آیا Trustrank فاکتور سئو بشمار می رود

 

در سالهای آخر دهه گذشته Trustrank عبارتی شاخص در امر سئو سایت بشمار می آمد و با نهایت احترام سئوکاران مدعی بودند که بزودی Trustrank جای رنک صفحه را به عنوان مهمترین فاکتور رنکینگ می گیرد.

خب حالا بگوییم که Trustrank دقیقا چی هست؟

داستان تا حدودی پیچیده است …

مت کات به مناسبت های مختلف بارها اعلام کرده است که Trustrank معیاری نیست که آنها برای رنک دادن به سایت شما از آن استفاده می کنند. احتمالاً شما نمره Trustrank مشخصی ندارید بر عکس رنک صفحه که مقدار آن برای هر سایتی مشخص است.

اما قطعا درست است که سایت شما می تواند اعتماد گوگل را با ترکیبی از فاکتورها بدست آورد و هنگامیکه این اعتماد را بدست آوردید شاهد ترافیک بالا و شاخصی در سایتتان خواهید بود.

برایان دین (یکی از دوستان سئو کار من)  کار خوبی برای یافتن روشهای کسب اعتماد گوگل انجام داده است. من الزاماً با همه‌ی موارد ذکر شده توسط او موافق نیستم اما نکات کلیدی به این صورت است:

گسترش اعتبار صفحه – لینک دادن به نویسندگان، شامل بودن قوانین و حقوق شخصی، پرهیز از هرز نویسی (هااااا …)، استناد به منابع معتبر.

نگاه کردن ، شبیه به برندی بزرگ – سایت را برند کنید، جزئیات صفحه را بیاورید، در شبکه های اجتماعی فعال باشید، anchor text برنددار استفاده کنید.

اطلاعات دامنه ای قابل اطمینان – ثبت نام و فعال سازی برای حداقل 2 سال، اطلاعات دامنه ای عمومی.

لینک های مطمئن – مشخصات لینک قوی و موزون.

بیشتر شبیه لیستی از نصیحت هایی خشک در ارتباط با آموزش سئو است، بنابراین من می گویم که با اینکه بدست آوردن اعتماد گوگل برای ترافیک/رنکینگ خیلی مهم است، trustrank در واقع ترکیبی از راهکارها و فاکتورهای دیگر است و بعضی از مواردی که می گوییم به خودی خود الزاما یک فاکتور رنکینگ بشمار نمی روند.

حتما شنیده اید که گوگل برای نگاه به یک سایت 200 فاکتور دارد و نکته بسیار پراهمیت جهت بردن نگاه گوگل به سمت مثبت برای سایت خود ، بهینه بودن تمام فاکتورهای گوگل یا حداقل 80% آن ها است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 17 مهر 1395
موزه ملی ملک تهران

آدرس موزه ملک,کتابخانه ملک,کتابخانه ملک تهران

تاریخچه : یکی از کتابخانه ها و موزه های معروف شهر تهران، کتابخانه و موزه ملی ملک است. این مجموعه در خیابان امام خمینی و در کنار ساختمان وزارت خارجه قرار گرفته است.
بنیانگذار موزه ملک تهران شخصی بنام حسین آقا ملک بود که در سال 1323 هجری شمسی قطعه زمین بزرگی به منظور بنا نهادن کتابخانه و موزه وقف نمود. اما اینکار در زمان حیات ایشان اجرا نشد تا اینکه طراحی آن را آستان قدس رضوی در سال 1364هجری شمسی بر عهده گرفت و ساخت آن حدود 11 سال به طول انجامید. در موزه ملک ، مجموعه آثار و اشیای متعددی مشاهده می شود.

موزه ملک,موزه ملک ایران,موزه ملک تهران

مجموعه سکه که شامل سکه هایی از دوره لیدیه تا دوران پهلوی است. هم چنین سکه هایی از دوران یونان، جانشینان اسکندر، امپراطوری بیزانس، حاکمان اسلامی و پادشاهی عثمانی در این موزه قرار گرفته است. مجموعه سکه های موزه ملی ملک تهران در حدود دو هزار عدد می باشد.

مجموعه آثار هنری موزه شامل تابلوهایی از کمال الملک، صنیع الملک، هادی خان تجویدی، لطفعلی صورتگر و نقاشان نه چندان مشهور اروپایی است. هم چنین گلدان هایی از فرانسه و مبلمانی از سوریه و هندوستان در معرض نمایش گذاشته شده است.

