حتی برای کلمات کلیدی پرکاربرد).

  4. عبارت های منطبق با anchor text ها همچنان غیررایج هستند (یعنی اینگونه نبود که عبارات لینک شده با در متون یا پاراگراف هایی قرار داشته باشند که دقیقا به آن عبارت اشاره دارند)

 

مشخصات anchor text های طبیعی چیست؟

با استفاده از داده های مطالعات، بررسی ها و تحلیل های سایت های مذکور پیشنهاد میکنم که :

مشخصات لینک طبیعی در درجه اول بشدت به anchor text های برنددار (بعضی از آنها امکان دارد شامل کلمات کلیدی نیز باشد)، و در درجه دوم به بخشی از کلمات کلیدی منطبق با anchor text ها (مانند اینجا کلیک کنید، وبسایت و …) و به مقدار خیلی کمی به anchor text های کاملا منطبق در آن وابسته است.

اگر پاراگراف بالا را متوجه نشده اید دوباره و حتی ده باره بخوانید و اگر سوالی داشتید حتما و حتما ازم بپرسید.

با توجه به داده های مطالعات من و مطالعات دوستم ، من معتقدم که پیروی از نکات تحلیلی و اجرا شده ارزش زیادی دارد :

  1. 60% برند، برند+کلمه کلیدی، و anchor text های غیر هدفمند

  2. 30% بخش محتوایی، عبارت و جمله منطبق با anchor text های کلیدی

  3. 10% anchor text های کاملا منطبق

من بسیار علاقه مندم که نظرات سئوکارانی که آنالیز خودشان را انجام داده اند و نتایجی غیر از این بدست آورده اند را بشنوم. نتایج شما بر پایه بهینه سازی anchor text  ها چیست؟

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 21 آذر 1394
آیا کلمات کلیدی فاکتور رتبه بندی هستند

کلمات کلیدی,کلمات کلیدی برای افزایش بازدید,کلمات کلیدی در گوگل

از زمانی که دایناسورها در زمین جولان می دادند، یک نکته مهم در امر بازار و تجارت استفاده از کلمات یا عبارات کلیدی مناسب بوده است، چیزی که باعث بهبود رنک شما می شود.

زمانی که شما از یک کلمه یا عبارت بیشتر در متن خود استفاده می کنید، آن کلمه یا عبارت به عنوان کلمه ای کلیدی در متن شما به حساب می آید.

اما موضوع به همین سادگی نمی باشد، مجازات هایی برای کلمات کلیدی که بیش از حد عجیب و نامربوط باشند و وزن آنها نسبت به وزن محتوا از درصد کمی برخوردار باشد، در نظر گرفته می شود.

حقیقت این است که کلمات کلیدی چندان مهم نیست (حداقل نه برای زمانی که شما متنی طولانی در مطلبتان دارید).

من هرگز خودم را در این مورد نگران نمی کنم و مشکلی هم برای رنکینگ صفحه وب برای یک عبارت خاص ندارم.

اگر شما حداقل یکبار از عبارتی در متن خود استفاده کنید آنگاه آن عبارت قابلیت بالا بردن رنک متن را دارد.

در حقیقت، افزایش رنک بدون عبارت خاصی نیز ممکن است.

در مورد عبارت بالا باید کمی بیشتر توضیح دهم تا به اصل مطلب پی ببرید : بنده همواره معتقدم که یک سایت بهتر است برای تمامی کلمات کلیدی که مشتمل بر آن است بهینه شود نه برای تعداد محدودی از کلمات کلیدی .این گونه درست است که زمان بیشتری برای بهبود وضعیت سایت در گوگل صرف می شود اما به جای بالا امدن سایت برای چند عبارت کلیدی ، سایت برای تمام مطالب و محتوای خود بالا خواهد آمد.

بنابراین ماشین حساب خودتان را کنار بگذارید و ارزش کلمات کلیدی را فراموش کنید.

من نمیگویم فراموش کنید کلمه کلیدی چیست .همانطور که قبلا هم اشاره شد کلمه کلیدی عبارتی است که بیشتر در قسمت های مختلف محتوای شما استفاده شده است و خوب قطعا گوگل مطلب شما را با ان کلمه کلیدی بیشتر می پسندد اما اگر و تنها اگر تقلب نکنید !!!!!!

اگر سوالی دارید خواهش میکنم در بخش نظرات بپرسید !

***امیر قمصری : اهمیت زیاد کلمات کلیدی را فراموش کنید***

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 18 آذر 1394
آیا گوگل تیمی برای بازدید از سایت ها دارد

آموزش سئو,افزایش رتبه سایت در گوگل,افزایش سئو

با اینکه بیشتر بخش های جستجو بصورت الگوریتمی هستند و توسط ربات گوگل فعالیت می کنند ، ولی مطمئنا گوگل تیمی از بازدیدکننده های انسانی در اختیار دارد (برای دقت بالاتر در مجازات)

برخی چیزها که پتانسیل بررسی دستی سایت شما را دارند بشرح زیر است:

  1. اضافه کردن حجم بالایی از مطلب در زمانی کوتاه
  2. سرعت بسیار بالا در ساختن لینک
  3. مطالب تکراری
  4. لینک های خراب

اگر شما واقعا در حال فعالیت صحیح باشید بنابراین چیزی برای مخفی کردن ندارید ، بنابراین مهم نیست که کارمندان گوگل از سایت شما دیدن کنند.

من مثالی می زنم تا کمی راحت تر این بحث مشاهده انسانی را درک کنید :

برای مورد یک فرض کنید شما سایت خود را تازه راه اندازی کرده اید و یا مدت زیادی است که پس از راه اندازی سایت خود همواره روزی 3-4 پست جدید در سایتتان قرار داده اید.حال به بکباره شروع میکنید به قرار دادن ده ها پست جدید در سایت و بروز کردن مکرر سایت (شاید حتی یک ربات در سایت قرار دهید که این کار را انجام دهد)

اینجاست که کارمندان به سایت شما سر می زنند که همین مطلب را بفهمند (آیا ربات پست ارسال می کند ؟ یا انسان پست ارسال می کند ؟ و البته دقت داشته باشید که اگر انسان پست ارسال کند و کپی باشد آن ها فرض را بر این می گذارند که ربات پست ارسال می کند) و زمانی که اطلاعات کافی به دست آوردند از سایت شما می روند و نتایج تحلیل خود را به ربات گوگل تحویل می دهند.

یا مثلا فرض کنید مورد چهارم رخ داده است.به بک باره سایت شما به یک سیستم دیگر تبدیل می شود و یا دیتابیس ان حذف می شود و … که این باعث ایجاد صدها لینک خراب در سایت شما می شود.اینجا باز هم کارمندان به سایت شما سر می زنند تا ببینند دلیل چیست.

لطفا اگر درباره این مطلب سوالات بیشتری دارید در قسمت نظرات بپرسید.به نظر من باید سوالات خیلی زیادی در ذهن وب مستران پیش بیاید !!!

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 18 آذر 1394
ویژگی سایت های رتبه اول گوگل

افزایش بازدید,افزایش رتبه در گوگل,تبلیغ در صفحه اول گوگل

آیا سایت شما لیاقت دارد شماره 1 باشد؟

همه دوست دارند که در گوگل یک باشند اما آیا واقعا لیاقتش را دارند؟

سوالی که بسیاری از صاحبان وبسایت ها و بازاریابان اینترنتی بارها از من می پرسند این است که :

“چگونه رنک صفحه اینترنتی خود را می توانم در مورد موضوع x به 1 برسانم؟”

کمی فکر کنید، آیا سوالتان نباید به این صورت پرسیده شود :

“چرا رنک صفحه اینترنتی من باید 1 باشد؟”

یا به بیان بهتر :

“آیا صفحه اینترنتی من لیاقت رنک شماره 1 را در مورد موضوع x دارد؟”

نقطه عطفی در سئو

با پاندا و پنگوئن (و به مقدار کمتر EMD) خیلی خوب است که روشهای اسپم‌گونه برای بهبود رنکینگ از بین رفته و اکنون با مرغ مگسخوار گوگل، ما به دوره ای وارد شده ایم که برای یک عبارت خاص نتایج بر اساس شایستگی شان نمایش داده میشوند نه بخاطر فعالیت بازایابان اینترنتی ، که برای یک دوره مشخص لینک خریداری می کنند.

دقت داشته باشید همانطور که در این مقاله گفتم لینک ارزش بسیار زیادی در بحث رنکینگ دارد اما باید در ایجاد و نگه داری صحیح آن دقت زیادی کرد.

همه میخواهند شماره یک باشند

همه میخواهند در نتایج یک جستجو شماره یک باشند. جایگاه شماره یک 33 درصد از تمامی کلیک ها را بخود اختصاص می دهد درحالیکه نتیجه شماره 2 با یک افت شدید 18 درصد از کلیک ها را بخود اختصاص می دهد.

این نمودار فوق العاده توسط چیتیکا افت کلیک را برای ده نتیجه اول نشان می دهد.

افزایش بازدید,افزایش رتبه در گوگل,تبلیغ در صفحه اول گوگل

اگر شما در رتبه 10 باشید حدود 2 یا 3 کلیک تاثیرگذار خواهید داشت حالا فکر کنید که در صفحه دوم باشید !!

می توان گفت تقریبا به لحاظ تعدا کلیک فرقی میان صفحه دوم و شصتم گوگل نیست.

بنابراین قابل درک است که چرا هرکسی می خواهد رتبه های بالا را بدست آورد.