مجموعه هنر لاکی که شامل قلمدان های لاکی از دوره صفویه تا قاجار، قاب آیینه و سرچسبدان می باشد.

مجموعه تمبر که شامل هزاران تمبر از اولین تمبرهای منتشر شده در ایران و جهان تا به امروز است. از منحصر بفردترین تمبر موزه ملی ملک می توان تمبر ویکتور امانوئل پادشاه ایتالیا را ذکر نمود.

موزه و کتابخانه ملک

مجموعه فرش موزه ملک ایران که شامل تخته های قالی و قالیچه از نقاط مختلف ایران است که توسط زبردست ترین بافندگان ایرانی در دو قرن اخیر بافته شده اند، می باشد.

آدرس موزه ملک,کتابخانه ملک,کتابخانه ملک تهران

مجموعه آثار خوشنویسی که شامل آثاری از بزرگترین خوشنویسان ایران و اسلام است و هم چنین مجموعه بانو ملک که شامل تابلوهای نقاشی، آثار لاکی، قلمدان، نسخه های خطی و سرقلیان می باشد که بانو عزت الملک این مجموعه را به موزه ملی ملک اهداء نمودند.

آدرس موزه ملک,کتابخانه ملک,کتابخانه ملک تهران

کتابخانه ملک به عنوان یکی از معتبرترین کتابخانه های ایران و احتمالا جهان محسوب می شود. بسیاری از محققین به منظور استفاده از نسخ منحصر بفرد موجود در کتابخانه ملک به آن مراجعه می نمایند. سیستم فعلی کتابخانه ملک به صورت قفسه باز در حال ارائه خدمات به مراجعین می باشد.

منبع : نشاط آوران


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 14 مهر 1395
آیا مطالب تکراری باعث مجازات سایت می شود

فکر کنید که بتوانید مطالبتان را کپی کنید و با اینحال در بازار اینترنت موفق باشید؟ دوباره فکر کنید!

از زمان اولین آپدیت پنگوئن در فوریه 2011، اگر شما می خواهید که صفحات اینترنتیتان در نتایج جستجو بخوبی نمایان شود باید مطالب منحصربفرد بنویسید (یا برایتان بنویسند.)

سرقت محتوا مشکل بزرگی است و اغلب مطالب کپی- پیستی رنکینگ بهتری نسبت به نسخه اصلی دارند. که این موضوع برای گوگل و کاربرانش خوب نیست.

پاندا راه زیادی را پیموده است تا اطمینان حاصل کند که مطالب کپی رنک خوبی نمیگیرند، اما در عین حال پاندا مطالب سبک را نیز هدف گرفته است، صفحاتی که متن زیادی ندارند یا مطالبش شبیه صفحات سایت های مشابه است.کار ناگواری که پاندا انجام می دهد این است که حتی اگر ذره ای از مطالب کپی باشد بشدت با سایت مربوطه برخورد می کند.

با اینکه روی هم رفته این کار خوب است اما اثرات جانبی بدی روی بعضی از سایت های بدون کپی که در زمینه تجارت الکترونیک کار می کنند نیز دارد. به عنوان مثال توصیف پیشفرض یک کمپانی یا مشخصات یک محصول معمولا کلیشه ای است.

جدا از مشخصات محصولات، بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک، دارای مطالب تکراری هستند (دسته بندی و....

بنابراین مطالب تکراری بر روی قدرت بهبود رنک یک سایت تاثیر منفی دارد و تعداد بالای این مطالب در یک سایت سبب مجازات شدن کل سایت می گردد. (که در واقع به این مجازات در اصطلاح پنالتی شدن در گوگل می گویند.)

آپدیت 7/3/1393 : با ارائه نسخه جدید پاندا 4.0، پاک کردن ایندکس سایت خود (با خارج کردن صفحات کم حجم یا تکراری) بایستی جزئی از مراحل سئو سایت شما باشد.

و اما نکته آخر این که برخلاف نظر بسیاری از افرادی که در زمینه آموزش سئو کار میکنند و وب مستران محترم پارسی مطالب تکراری با ظاهری جدید، مطلبی منحصربفرد به حساب نمیاد و حتی اگر بتوانید از سد پاندا نیز بگذرید ولی بازهم با مشکلات بزرگی مواجه هستید!

دقت داشته باشید در کل این مقاله منظور از مطالب تکراری هم مطالب تکراری در سایت شماست هم مطالبی که از سایت های دیگر کپی کرده اید که باعث افت رنک سایت شما شده و در سئو تاثیر منفی می گذارد

*** مطالب تکراری باعث مجازات شدید سایت شما می گردند ***


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 14 مهر 1395
سینما پردیس آزادی تهران

تاریخچه : سینما آزادی یکی از سینماهای شهر تهران است که پیش از انقلاب با نام سینما شهر فرنگ معروفیت داشت. برادران روحانی اولین صاحبان سینما شهر فرنگ بودند. این سینما در چهارراه عباس آباد تهران قرار داشت و در سال 1348هجری شمسی با اکران فیلم مارلیک شروع به کار کرد.

ضلع شمال شرقی چهار راه عباس آباد و سینما شهر فرنگ با توجه به پخش فیلم های مطرحی مثل جنگ ستارگان پر رنگ تر شد و علاقه مندان به فیلم را به این مجموعه کشاند. صف های طولانی بیانگر استقبال مردم از فیلم ها بود به طوریکه در سال 1375 هجری شمسی لقب پرفروش ترین سینمای ایران را به خود اختصاص داد.

سینما پردیس آزادی,سینما شهر فرنگ,سینماهای تهران

سینما شهر فرنگ در سال 1359 هجری شمسی و در زمان بعد از انقلاب زیر نظر سازمان مستضعفان به نام  سینما آزادی تغییر و مطرح گشت. این سینما بعد از گذشت ده سال به حوزه هنری واگذار شد.

عکس سینما پردیس آزادی

سینما پردیس آزادی دو بار دچار آتش سوزی خفیف گشت اما آتش سوزی سال 1376 هجری شمسی باعث تخریب کل ساختمان سینما شد و آن وقتی صورت گرفت که تماشاچیان در حال دیدن اولین سکانس فیلم بودند که دود آتش از کانال های هواکش وارد سالن سینما می شود و منجر به فرار تماشاچیان می شود و با وجود تلاش آتشنشانان در کمتر از بیست دقیقه به تلی از خاکستر تبدیل می شود. اما آتشنشانان سینمای شهر قصه را که در کنار سینما آزادی بود از خطر آتش گرفتن نجات می دهند.

پردیس آزادی,تاریخچه سینما پردیس آزادی,سینما آزادی

به مدت هشت سال هیچ تلاشی برای بازسازی آن صورت نپذیرفت تا اینکه حوزه هنری در سال 1376 هجری شمسی یک مسابقه معماری برای طراحان و معماران ترتیب می دهد که طرحی برای این بنا کشیده شود و در آخر بعد از داوری های صورت گرفته برنده مسابقه بابک شکوفی طراح شرکت مهندسی مشاور توان میشود.

پردیس آزادی,تاریخچه سینما پردیس آزادی,سینما آزادی

به دلیل تغییر مدیریت های مکرر علاوه بر اینکه اجرای این طرح به تعویق می افتد، طرح نیز دچار تغییرات میشود. مجموعه جدید تجاری فرهنگی سینما پردیس آزادی در طی مراسمی با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران و نهادهای فرهنگی در سال 1385 هجری شمسی به بهره برداری می رسد.

پردیس آزادی,تاریخچه سینما پردیس آزادی,سینما آزادی

مجموعه جدید تجاری فرهنگی سینما پردیس آزادی تهران دارای 5 سالن می باشد. این سالن ها دارای ظرفیت 600 و 200 نفره است. هم چنین در سینما پردیس آزادی امکاناتی نظیر رستوران و کافی شاپ وجود دارد. در مجموعه جدید تجاری فرهنگی سینما آزادی، چهار طبقه تجاری قرار گرفته است. هم اکنون این سینما از پر بازدیدترین سینماهای کشور محسوب می شود.

منبع : نشاط آوران


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : سه شنبه 13 مهر 1395
ورزشگاه آزادی تهران

تاریخچه : در سال 1353 هجری شمسی به منظور برگزاری هفتمین دوره بازی های آسیایی در شهر تهران،ورزشگاه آزادی با مساحت 460 هکتار ساخته شد.