مشخص است که فقط شماره یک می تواند شماره یک باشد بنابراین در چشم انداز تحقیقاتی پاندا، پنگوئن، EMD و مرغ مگسخوار چگونه می توان به این رتبه رسید؟ و مهمتر این است که بدانید چگونه می توانید مطمئن شوید که صفحه اینترنتی شما شماره یک می ماند بدون اینکه نگران تغییرات آینده گوگل باشید؟

برای یک شدن، بهترین باشد

خب به سوال ساده ای که در ابتدای این مقاله مطرح شد برمیگردیم. آیا صفحه اینترنتی من لیاقت 1 بودن برای موضوعی خاص را دارد؟

شما باید یه قدم از دیدگاه شخصی خودتان نسبت به سایتتان به عقب برگردید و به عنوان یک کاربر به آن نگاه کنید.

آیا 90 درصد کسانی که روی صفحه اینترنتی شما کلیک می کنند از کلیک بر روی آن راضی هستند و نیازی به جستجوی نتایج دیگر ندارند؟

در اینجا سوالات دیگری مطرح می شود که ممکن است بخواهید از خودتان بپرسید:

  1. آیا صفحه اینترنتی من تطابق کاملی با موضوع جستجو دارد؟

خب اگر هدف عبارت “خرید کفش” باشد آیا صفحه شما کفش می فروشد یا حداقل اطلاعات جالبی برای مکان های مناسب برای خرید کفش در اختیار مردم می گذارد؟

  1. آیا محصول/سرویس من با ارزش است؟

صفحه شما کفش می فروشد. خیلی خوب است. اما آیا کفش های شما کیفیت دارند؟ آیا مردم می خواهند از کفش های شما خریداری نمایند و آنرا به دیگران پیشنهاد می دهند؟

  1. آیا صفحه من در مورد این موضوع اعتبار دائمی دارد؟

بگذارید بگویم که شما چیزی نمی فروشید (حداقل در این لحظه) اما آیا عباراتی خاص را که مردم برای کسب اطلاعات بیشتر جستجو می کنند هدف قرار داده اید؟

آیا صفحه شما منابع نت محدودی برای این موضوع دارد؟ چرا مردم بجای مراجعه به ویکی پدیا باید به سایت شما مراجعه کنند؟ آیا شما پاسخ  تمامی پرسشها را دارید؟ (یا حداقل لینک هایی به منابع دیگر ساخته اید؟)

  1. آیا صفحه من آپدیت است؟

ما در دنیایی با تغییرات لحظه ای زندگی می کنیم. بنابراین دقت کنید که مطالبتان بروز باشد.

هر مطلب جدیدی می تواند منبعی عالی برای ترافیک حاصل از موتورهای جستجو باشد بنابراین شما باید (باید و باید) مطالب تکراری را کنار بگذارید و مطالب خود را آپدیت نمایید. اگر این کار را نکنید رقبای شما این کار را انجام خواهند داد و بزودی شماره یک را از دست خواهید داد. (و جواب پرسش شماره 3 نه خواهد بود!)

توضیح بیشتر برای سوال شماره 2

من میتوانم درباره‌ی این موضوع ساعتها صحبت کنم اما فعالیت تجاری در وب تفاوتی با فعالیت های تجاری دیگر ندارد و شما همیشه باید از خودتان بپرسید که آیا بهترین خدمت را ارائه می دهید و چکار می توانید بکنید تا سطح خدمت رسانی خودتان را افزایش دهید.

من فهمیده ام که این دو سوال در واقع با یکدیگر جور در نمی آیند اما همیشه چیزهایی برای ارتقا دادن وجود دارد بنابراین از نقطه نظر فنی شما هیچگاه بهترین خدمات موجود را ارائه نمی دهید و همواره بر روی سوال دوم تمرکز می کنید … (امیدوارم متوجه شده باشید!).

هر فعالیت اقتصادی اشتباهاتی در پی دارد (خوشبختانه مطمئنا شما از آن ها تجربه کسب می کنید!) بنابراین در این مورد است که شما در آن زمان هایی که همه چیز صد درصد درست نیست چگونه واکنش نشان می دهید.

چه تجارت حقیقی داشته باشید و چه مجازی شما باید همیشه بکوشید تا تجربیات خود را برای مشتریان/کاربران خود بهبود ببخشید.

و اگر بهترین هستید…

اگر پاسخ شما به چهار سوال مطرح شده بله است، برای این که صفحه شما در نتایج جستجو برای عبارتی خاص، شماره یک باشد نمونه قابل قبولی هستید.

اما این کار را از راه درست و با کمک سئوکاران قانونی انجام دهید و نه روشهایی که منجر به مجازات شدن شما می گردد.

صبر کنید، آیا واقعا ساختن لینک های معتبر سخت است؟

در واقع، نه، سخت نیست. حداقل نه زمانی که موضوع/صفحه/محصول شما با ارزش است.

اگر واقعا شما بهترین هستید سوق دادن کاربران به سمت لینک خودتان آسانتر است نسبت به زمانی که شما فکر می کنید که بهترین هستید! اما چگونه؟

خب برای اینکار رازی وجود دارد …

از خود کاربران بپرسید!

ایمیل های اطلاع رسانی همچنان بهترین راه برای ارجاع مستقیم کاربران به لینک مطالب جالب سایتتان است.

در مقالات آینده سعی خواهم کرد جزئیات این روش را بیاورم، اینکه چگونه لینک های با کیفیت را پیدا کنیم (و چگونه ایمیل های اطلاع رسانی خوبی بسازیم)، اما در حال حاضر اجازه دهید فرض کنیم که شما لیستی از 50 سایت که تناسب خوبی با شما دارند و ممکن است بخواهند به مطالب شما لینک بدهند را دارید.

شروع کنید و ایمیلی شخصی برای هریک از این سایتها/وبمسترها بنویسید، توجه آنها را به مطلب مورد نظر جلب کنید و از آنها درخواست لینک کنید. امکان دارد از نیمی از آنها پاسخ دریافت کنید. امکان دارد ناامید شوید اما من ضمانت می دهم که اگر مطلب شما واقعا بهترین تناسب برای موضوع مورد بحث باشد، مطمئنا لینک هایی بدست می آورید و از آن مهم تر، لینکهایی با کیفیت و قدرت بالا بدست خواهید آورد که همانند موشک سایت شما را در رنکینگ به اوج می رساند.

به یاد داشته باشید بحث در مورد کمیت نیست بلکه در مورد کیفیت است. و اگر توانستید که لینک های مناسب کمی پیدا کنید … آنها باعث تولید لینک های دیگر برای شما می شوند.

فقط حواستان به رقابت موجود باشد، کارتان را ارتقا دهید و مطمئن شوید که سایت شما به فعالیت خود به عنوان بهترین تناسب با موضوع موردنظر ادامه می دهد.

هشدار

روزهای گول زدن گوگل برای رنک صفحات بالاخره تمام شد و برای ساختن ترافیک خود باید خدمتی/محصولی/مطلبی خوب ارائه دهید که شما را در همهمه اینترنت پایدار نگه دارد.

خبر خوب این است که مطالب ابدائی، تخصص و تلاش زیاد در حال حاضر نسبت به گذشته از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار است.

بنابراین اگر به رقبای خود که رتبه خوبی دارند با حسادت نکاه می کنید به این فکر کنید که چگونه می توانید آنها را از میدان به در کنید، به این فکر کنید که چگونه می توانید از آنها بهتر باشید و من ضمانت می کنم که رنک شما بهتر می شود.

سخن نهایی

آیا با مقاله من موافق هستید؟ بنده همیشه علاقه مندم که نظرات شما را بدانم لذا لطفا نظرات خود را در زیر این پست بگذارید و یا با ارسال ایمیل به اطلاع بنده برسانید.

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : سه شنبه 17 آذر 1394
آیا خرید و فروش لینک باعث مجازات می شود

nofollow چیست,افزایش رتبه در گوگل,بک لینک رایگان

  • آیا فروش لینک باعث مجازات سایت شما می شود؟

بله اگر گرفتار شوید!(منظور این است که در دامی که گوگل همیشه برای مجازات دیگران پهن کرده است گرفتار شوید)

در واقع شما می توانید لینکها را به هر مقدار که بخواهید بفروشید اما برای در امان ماندن از خشم گوگل rel=nofollow را به لینک ها اضافه نمایید. یا اینکار را نکنید و منتظر از دست دادن رنک خودتان در بعضی قسمت ها باشید !!!

امتحانش واقعا مجانی است ! مخصوصا با الگوریتم های جدید گوگل فروش لینک خیلی میتواند تاثیرگذار باشد.(این مقاله را حتما بخوانید)

این تصور غلط است که گوگل شما را امر و نهی می کند، بلکه فقط شما را از بعضی کارها باز می دارد تا بتوانید در نتایج جستجویش دارای رنک خوبی باشید.

  • آیا خرید لینک باعث مجازات سایت شما می شود؟

دوباره بله اگر گرفتار شوید! یا اگر کسی شما را گزارش دهد.

توصیه من این است که اینکار را انجام ندهید اما اگر انجام دادید هرگز از سایتی anchor text فراوان نخرید.(اگر قبلا این مقاله را نخوانده اید حتما بخوانید)

و البته هرگز فراموش نکنید که حتی اگر هم لینک خریدید در خرید و ایجاد لینک ها تنوع داشته باشید.حتما قبلا مقاله اهمیت تنوع لینک ها را خوانده اید !

 

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : سه شنبه 17 آذر 1394
تاثیر رنک نویسنده در سئو

آموزش رایگان سئو,افزایش رایگان رنک,افزایش رنک سایت

وقتی به گرایش‌های اصلی سئو دقت می کنیم، واضح است که نقش رنک ‌نویسنده در سئوی سال 2013 از اهمیت ویژه ای برای سئوکاران و دست اندرکارن بازار جستجو در وب برخوردار است.

رنک صفحه مدت زیادی است که به عنوان یک معیار اصلی برای تشخیص کیفیت نسبی صفحات وب بکار می رود. محدودیت هایی در استفاده از پیج‌ رنک به عنوان فاکتور کیفیت در چند سال اخیر به وجود آمده است اما همچنان از آن می توان در ارتباط با دیگر فاکتورهای کیفیت استفاده نمود (مانند دامنه، صفحه و غیره).

در سال 2013 استانداردی جدید برای کیفیت صفحات و رنک موتور جستجو در کانون توجهات قرار گرفت. این معیار را رنک نویسنده (یا رنک مامور بر اساس اختراع گوگل) می نامند.

در اینجا دلایل اهمیت رنک‌ نویسنده را توضیح داده ایم:

بررسی اجمالی رنک نویسنده

کیفیت محتوا که توسط موتورهای جستجو بررسی می شود، دیگر فقط در اختیار وبسایت نیست. بلکه بطور فزاینده ای به شهرت و قدرت نوشتاری نویسنده در وب، وابسته است. این نمره نوشتاری، نویسنده ها را در وب رتبه بندی می کند و از این رتبه برای تعیین نتایج جستجو در موتورهای جستجو استفاده می شود.

رنک نویسنده چگونه مطرح شد؟

روش استاندارد برای اینکه نویسنده ای در وب از دید گوگل معتبر شود این است که مطالب تولیدی توسط خودش را با پروفایل گوگل پلاسش لینک کند. این عمل با انجام بعضی ریزکاری ها ممکن می شود. سپس نویسنده ها با درنظر گرفتن عوامل موثر در مطالبی که تولید کرده اند رتبه بندی می گردند. این عوامل عبارت اند از حمایت اجتماعی (توئیت، گوگل پلاس، لایک و اشتراک گذاری)؛ تاثیر و ارتباط مطالب تولیدی در شبکه های اجتماعی؛کامنت ها در شبکه های اجتماعی؛ تاثیر و ارتباط آن کامنت ها؛ و کیفیت و ارتباط لینک های ورودی با محتوای تولیدی.

با نویسندگی بیشتر برای یک موضوع خاص ، مطالب ثبت شده سبب بالا رفتن رنک نویسنده در آن موضوع خاص می گردد.

اهرم های رنک نویسنده برای رنکینگ‌ در موتور جستجو

راه های مختلفی برای سئوکاران وجود دارد تا بتوانند رنک نویسندگی سایتشان را بالا ببرند. یکی از این راه ها پیدا کردن نویسندگانی است که رنک نویسندگی بالایی دارند و می توانند رنک نویسندگی درون سازمان را بالا ببرند.

برند هایی که در حال حاضر نویسنده ای با شهرت آنلاین بالا، ندارند باید از نویسندگانی با شهرت خوب برای مطالب کوتاه استفاده نمایند و به مرور زمان افرادی در درون سازمان خود برای این موضوع بکار گیرند.

نویسندگانی می توانند کمک کنند که با موضوع مورد فعالیت سایت شما آشنا باشند و بتوانند برای بهبود رنک سایت کمک نمایند.

هدایت کردن جستجوگر گوگل برای دسته ای از کلمات کلیدی که با موضوع سایت مرتبط است و نکات ریز تاثیرگذار برای افزایش رنک، راهی عالی برای شناسایی نویسندگان معتبر در فضای مجازی است. 

هدف قرار دادن وبسایت ها و وبلاگ های محبوب مهم است زیرا که چشمان بیشتری روی محتوای آنها خیره شده است. این موضوع فرصتی برای بالا بردن فعالیت های آنلاین و نظارت می شود (دو عامل مهم در بالابردن رنک نویسندگی سایت).همانطور که حضور و نفوذ کار نویسندگی افزایش می یابد، رنک نویسندگی نیز بالا می رود که نتیجه آن بالا رفتن ترافیک سایت در دراز مدت می شود.

از آنجا که سئو روی محتوا متمرکز شده است، سئوکاران در سال 2013 باید به رنک نویسندگی توجه کنند. دوران تسلط رنک صفحه بر سئو تمام شده است و زمان حکمرانی رنک نویسندگی در سئو فرارسیده است.

** با افزایش گوگل پلاس های پروفایل خود در گوگل رنک بهتری کسب کنید **

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 16 آذر 1394
تاثیر فیسبوک و توئیتر بر گوگل

Matt Cutts کیست,تاثیر توئیتر بر گوگل,تاثیر توئیتر در گوگل

پیشنهاد من به شما سئوکاران و وب مستران گرامی این است که حتما این مطلب را تا پایان به دقت مطالعه نمایید.مطمئن باشید در پایان به بسیاری از سوالات قبلی خودتان پاسخ خواهید داد !

مت کات: فیس بوک، توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی جزئی از الگوریتم‌های جستجوی گوگل نیستند. (اگر مت کات را نمی شناسید نگران نباشید،به زودی خواهید شناخت)

گمانه زنی های زیادی در سال های اخیر مطرح شده است در مورد اینکه آیا شبکه های اجتماعی در الگوریتم جستجو گوگل نقشی دارند یا خیر و در صورت وجود، میزان آن چقدر است. در حالی که برخی از سئوکاران حرفه ای به شبکه های اجتماعی به صورت یک پتانسیل در افزایش رنک نگاه می کنند، سایرین به شدت در این شبکه ها به دنبال ترافیک، شهرت و سایر مزایای غیرمستقیم آن هستند.

مت کات سرپرست بخش webspam گوگل، در آخرین ویدئوی آموزشی منتشر شده از خود به این سوال که آیا شبکه های اجتماعی برای الگوریتم رنکینگ مهم هستند یا خیر پاسخ داده است.

با نهایت تعجب در این جا گفته های مت کات را میبینیم : (البته من در این مقاله کلی تر به مبحث تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو پراخته ام)

فیس بوک و توئیتر در ایندکس وب ما مانند دیگر صفحات اینترنتی نقش بازی می کنند بنابراین اگر اتفاقی در فیسبوک یا توئیتر بیفتد ما آن را ردیابی می کنیم و در نتیجه می توانیم آنرا در نتایج جستجو خود بیاوریم. اما اینگونه نیست که پست های این شبکه ها با توجه به میزان لایک یا پیگیری از اهمیت بیشتری در الگوریتم جستجوی وب ما برخوردار باشند.”

با توجه به صحبت های کات بنظر می رسد که هیچ برنامه خاصی برای شبکه های اجتماعی در حال حاضر وجود ندارد اما ایا این به این معنی هست که تاثیر کمی وجود دارد؟ آیا در ادامه این سال امکان تغییر این شرایط وجود دارد؟ با توجه به اینکه کات همیشه حساب شده و با احتیاط حرف می زند امکان رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد.

کات به مشکل بزرگی اشاره کرد، اینکه شبکه های اجتماعی بصورت مداوم در حال تغییر و بروز شدن هستند ولی گوگل معمولا نمونه های وب خود را در یک زمان و نقطه خاص بررسی می کند.

“کات گفت: اگر ما صفحه ای را در وب بررسی کنیم می دانیم که در نقطه ای از زمان آن مطلب وجود دارد و تغییراتی در آن صفحه می تواند ایجاد شود.”

او همچنین به این نکته می پردازد که شاید شخصی بنا به دلایل خاص پیگیری یک پست را مسدود کند.

          “هرکسی می تواند وضعیت ارتباطات یک پست را تغییر دهد یا یک کاربر پیرو را بلاک کند بنابراین این موضوع تا حدی مایه تاسف است که مطالب یک صفحه را بررسی کنیم و بعدا متوجه شویم که مثلا خانمی شوهر خود را بنا به دلایل شخصی بلاک کرده است، با اینکه ما زمانی آن صفحه را بررسی کرده ایم که هر دو نفر در آن حضور داشته اند. بنابراین چون ما در حال نمونه برداری از یک وب متغیر هستیم لذا تشخیص هویت های واقعی تا حدودی سخت است. مگر زمانی که ما قادر به پیدا کردن راه هایی برای دسترسی بهتر به اطلاعات وب باشیم، این موضوع دلیل دیگری است که مهندسین در استخراج اطلاعات وب بسیار محتاط هستند چرا که هر لحظه امکان تغییر اطلاعات آن صفحه وجود دارد.”

آیا ما باید استفاده از شبکه های اجتماعی را متوقف کنیم؟ البته که نه. کات مشخص کرد که فواید زیادی در استفاده از هردوی این شبکه ها وجود دارد.

          “البته من نمی گویم که از این شبکه ها استفاده نکنید، من توئیتر را دوست دارم، میلیون ها نفر در دنیا از میلیونها مطلب با ارزش در فیسبوک یا توئیتر استفاده می کنند. من فکر میکنم هر دوی این شبکه ها راه بسیار با ارزشی را آغاز کرده اند و هردو ترافیک و بازدید بسیاری را برای سایت شما به ارمغان می آورند. آنها راهی برای بروز کردن اطلاعات مردم در مورد موضوع وبسایت یا شرکت شما هستند. بنابراین من فکر می کنم آنها راهی مفید برای ساختن برند اختصاصی خودتان هستند. اما نباید چنین پنداشته شود که تا یک پست یا توئیت منتشر شد گوگل باید آن را به حساب آورد. خیلی از صفحات ممکن است بلاک شده باشند یا لایک و پیرو زیادی نداشته باشند.”

او همچنین به افرادی که فکر می کنند با تعداد زیاد لایک یک صفحه، الزاما رنک آن نیز باید خوب شود هشدار داد. در واقع کات می گوید که اگر صفحه ای لایک زیادی دارد احتمالا صفحه ای با محتوای خیلی خوب است و این دلیل رنک بالای آن است. در مطالعه ای که اریک انج (یکی از بزرگان سئو) ماه گذشته انجام داد، به این نتیجه رسید که لایک و اشتراک گذاری پست های فیس بوک تاثیری در رنک جستجو ندارد.

سئوکاری بود که می گفت: “باشه، ما لینک های زیادی در فیس بوک میبینیم که دارای پیج رنک خوبی هستند”     اما این موضوع همبستگی است نه رابطه علت و معلولی. در عوض این را نشان می دهد که حتما این مطلب چیز جالبی است که تا این اندازه لایک خورده است و بسیاری از کاربران تصمیم به لینک کردن آن گرفته اند. این نیز نمونه ای از رتبه بندی مطالب ای است که شما تولید کرده اید، حال نه فقط در گوگل بلکه در فیس بوک و توئیتر. با نگاهی به سال های پیشرو، کات گفت که چگونگی برخورد گوگل با صفحات اجتماعی امکان دارد تغییر کند.

          “من فکر میکنم تا 10 سال آینده، به احتمال زیاد ما به فهمیدن روابط و شبکه های اجتماعی بین مردم علاقه مند تر می شویم اما درحال حاضر ما باید با وب بصورتی که هست برخورد کنیم جاییکه امکان استخراج مطالب و بررسی آن به آسانی میسر است.”

پس از هم اکنون، به نظر نمی رسد که گوگل از شبکه های اجتماعی برای رنکینگ استفاده کند. با این حال بدیهی است که در این مورد هنوز منافع و بازارهای زیادی وجود دارد که بسادگی نمی توان از آنها گذشت فقط به واسطه اینکه ارتباطی بین گوگل و شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

در پایان این مقاله من باید عذرخواهی کنم از شما دوستان عزیزم چراکه در مقالاتم اکثرا نام متخصصان برتر سئو جهان را می آورم و از آن ها نقل قول میکنم نه از سئو کاران ایرانی ! دلیل واضحش هم این است که اولا در ایران با توجه به مشکلات و تحریم ها و …. سئو کاران توانمند بسیار بسیار کمی داریم و ثانیا آن هایی هم که توانا هستند مقالاتی را در زمینه سئو آموزش نمی دهند تا من و دیگران از آن ها نام ببریم و استفاده کنیم.

** در حال حاضر به قطع می توان گفت فیسبوک و توئیتر تاثیری در رنک گوگل ندارند **

 منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 16 آذر 1394
آیا لینک سایت هایی با محتوای مشابه مفید اند

duplicate content چیست,بک لینک رایگان,بهینه سازی سایت

کسانی هستند که معتقدند لینک فقط یک لینک است اما کسانی دیگری هستند (مانند من) که معتقدند گوگل، سایت ها را بر اساس موضوع دسته بندی می کند.

منطقی است که فرض کنیم گوگل هم می تواند موضوع مبحثی را بررسی کند و سایت هایی که موضوع مشابه دارند را رتبه بندی نماید چراکه روی صحبت ما با گوگل است و پیش تر گفته شد گوگل چیست و ما با چه کمپانی و رباتی مواجه هستیم.

بخاطر داشته باشید بسیار مهم است که قدرت نویسندگی خودتان را افزایش دهید و یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، استناد کردن به سایت های دیگر با موضوع مشابه است.(البته به شرطی که سایت های دیگر با کیفیت بوده و خود به نوعی مرجع محسوب شوند)

به تصویر جالب زیر که یکی از بزرگترین سایت های SEO جهان ساخته و خیلی راحت بحث محتوای کپی را به نمایش کشیده است دقت کنید :

duplicate content چیست,بک لینک رایگان,بهینه سازی سایت

بر طبق این تصویر متوجه می شوید ، اینطور نیست که گوگل صفحه کپی شده را نبیند اما نگاه آن به اینگونه صفحات خیلی جزئی و بی دقت است !

بنابراین هر لینکی که مرتبط با موضوع من و مفید باشد، ترجیح میدهم که از آن برای بهبود رنک خود استفاده کنم.

در واقع همواره باید از سایت هایی با رنک بالا برای بهبود وضعیت خود استفاده کنیم.به هر حال آن ها راهی را رفته اند که ما هم باید برویم و آن ها می توانند سکوی پرتاب ما باشند (باز هم اشاره میکنم نباید رنکشان تقلبی باشد . این مقاله را حتما مطالعه کنید)

** لینک گرفتن از سایت های کپی کننده هیچ ارزشی ندارد **

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : یک شنبه 15 آذر 1394
تاثیر تبلیغات بر فروش

بودجه بندی تبلیغاتی,بودجه تبلیغات,بودجه تبلیغات بانک

بودجه مایکروسافت برای تبلیغات در سال مالی منتهی به ژوئن 2.6 میلیارد دلار بوده است. اپل در سال مالی خود تا اکتبر 1.1 میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه کرده است.
شرکت های دیگر هزینه تبلیغات خود در سال مالی اخیر را در آینده اعلام خواهند کرد اما در سال های گذشته میزان هزینه آنها بصورت زیر است:

بودجه بندی تبلیغاتی,بودجه تبلیغات,بودجه تبلیغات بانک
 
من نموداری در کنار نمودار اصلی رسم کرده ام که درصد هزینه برای تبلیغات از محل بودجه شرکت، در آن مشخص است. توجه کنید که کوکاکولا درصد بیشتری بودجه خود را به نسبت دیگر شرکت ها به تبلیغات اختصاص می دهد.

آیا به نظر شما دوستان عزیز در این بازار نوشابه که خیلی ها به جای اینکه بگویند نوشابه می خواهیم می گویند کوکا می خواهیم ، این شرکت نیازی به این همه تبلیغات دارد ؟!
با این حال، مایکروسافت در حال رسیدن به محدوده 3 تا 5 درصد از فروش است. حتی مورد مصرف بودجه تبلیغات هم مشخص است: مصرف کنندگان. فعالیت تجاری، سرور و ابزارهای بخش های مختلف مایکروسافت نیز ممکن است که بودجه تبلیغات داشته باشند اما مبالغ آن بسیار کمتر از بخش های ویندوز، سرگرمی و بخش آنلاین است.
هنگامی که بودجه تبلیغات به عنوان درصدی از فروش به مصرف کنندگان، در نظر گرفته شد، مایکروسافت ناگهان به بزرگترین پرداخت کننده بودجه تبلیغی تبدیل شد، حتی بیشتر از کوکاکولا. من نمیدانم چطور چنین اتفاقی رخ داده است. بنظر می رسد که مایکروسافت نیز همانند کوکاکولا برای فروش محصولات خود تلاش می کند. کوکاکولا شدیدا برای حفظ برند تجاری خود به عنوان یک کالای مشهور تلاش می کند. آیا بازاریابی مایکروسافت بدین گونه است؟

عجیب است که بدانید شرکتی مثل کوکاکولا حتی روی ماه هم تبلیغ کرده است.
همچنین جالب است که اپل در شرایط مشابه کمتر از 1/12 این مبالغ هزینه می کند. محصولات بهتر، با کیفیت تر و خاص تر، نیاز کمتری به تبلیغات دارند(اما نه اینکه نیازی ندارند.

بهتر است بدانید بسیاری از کوته فکران بازار مجازی و واقعی که خیلی هم ادعا دارند (و تا دلتون بخواد دورمون پر شده از این آدم ها) اولا اصلا نمی دانند تبلیغات در اصل چیست و هدف از آن چیست ثانیا می گویند اصلا چرا تبلیغ ؟!

در همین ایران خودمان مثال بارز بحث تبلیغات صحیح و کارآمد که بسیار هم تاثیرگذار بوده است ، شرکت ایرانسل است.آیا واقعا این شرکت نیازی به تبلیغات دارد ؟!

دارد ؟!!!!!!!!!

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله.همه شرکت ها نیاز به تبلیغات دارند.

نام ایرانسل معتبر است و اکثر افراد می شناسند اما این شرکت در انواع حالت های مختلف در تمام روزهای سال تبلیغ می کند و چنین است که به این عظمت درآمدی تبدیل شده است !

** یادمان نرود که تجارت درست یعنی از هر 100 تومان سود خالص 2 تومان را برداریم و 98 تومان دیگر را تبلیغ کنیم **

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : یک شنبه 15 آذر 1394
آیا رنک صفحه یک فاکتور رنکینگ بشمار می رود

افزایش پیج رنک,افزایش پیج رنک سایت,افزایش پیج رنک گوگل

رنک صفحه چیزی بود که در ابتدا گوگل را از دیگر موتورهای جستجو جدا کرد. خوشبختانه شما با اینکه رنک صفحه چیست و چگونه بالا می رود آشنا خواهید شد، اگر این مقاله را مطالعه کنید!

در عکس زیر شمایلی از رنک صفحه و توضیحات مربوط به آن را می بینید.

افزایش پیج رنک,افزایش پیج رنک سایت,افزایش پیج رنک گوگل

بهرحال حتی با الگوریتم های جدید هم قطعا رنک صفحه در رنک سایت شما و درنتیجه نشان دادن آن در موتورهای جستجو، تاثیرگذار است.

برای بهبود رنک صفحه سایت خود، شما می توانید از لینکهای زیادی از سایتهای با پیج رنک 1و2و3و… استفاده کنید یا فقط از 1 لینک سایتهای با پیج رنک بالا (7 و 8 و 9) بهره ببرید.

البته و صد البته به شرط اینکه پیج رنک واقعی داشته باشند نه به صورت تقلبی پیج رنک کسب کرده باشند.

این روش بازاری بزرگ برای فروش لینک درست کرده است، لینک هایی از سایت های با پیج رنک بالا برای کسب درآمدی احمقانه، گوگل طبیعتا این روش را دوست ندارد و با آن مقابله میکند.

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چگونه تشخیص می دهد ؟!! (این جا باز باید به این اشاره کنم وقتی چنین سوالاتی برای شما پیش می آید یعنی نمی دانید طرف حساب شما کیست. !!! طرف حساب شما گوگل است)

مشکلی بنیادین در این روش بوده و شاید همچنان باشد، هنگامیکه پیج رنک واقعی بطور مداوم آپدیت می شود، گوگل هر سه ماه یکبار پیج رنک سایت را آپدیت می کند. در سال گذشته این آپدیت ها به تعداد کمتری انجام شده است- در حقیقت در سال 2013 فقط دوبار انجام شده است.

خب درس تاریخ کافیه. آیا پیج رنک همچنان یک فاکتور رنکینگ است؟

در یک کلمه، بله. اما جواب مفصل به این سوال تا حدی پیچیده است …

پیج رنک همچنان در حساب یک سایت برای محاسبه رنکینگ صفحه وب لحاظ می شود اما این همه ماجرا نیست و پیج رنک فقط یکی از حدود 200 فاکتور رنکینگ است.

شما معمولا سایتهایی با پیج رنک پایین را دیده اید یا سایت هایی با ورودی گوگل پایین که پیج رنک بالایی دارند، دلیل:

  1. ارتباط

  2. نویسندگی عالی

  3. اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی

با توجه به جذب لینک، نصیحت من این است که الویت را لینک هایی بدهید که به مبحث مورد نظر شما نزدیک اند (و ترافیکی واقعی ایجاد می کنند)، نه آنهایی که مربوط به سایتهای با پیج رنک بالا هستند اما غیر مرتبط اند.

باور کنید زبونم داره مو درمیاره از بس تو مقالات مختلفم به این مسئله اشاره کردم !!!

*** پیج رنک همچنان برای سئو مهم است ***

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 14 آذر 1394
پیج رنک چیست – راه های افزایش پیج رنک گوگل

افزایش پیج رنک,افزایش پیج رنک سایت,افزایش پیج رنک گوگل

 

ابتدا بهتر است دقیقا بدانید پیج رنک گوگل چیست؟

شرکت گوگل برای تعیین اهمیت صفحات سایت های اینترنتی از پیج رنک استفاده میکند که یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی نتایج ربات جستجوگر گوگل است.(با بر اساس این مقاله بهتر است بگوییم بود)  پیج رنک (Page Rank) توسط بنیانگذاران گوگل Larry Page و Sergey Brin در استنفورد مطرح شد. و در واقع اصطلاح پیج رنک (PageRank) نیز از اسم لری پیج گرفته شده است.

پیج رنک عددی از 1 تا 10 هست که برای سایت های گوناگون و بر پایه هیچ نکته خاصی! متفاوت است.

حالا حتما دوست دارید بدانید این پیج رنک چگونه محاسبه می شود؟

تئوری مدیران گوگل این بود که صفحاتی با لینک ورودی زیاد صفحات مهمتر و با اهمیتی هستند.(البته در گذشته) الگوریتم آنها لینک های ورودی را بعنوان یک رای مثبت به سایت شما در نظر میگیرد. میزان تاثیر یک لینک واقعی ورودی بر پیج رنک شما به عوامل مختلفی مانند پیج رنک صفحه لینک دهنده، تعداد صفحات لینک شده در آن و نوفالو نبودن آن لینک ها بستگی دارد.

البته این معیار تا حد زیادی قابل قبول است زیرا داشتن لینک خروجی زیاد به این معنی است که حساسیت زیادی بر معرفی منابع در سایت وجود نداشته است.

حال باید بدانید اهمیت این پیج رنک چقدر است؟

Page Rank  یکی از چندین و چند عامل موثر بر رتبه بندی نتایج گوگل است و در حال حاضر دیگر تاثیر زیادی بر آن ندارد، از طرف دیگر این فاکتور که عددی بین ۱ تا ۱۰ است معیار مناسبی برای تعیین میزان محبوبیت و اعتبار سایت شما از دید بازدیدکنندگان خواهد بود که تاثیر زیادی بر جذب تبلیغات در سایت خواهد داشت.

بنابراین بهتر است از این به بعد بیشتر از اینکه فکر کنیم رنک گوگل در جذب ورودی گوگل موثر است ، فکر کنیم که در جذب تبلیغ دهنده موثر است.

پس از مدتی افراد بخوبی راههای افزایش پیج رنک را شناختند و با استفاده از تکنیک هایی مانند گوگل بمب و تبادل لینک، کارایی این معیار را زیر سوال بردند ولی در حال حاضر گوگل سایتهایی را که در آنها تعداد زیادی لینک به صفحات غیرمرتبط وجود دارد را شناسایی و جریمه میکند و با اینکار جلوی افزایش غیرواقعی پیج رنک را گرفته است. به همین دلیل از تبادل لینک با سایتهای غیر مرتبط و ثبت سایت در دایرکتوری هایی که پیج رنک گوگل بالایی ندارند جدا خودداری کنید زیرا موجب کاهش اعتبار سایت شما خواهد شد.

من به شخصه پیشنهاد میکنم بر اساس الگوریت مهای جدید گوگل فقط و فقط از سایت های مرتبط لینک های یک طرفه بگیرید.(حال اگر رنک آن سایت بالا بود نیازی نیست تعداد زیادی لینک بگیرید اما اگر کم بود تعداد لینک ها باید زیادتر باشند)

حالا بهتون یاد بدم چجوری pagerank سایت خودتون رو ببینید :

در طول هرسال گوگل چهار بار پیج رنک صفحات را با یک عدد بین ۱ تا ۱۰ مشخص میکند (که البته در سال 2013 فقط دو بار این کار را کرد). این معیار برای هر صفحه جداگانه تعریف میشود و مربوط به کل سایت نیست. تنها تعداد کمی صفحه با پیج رنک ۱۰ وجود دارند. برای تعیین Page Rank سایت خود یا دیگران میتوانید از سایتی که خود گوگل برای این کار راه اندازی کرده است استفاده کنید : www.prchecker.info

 

بهترین راه برای افزایش پیج رنک، کسب لینک ورودی به سایت از صفحاتی با پیج رنک بالا است که کاملا هم به سایت شما و محتوای تولید شده از سوی شما مرتبط باشد.

کلمه تولید شده را جدی بگیرید !!!

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : جمعه 13 آذر 1394
آیا مهم است که هنگام ساختن لینکها متن متفاوتی داشته باشیم

anchor text چیست,آموزش سئو,افزایش بازدید

در این مقاله منظور از لینک ها Anchor Text ، همان لینک های داخلی صفحات است که به سایت های دیگر و یا لینک های سایت خودمان مرتبط است.

روزهای خوب (یا شاید هم بد ! )سئو را بخاطر بیاورید، که همه شما باید براساس کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی که بیشترین تطابق را با متن دارند، رنک خود را بهبود می دادید.

خب باید بگوییم که آن روزها گذشته است! و خیلی چیزها از نظر گوگل تغییر کرده است.

از زمان ارائه الگوریتم پنگوئن گوگل در سال 2012 که بیشتر جریمه بود تا بهبود بخشیدن، بهترین زمان برای تولید متن خوب هنگام ساختن لینک است، نه اینکه بصورت احمقانه کلمات کلیدی بسازید (چیزی که در ایران بسیار رواج پیدا کرده است و هرچه هم من و سئو کاران دیگر فریاد می کشیـــــــــــــــــــــــــم که این کار را انجام ندهید کسی گوش نمی دهد !!!)

لطفا و خواهشا موارد زیر را با دقت بخوانید :

  1. ترکیبی از موارد زیر برای توضیح دادن یک متن (به عنوان مثال “ساعت های ارزان قیمت”)
  2. لینک های مارک دار (نام کمپانی سازنده/سایت و …) “فروشگاه ساعت”
  3. ساعت های کوچک و بزرگ و … “شما می توانید ساعتهای ارزان قیمت یا غیرگران بخرید” (یعنی از کلمات مترادف استفاده شود)
  4. کلمات یا عبارات کلیدی دقیق و … “ساعت های ارزان قیمت”
  5. لینک های عمومی شامل “اینجا کلیک کنید”و “این سایت” و …
  6. لینک های خیلی کلی مانند “www.watchs.com”

بهترین توصیف برای این نوع از متن ها شکل گفتگویی آن است اما این مقاله کار خوبی را روی backlink سایت های معتبر جهانی انجام داده است و آنها را به چالش کشیده است.

البته اگر سایت شما دارای سرمقاله است (هنگام تولید محتوای گسترده) آنگاه شما بطور طبیعی تنوع گسترده ای از Anchor text الگوریتم پنگوئن را دارید.

بهرحال مطمئنا می توان گفت بسیار مهم است که به متن کلیدی خود تنوع ببخشید، هنگامی که درحال تولید لینک هستید.

در ایران مد شده است که بسیاری از سایت ها در پایان مطلب خود شروع می کنند به قرار دادن ده ها کلمه کلیدی مرتبط و نا مرتبط که در واقع نامرتبط ها ارزش مرتبط ها را هم از بین می برد.

یا بعضی ها فکر می کنند که به هیچ عنوان نباید به سایت های دیگر لینکی بدهند !!! کی گفته ؟!!!!!!!!!!!!

چرا فکر میکنید لینک دادن به سایت های بزرگ که از نظر گوگل رنکینگ مطلوبی دارند می تواند بد باشد حال انکه گوگل دوست دارد ببیند شما نویسنده به روز و متفاوتی هستید که از مقالات سایت های بزرگ اطلاع دارید ؟!!

پس از کلمات کلیدی با تعداد کم و 100% مرتبط با موضوع خود استفاده کنید و در مطلب خود هم از لینک دادن به مراجع بزرگ نهراسید.

***متن اصلی خود را تنوع ببخشید تا از مجازات گوگل در امان باشید***

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : جمعه 13 آذر 1394
آیا صفحات غیرواقعی روی رنکینگ تاثیر گذار است

آموزش سئو,افزایش بازدید,افزایش رتبه در گوگل

اعتقادی بین سئوکاران وجود دارد که صفحات الکی سایت شما (صفحاتی که کاربر سریعا از آن برمیگردد و صفحه دیگری را بازدید می کند) باعث بهبود رنک سرچ شما می شود.

اولا میزان هرزنویسی بصورت مستقیم در حساب آنالیز سایت شما نمود پیدا می کند که هیچگاه نشان نمی دهد که مطلب مورد نظر برای بازدیدکننده سایت شما مفید بوده است یا نه

برای مثال یک مقاله در سایت شما تمام موضوع مورد بحث را پوشش می دهد و تمامی سوالات کاربران را پاسخ می دهد. حالا اگر آنها از سایت شما بدون وارد شدن یا خرید از سایت و … خارج شوند (کاربر مهمان) و شما به نتایج دلخواهی که در ذهن دارید نرسید، علاوه بر اینکه برای شما خوب نیست، نشان دهنده این است که سایت شما تطابق خوبی با موضوع مطرح شده ندارد. لذا شما نیاز به یک طراحی جدید دارید.

بنده مطمئنم که ویکی پدیا حجم بالایی از هرز نویسی دارد اما بنظر این موضوع تاثیری در رنکینگ آن ندارد!

خبر خوب این است که گوگل اعلام کرده است صفحات هرز را به عنوان یک فاکتور رنکینگ آنالیز نمی کند و بصورت کلی مطلب را به عنوان محتوای صحیح قبول می کند.

با این وجود شک و تردیدها از بین نمیرود اما من هم معتقدم صفحات هرز تاثیر مستقیمی روی رنک ندارد.

به هر حال یکی از مواردی که در رنکینگ گوگل و الکسا مد نظر قرار میگیرد تعداد بازدید از صفحات یک سایت است.ولی این را هم نباید فراموش کنیم که زمان ماندن کاربران در هر صفحه بسیار بسیار مهم تر از بازدیدشان از آن صفحه است.

یک سوال : آیا به این فکر کرده اید که گوگل را فریب دهید ؟

اگر سعی کردید و یا در ذهن برنامه هایی برای این کار دارید باید بگویم سوال را درست نخوانده اید ! (در واقع بخشی از سوال که نوشته شده گوگل را نخوانده اید)

بزرگان برنامه نویسی جهان که بسیار باهوش هم هستند هرگز نتوانسته اند گوگل را فریب دهند چه برسد به امثال من !

دلیلش هم خیلی خیلی ساده است : گوگل تشکیل شده است از باهوش ترین بزرگان فناوری اطلاعات جهان !

 

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
آیا زمان لود شدن صفحه یک فاکتور رنکینگ است

آموزش سئو,افزایش رتبه سایت,افزایش رنک سایت در گوگل

آیا گوگل از زمان لود شدن صفحه به عنوان یک فاکتور رنکینگ استفاده می کند؟

این یکی دیگر از مواردی است که گوگل بر آن صحه گذاشته است. برگردیم به سال 2010 زمانیکه گوگل اعلام کرد که سرعت لود صفحات شاید 1 درصد تاثیر داشته باشد اما شکی نیست که بهینه کردن سرعت لود سایت برای سئو سایت و همچنین بازدیدکنندگان سایت شما مفید است.

در واقع نباید هرگز فراموش کرد که گوگل همواره اعلام میکند برای کاربرانتان سایت را بهینه کنید نه فقط برای گوگل.چراکه در بحث سرعت ابرسروهای ربات گوگل مشکلی با سنگین ترین صفحات هم ندارند و خیلی سریع از آن ها گذر می کنند اما با توجه به اینکه کاربران از صفحات سنگینی که دیر لود می شوند خوششان نمی آید بنابراین گوگل کاربر محور هم خوشش نخواهد آمد.

مباحثی مثل استفاده صحیح و به جا از کتابخانه های jquery ، سرعت سرور سایت ، استفاده به جا و در حد نیاز از پلاگین ها و … مواردی هستند که بر روی سرعت لود صفحه تاثیر می گذارند.

***سرعت لود سایت یک فاکتور رنکینگ است ***

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : پنج شنبه 12 آذر 1394
آیا نویسنده مطلب تعیین کننده رنک محتوا است

افزایش پیج رنک گوگل,افزایش رنک گوگل,تاثیر گوگل پلاس در سئو

فرض اساسی این است که “رنک نویسنده” برای جداکردن تولید کننده محتوا از سایتی است که ذخیره کننده محتوا است.بنابراین اگر نویسنده با رتبه ای بالا بر روی سایتی با رنک پایین مطلب بگذارد، آن مطلب بطور بالقوه توانایی بالا رفتن رنکش بر اساس رنک نویسنده را دارد.

واضح است که گوگل به این نکته توجه می کند و اگر شما تا الان قدرت نویسندگی خود را بالا نبرده اید و گوگل پلاس های خود را افزایش نداده اید بایستی دست بکار شوید! پاراگراف پایین به شما توضیح می دهد که چگونه رنک نویسندگی خود را بالا ببرید.

ابتدا باید بگویم اگر در مورد گوگل پلاس اطلاعی ندارید و یا اطلاعات کمی دارید بهتر است سری به این مقاله بزنید.

همچنین پیشنهاد میکنم قبلا خواندن ادامه این مقاله ، این مقاله را هم به صورت کامل و دقیق مطالعه نمایید.

گوگل روش استانداردی برای یک نویسنده در وب ارائه کرده است، نویسنده بایستی مطالب خود را با صفحه گوگل پلاسش ادغام کند. این کار با کلمات کلیدی مناسب ممکن است. نویسندگان براساس فاکتورهای ارتباطی با مطلب تولید شده توسط آنها، رتبه بندی می شوند. این فاکتورها شامل: فعال بودن در شبکه های اجتماعی (توئیت، پلاس، اشتراک گذاری، لایک)؛ تاثیرگذاری و ارتباط آنها باعث حمایت شبکه های اجتماعی می شود؛ کامنتهای شبکه های اجتماعی؛ تاثیر و ارتباط کامنتهای آنها؛کیفیت لینک های ورودی مرتبط با مطلب ، توضیحات نوشته شده توسط نویسنده در عنوان، و توضیحات مرتبط با مطلب و رنکی که نویسنده برای یک موضوع خاص دارد.

اما آیا واقعا رنک نویسنده یک فاکتور در رنکینگ سایت است؟

خب، اریک انگه (یکی از بزرگان سئو) جنین نظری دارد، با توجه به مقاله ای که سال گذشته در این زمینه نوشته است. اما بسیاری از سئوکاران همچنان با این نظریه موافق نیستند.

نظر شخصی بنده این است که جواب این سوال تا حدودی می تواند “بلی” باشد اما هر لحظه امکان دارد همانند یک بمب هسته ای این روش، عقاید در مورد سرچ را متحول کند.

بنابراین نمی توان کاملا آن را تایید کرد اما همانند یک کامیون ده تن به سمت شما می آید و بهتر است که آماده باشید و البته ناگفته نماند ساختن یک صفحه شخصی در گوگل پلاس و پلاس گرفتن برای آن کار آنچنان سختی نیست و درواقع امتحان آن خالی از لطف نیست.

یاد بگیرید که باید همیشه برای مسئل کوچک وقت کم بگذارید و برای مسائل بزرگ وقت زیاد.این یعنی هیچ مسئله ای نیست که بتوان آن را حذف کرد !

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : سه شنبه 10 آذر 1394
آیا شبکه های اجتماعی تاثیری بر رنکینگ دارند

افزایش رتبه در گوگل,افزایش سئو,تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو

بهتر است اول کمی شبکه های اجتماعی را بررسی کینم تا دقیقتر مفهوم ارتباط شبکه های اجتماعی و سئو (بهینه سازی سایت برای متورهای جستجو) را در آینده متوجه شوید.

یکی از پدیده های وب 2 ، ظهور و رشد  شبکه های اجتماعی است . رسانه های اجتماعی به ابزارها و پلت فرم های آنلاین اطلاق میشوند که افراد جهت اشتراک گذاری عقاید ، تجارب و نیازمندیهای خود از آن استفاده میکنند . رسانه اجتماعی میتواند اشکال گوناگونی اعم از متن ، تصاویر ، صدا ، فیلم و یا … داشته باشد که امروزه خیلی در سراسر جهان طرفدار پیدا کرده است و در زندگی مردم نقش مهمی را ایفا می کند.

شبکه اجتماعی یعنی وب سایت و سرویس هایی که به شما این امکان را میدهند با افراد دیگر ( دوستان ، آشنایان ، همکاران ) در ارتباط باشید ، به عضویت گروه های مورد علاقه خورد در بیایید ، نوشته ها و پست های آنها را بخوانید و نظرات و محتوای خود را نیز با دوستان خود به اشتراک بگذارید . شبکه های اجتماعی Facebook , Google plus , LinkedIn جزو پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی هستند .

افراد میتوانند با هزینه ای بسیار کم و در اغلب موارد بصورت رایگان از این رسانه ها استفاده کنند و امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی بازخورد و قدرت بسیار بالایی دارد به طوریکه امروزه همه اصناف ، اشخاص معروف و برند ها به طور جدی از شبکه های اجتماعی برای توسعه کار خود استفاده میکنند . این دست رسانه ها رقیبی جدی برای رسانه های سنتی مانند رادیو ، تلویزیون و مطبوعات هستند .

همانطور که پیشتر مطرح شد (در مبحث لینکها) گوگل بطور واضحی اعلام کرده است که شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیمی در موتور جستجو آن ندارند. کارهایی که شبکه های اجتماعی انجام می دهند:

1) تاثیر بر ترافیک referral

2) افزایش بازدید – قرار گرفتن مطلبی در شبکه اجتماعی سبب پربیننده شدن آن و درنتیجه ارجاع بیشتر به لینک مربوط به آن می شود.

بنابراین شبکه های اجتماعی می توانند پس از تولید محتوا بصورت غیر مستقیم بر روی لینکها تاثیر گذار باشند، اما تاثیر مستقیم آنها نظریه ای غلط می باشد.

افزایش رتبه در گوگل,افزایش سئو,تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو

*** شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیمی بر رنکینگ گوگل ندارند (بلکه غیر مستقیم تاثیر گذارند)***

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : سه شنبه 10 آذر 1394
گوگل پلاس تا چه میزان روی رنکینگ تاثیر دارد

googleplus چیست,افزایش رنک گوگل,بهینه سازی سایت

ابتدا بهتر است بدانید گوگل پلاس چیست و به چه دردی می خورد ؟!

گوگل پلاس یا همان در واقع لایک و محبوب کردن توسط گوگل مطلبیه که همه صاحبان سایت و وبلاگ به دنبال کدها و اسکریپت های آن برای  قرار دادن در سایت و وبلاگشان هستند.

حتما تمام وبمسترای عزیز با ابداع جدید گوگل بنام گوگل پلاس وان یا همون Google +1 آشنا هستند و اگه هم آشنا نیستند حداقل دیدند که تو سایر سایتها یک دکمه ۱+ گذاشتن و زیرش نوشتن ما را در گوگل محبوب کنید!خیلی از دوستان پرسیده بودند این چیه و یا اینکه تاثیرش درسئو سایت چطوریه و خیلی سوالات دیگه که ذهن خود من را هم مشغول کرده بود.

باید از شاخه اصلی این ابداع واستون بگم که میشه گوگل پلاس یعنی اون ۱ را نداره.این میشه شبکه اجتماعی جدید گوگل که حسابی روش سرمایه گذاری کرده و میخواد با اون جای فیسبوک را بگیره.این شبکه اجتماعی هم مانند سایر شبکه هاست و فرقی در هسته کار نیست و فقط اومدن در ظاهر و یا اسم منوها تغییر ایجاد کردن!
اول از همه ببینیم کار این دکمه گوگل پلاس وان چیه؟خوب شما وقتی از مطلبی خوشتون میاد و این دکمه در دسترستون باشه میتونید اون را +۱ کنید.البته برای انجام چنین کاری لازمه که شما یک اکانت گوگل داشته باشید و وارد اون بشید و امتیاز را به سایت یا مطلب مورد نظر بدید.حالا که این امتیاز را دادید چی میشه؟گوگل متوجه میشه که کاربری بنام شما از این مطلب خوشش اومده،پس در گام اول در جستجوهایی که در گوگل با نام کاربریتون انجام میدید این مورد را بالاتر نشون میده (البته فقط برای شما!) به طور مثال یک موضوع در رتبه ۸ صفحه اول گوگل قرار داره،وقتی شما اون را +۱ می کنید، به طور مثال برای شما در جایگاه ششم نشون میده.کار بعدی که این دکمه می کنه اینکه تو اون گوگل پلاس (شبکه اجتماعی گوگل) هم اگه عضو باشید، این موضوع را به دوستاتون هم معرفی و پیشنهاد می کنه.
ولی بهتره واقعبینانه تر نگاه کنیم.اگه قرار بود این دکمه فقط برای به اشتراک گذاشتن مطالب باشه، اینقدر گوگل روش مانور نمی داد.بیایید اینطوری به قضیه نگاه کنیم:
وقتی تعداد زیادی آدم میان و یک سایت یا موضوع را +۱ می کنند یعنی چیز به درد بخوریه.من شخص هم این را متوجه میشم چه برسه به گوگل، پس میاد و برای رتبه دادن به مطالب برای قرار گرفتن در صفحات جستجو از این الگوریتم هم کمک میگیره.
یکی از مواردی که در صفحه خود این دکمه در گوگل به اون به عنوان تاثیر بر کار موتور جستجو اشاره شده اینکه خود شما وقتی میبینید کاربران زیادی یک موضوع را +۱ کردن نتیجه میگیرید که موضوع به درد بخوریه و به شما کمک میکنه که مطالب مفید را راحت تر پیدا کنید!
همچنین اگر مورد بالا را حدس و گمان در نظر بگیریم، ولی خود گوگل قویا به این موضوع که این دکمه در الگوریتم امتیاز دادن تاثیر داره تاکید کرده.پس بهتره که اگه هنوز از این دکمه در سایتتون استفاده نمی کنید اون را به سایت خودتون اضافه کنید.

اما وارد بحث تخصصی می شویم و به گوگل پلاس به چشم یک کلید برای لایک یا امتیاز دادن نگاه نمی کنیم.

اینگونه ، گوگل پلاس درحال حاضرتاثیری در رنکینگ ندارد.

اریک (یکی از بزرگترین تحلیل گران سئو در جهان) می گوید:

بر اساس مطالعات ما، دیدگاه من بر این است که اشتراک گذاری گوگل پلاس تغییری ملموسی در رنکینگ ایجاد نمی کند (بر اساس نتایج غیر شخصی).

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 9 آذر 1394
آیا لینک ها اصلی ترین فاکتور رتبه بندی هستند

بک لینک رایگان,بهترین سئو کار,تاثیر بک لینک در سئو

من اگر می خواستم خودم را جای شما بگذارم از این مقاله هم جواب را به خاطر می سپردم و هم سوال را !! واقعا این سوال در بحث سئو سایت به خودی خود بسیار مهم و اساسی است.

زمانی که الگوریتم جدید گوگل که بعد از 15 سال تغییر کرد ، در حدود مهر ماه امسال رونمایی شد، شک و تردیدهایی وجود داشت در مورد اینکه شبکه های اجتماعی تاثیر بیشتری نسبت به لینکها برای رتبه بندی دارد.

خب، آن شک در پایان ژانویه از بین رفت هنگامیکه Matt Cutts ویدیویی را منتشر کرد که در آن به وضوح مشخص بود که گوگل در حال حاضر از شبکه های اجتماعی به عنوان یک فاکتور رتبه بندی استفاده نمیکند (مانند فیسبوک یا نوئیتر و …). پیشنهاد میکنم این مقاله را که صحبت های مت کات (مدیر اسپم گوگل) در آن ذکر شده است را مطالعه نمایید.

Matt همچنین در ابتدای ماه May ویدیویی منتشر کرد که در آن نشان داد که گوگل به این زودی ها قصد تغییر ارزشگذاری بر اساس لینک ها را ندارد:

انتظار می رود که در چندسال آینده ما همچنان به استفاده از لینک ها به عنوان معیار ارزیابی صفحات سایت ها ادامه دهیم.در واقع همواره از ابتدا گوگل بحث استفاده از لینک ها را توصیه کرده است.

به راحتی می توان دریافت که لینکها همچنان به عنوان قوی ترین فاکتور رتبه بندی لحاظ می شوند ، همچنین من باید این نکات را اضافه کنم که :

باید نوع صحیحی از لینک وجود داشته باشد ، نه اینکه در ایران بسیار رواج پیدا کرده است که سایت هایی را از طریق fake به pagerank بالا می رسانند و بعد شروع می کنند به فروش یک لینک های این دامین ها و سایت خریداران را از بین می برند !!!! (شاید تعجب کنید اگر بدانید چقدر راحت می شود رنک یک سایت را در گوگل به 7 رساند !!!! البته به صورت تقلبی !)

لینک ها به تنهایی رتبه بندی را گارانتی نمی کنند.

همچنین باید متذکر شوم که سیستم اخیر گوگل پیشنهاد می دهد که امتیازات داده شده به لینکها نیز برای سئو از اهمیت بیشتری برخوردار می شود (خصوصا برای سئو یک منطقه جغرافیایی خاص).

*** لینکها همچنان مهمترین فاکتور رتبه بندی در سئو می باشد. ***

 منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 9 آذر 1394
آیا محتوا مهمترین بخش سئو است

آموزش سئو,ارزش محتوا در سئو,افزایش رتبه سایت

اهمیت محتوا، عبارتی است که بارها در دنیای سئو مطرح شده و می شود بنابراین جای خوبی برای شروع بحث است.

گوگل همواره به ما می گوید که برای رتبه بندی سایتهایمان ، ما باید روی تولید محتوای مفید تمرکز کنیم. با این وجود آیا کافیست که فقط یک مقاله فوق العاده در مورد محتوا بنویسیم؟!! یا نکات دیگری هم باید مد نظر قرار دهیم ؟

خب شاید خیلی شگفت انگیز باشد که بدانید من چقدر به محتوا و کیفیت آن اهمیت میدهم و در سایت های راه اندازی شده از سوی من و سایت هایی که مشاور سئو آن ها هستم چقدر روی این مسئله تمرکز میکنم و حتی بارها و بارها شده که با کارمندان محترم شرکت ها سر این مسئله جر و بحث کردم !!!!

محتوای شما شبیه محصولات شماست، حتی بهترین محصولات هم در جهان نیاز به تبلیغات دارد. هرکسی کوکاکولا را می شناسد ، ولی با این وجود چرا سالیانه میلیون ها دلار صرف تبلیغ آن می شود؟!!!!!!! (جالب است بدانید که اگر این جمله را خواندید و فهمیدید اهمیت تبلیغات چقدر است از بسیاری از ایرانیان جلوترید !! چراکه براساس تجارب بنده طی سال های گذشته خیلی ها در ایران فکر میکنند شرکت ها و برندهای مشهور نیازی به تبلیغات ندارند حال آنکه شرکت ایرانسل را به وضوح می بینند !)

نتایج جدول زیر از این مقاله استخراج شده است.آن را به دقت نگاه کنید که بودجه تبلیغاتی برخی از برندهای مهم تجاری در جهان را نشان می دهد.

آموزش سئو,ارزش محتوا در سئو,افزایش رتبه سایت

بنابراین در حالیکه محتوای شما بایستی کاملا خاص باشد، برای ایجاد ترافیک به سمت آن بایستی محتوا را در مقابل چشمان خواننده قرار دهید. این امر به تنهایی معجزه نمی کند (مگر اینکه دنبال کلمات کلیدی خاص باشید).

با بخاطر داشتن این موارد، من در واقع می خواهم بگویم که محتوا، همه چیز نیست. شاید محتوا خمیرمایه سئو باشد اما بدون درنظر گرفتن تبلیغات، شما هیچ چیز خاصی نخواهید داشت!

*** محتوا، همه چیز نیست بلکه خمیرمایه سئو است ***

 

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : یک شنبه 8 آذر 1394
مقدمه بخش سوالات متداول سئو

آموزش سئو,افزایش رتبه سایت,افزایش سئو

سئو در سال جدید

سئو می تواند موضوع پیچیده ای باشد، شامل انواع و اقسام ایده ها و نظریات متناقض.

در واقع هدف از مطالب موجود در بخش پرسش و پاسخ سئو در این سایت ، ارائه پاسخی بر سوالات رایج و باورهای غلطی که دست اندر کاران حوزه اینترنت با آن مواجه اند.

در این بخش از سایت من بیش از 80 سوال رایج در زمینه سئو را توضیح خواهم داد و پاسخ هایی مطمئن به این سوالات در اختیار شما وب مستران و سئو کاران عزیز قرار خواهم داد. همچنین لینک هایی از مقالات مرتبط با هر مبحث را نیز از دیگر متخصصین با تجربه امر سئو آورده ام.

این راهنمایی باید هم به عنوان یک منبع مفید برای اشخاص تازه کار در امر سئو باشد و هم یک منبع غنی برای سئوکاران حرفه ای که روی بهبود قسمت های خاصی از موتور جستجو کار می کنند.

باید ذکر کنم بنده یک ایرانی با تجربه 12 سال فعالیت در زمینه وب و همچنین تخصص در انواع امور مربوط به وب سایت ها هستم که در حال حاضر با بیش از 50 سایت برتر ایرانی که 5 تای آن ها جزو 100 سایت برتر ایران هستند همکاری دارم.(این را گفتم که، خودمانی، بتونید رو مطالبی که میزارم اطمینان داشته باشید و بهشون عمل کنید)

سرفصل های مهم شامل:

عوامل رنکینگ کنونی

ساختمان لینک

تحریم های گوگل

وبلاگ نویسی

اعتمادسازی

همچنین من همواره دستورالعمل را با تغییرات سئو در سطح جهان بروز خواهم کرد.

با توجه به اینکه دستورالعمل بسیار طولانی است (بیش از 13000 کلمه)، من هر سوال را یک بخش جداگانه قرار داده ام، لذا کافیست روی عنوان هر بخش کلیک کنید و پاسخ رابیابید!

لطفا نظرات خود را همواره به بنده انتقال دهید.

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : یک شنبه 8 آذر 1394
گوگل آلرت چیست – Google Alerts

Google Alerts چیست,آلرت گوگل چگونه کار می کند,آموزش google alert

امروز و در این مقاله می خواهم در مورد گوگل آلرت یا همان google alert با شما صحبت کنم ، امکانی که مطمئن هستم 90% شما عزیزان از آن خبر ندارید و اصلا نمی دانید چی هست !!دلیل این بی خبری هم این است که گوگل زیاد در مورد آن صحبت نمی کند.

همین اول یک سوال را در ذهن شما تداعی می کنم :

این گوگل آلرت چه ربطی به سئو دارد ؟

(لطفا تا آخر این مقاله را به دقت مطالعه فرمایید تا به پاسخ برسید)

گوگل آلرت یکی از مفیدترین و ناشناخته‌ ترین سرویس‌ های گوگل است. با این سرویس می‌توانید برای یک یا چندین کلیدواژه یک آلرت بگذارید و هر وقت موضوعی با این محتوا در وب منتشر شد، گوگل آن را به ایمیل شما میل کند. قطعا هیچ محدودیتی هم در مورد تعداد آلرت‌ها وجود ندارد.

اگر کمی ساده تر بخواهم بگویم باید گفت فرض کنید شما عبارتی را در گوگل سرچ می‌ کنید. اما می‌ خواهید هر چیز جدیدی که در مورد آن عبارت به اینترنت اضافه می‌ شود را هم بدانید. مثلا اسم خودتان را جستجو می‌کنید و تمایل دارید هرگاه نام خودتان در هر نقطه‌ای از وب برده شده از آن باخبر شوید.اینجاست که گوگل آلرت به درد شما خواهد خورد !

در این مطلب به صورت کامل نحوه‌ی استفاده از گوکل آلرت را به شما آموزش خواهم داد.

دیگر نیازی نیست خودتان به صورت متناوب اینترنت را جستجو کنید چراکه گوگل این کار را برای شما انجام می‌دهد. فقط کافی است که یک آلرت بگذارید و تنظیم کنید که در چه بازه‌ی زمانی می‌ خواهید مطالب جدید به ایمیل شما ارسال شود.

برای این کار از طریق این لینک به آدرس گوگل آلرت بروید و یا آدرس www.google.com/alerts را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ نمایید و سپس با اکانت گوگل خود در آنجا Sign in کنید.

در کادر آبی که بالای صفحه است می‌ توانید یک آلرت بگذارید که برای این کار باید کلیدواژه‌ مورد نظرتان را در نوار سفید رنگ داخل کادر آبی ، تایپ نمایید.

Google Alerts چیست,آلرت گوگل چگونه کار می کند,آموزش google alert

وقتی عبارتی را وارد کنید ، صفحه‌ای جدید باز می‌ شود و گزینه‌ی CREATE ALERT به رنگ آبی مشخص است (و در پایین این کادر پیش نمایشی (preview) از آلرت خود را خواهید دید).

آموزش گوگل آلرت,تنظیمات google alerts,تنظیمات گوگل آلرت

گزینه‌ی Show options هم سمت راست دکمه‌ آبی است که تنظیمات آلرت است و با زدن آن به ترتیب مواردی همچون بازه‌ی زمانی، منبع، زبان، محدوده‌ی جغرافیایی و تعداد لینک‌ها قابل تنظیم است. آخر از همه گزینه‌ Deliver to است که می‌ توانید مشخص کنید که از طریق ایمیل یا RSS مطالب را دریافت کنید.

گوگل آلترس,گوگل آلرت چیست؟

در قسمت اول یعنی بازه‌ی زمانی که با عبارت How often مشخص شده است، می‌توانید گزینه‌ی As-it-happens را انتخاب کنید که به این معنی است که بلافاصله پس از اینکه مطلب جدیدی منتشر شد، گوگل سریعا آن را به ایمیل شما خواهد بفرستد.

سایر قسمت ها هم که واقعا ساده هستند.اگر برایتان گنگ بود به این لینک مراجعه نمایید.

در قسمت پایینی که Me on the web نام دارد، در سمت چپ نام خودتان (نامی که هنگام افتتاح اکانت گوگل داده‌اید) و در سمت راست آدرس ایمیل خودتان را می‌ بینید.

در کنار آن‌ها یک علامت + وجود دارد که با زدن آن می‌ توانید نام و یا ایمیل خود را آلرت بگذارید و هر وقت در اینترنت نام و ایمیل شما نوشته شد، گوگل به شما خبر می‌دهد.

در قسمت‌های پایینی گوگل پیشنهاداتی در حوزه‌های مختلف همچون ورزش و تکنولوژی و … را ارائه می دهد. پس از ساختن آلرت دوباره می‌توانید به همان صفحه بیایید و لیست آلرت‌های خود را ببینید و هرکدام را خواستید ویرایش یا حذف کنید. از این سرویس در موارد بسیاری می‌توان استفاده کرد و یکی از پرکاربردترین آنها برای مواقعی است که می‌خواهید یک جریان خبری در حال اتفاق را پیگیری کنید. مثلا لغت «فوتبال» را آلرت کنید و هروقت خبر جدیدی در مورد فوتبال روی داد، گوگل شما را با خبر می‌کند.

جا داره اینجا خودم رو بزارم جای شما !

شما : آقای قمصری این بحث با اینکه خیلی کارآمد بود اما چه ربطی به سئو داشت؟

پاسخ من : دوست عزیزم اگر تا الآن متوجه نشدی چه استفاده ای از این ابزار در جهت بهبود سئو انجام داد پیشنهاد می کنم دوباره مطلب رو عمیق تر بخونی و سانجام اگر بازم متوجه نشدی چه ربطی داره تو بخش نظرات سوالت رو بپرسی تا جواب بدم.

(در واقع می خوام سعی کنم کمی به ذهنتون خلاقیت بدم . موفق باشید)

منبع : نیو سئو

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 7 آذر 1394