مجموعه ورزشی آزادی تهران محلی برای اجرای رشته های ورزشی، برگزاری مراسم های مختلف و تشکیل اردو های ورزشی است. استادیوم آزادی (ورزشگاه آریا مهر سابق)، ورزشگاه ملی ایران و بزرگ ترین ورزشگاه کشور و یازدهمین ورزشگاه بزرگ دنیا است.

عکس ورزشگاه آزادی تهران,مجموعه ورزشی آزادی,مجموعه ورزشی آزادی تهران

این مجموعه دارای قسمت های متعددی نظیر استادیوم فوتبال به ظرفیت یکصد هزار نفر تماشاچی، استادیوم دوچرخه سواری، پیست اتومبیل رانی، پیست موتور سواری، کارتینگ، زمین تمرینی فوتبال برای بانوان و آقایان، زمین بیسبال، زمین کری کت، کمپ تیم ملی فوتبال و فوتسال، زمین های تنیس، استخر، زمین های ورزشی تیر و کمان برای جانبازان، سالنی با ظرفیت دوازده هزار نفر،سالن ورزشی کشتی، سالن ورزشی والیبال، سالن بسکتبال، سالن وزنه برداری، سالن بانوان، دریاچه ای به منظور قایقرانی واسکی روی آب، مانژ سوارکاری و سالن بدنسازی می باشد.

هم چنین در ورزشگاه آزادی امکاناتی مثل رستوران، خوابگاه، ایستگاه آتشنشانی، ساختمان اداری، هتل المپیک و جاده تندرستی در دور دریاچه قرار گرفته است.

ورزشگاه آزادی

مساحت استادیوم یکصد هزار نفری فوتبال 141000 مترمربع می باشد. در استادیوم فوتبال دید کاملی برای همه تماشاچیان وجود دارد و حداکثر دید تماشاچی 136 متر میباشد. زمین استادیوم فوتبال از چمن طبیعی پوشیده شده و در پیرامون زمین فوتبال پیست دو میدانی، جایگاه گزارشگران صدا و سیما و محل جایگاه خبرنگاران مشاهده می شود.

آدرس ورزشگاه آزادی تهران,استادیوم آزادی,تاریخچه ورزشگاه آزادی تهران

یکی از بزرگترین صفحه های نمایش جهان در بخش شمالی استادیوم قرار گرفته است. در بخش غربی و در بالاترین سطح استادیوم نیز دستگاه های اعلان نتایج و اتاق صوت رویت می گردد. مدت زمان تخلیه استادیوم یکصد هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی 11 دقیقه می باشد. در بالای رامپ ها چهار برج نور قرار گرفته که سطح نور در زمین بازی را در حدود 1650 لوکس تأمین می نمایند.

 

آدرس ورزشگاه آزادی تهران,استادیوم آزادی,تاریخچه ورزشگاه آزادی تهران

در سطح های مختلفی از جایگاه تماشاچیان بلندگوهای متعددی تعبیه شده که نشان دهنده این است که سیستم صوتی ورزشگاه آزادی به صورت غیرمرکزی طراحی شده است. در سال 1381 هجری شمسی در سکو های طبقه اول ایزولاسیون به طور کامل انجام شد و رختکن های موجود بازسازی گشت.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 12 مهر 1395
آیا گوگل سایت های به روز را ترجیح می دهد

 خب جواب اين سوال هم مثبت است اما با مقداري ملاحظه.

در اين مقاله به سوال متداول ديگري در زمينه آموزش سئو مي پردازيم. برگرديم به سال 2003 ، زماني كه گوگل اختراعي بنام “امتياز متن برپايه آپديت بودن محتواي آن” را به ثبت رساند. اين اختراع اينقدر مهم است كه خودش شامل كلكسيوني از اختراعات كوچكتر است و سال ها توسط گوگل استفاده شده است.

تعدادي فاكتور وجود دارد كه باعث مي شود مطالب جديد و آپديت كردن مطالب قديم، در سئو سايت شما نقش بازي كنند.

مطالب جديد باعث ترقي رنكينگ مي شود.

مطالب جديد باعث افزايش رنكينگ در SERPs مي شود و در عرض چند روزبه  صدر رنكينگ نزديك مي شود (قبل از اينكه بنا به فاكتورهاي ديگر نزول كند يا ثابت بماند).

مطالب بيشتر=متن بيشتر

به ياد داشته باشيد كه مطالب بيشتر شانس بيشتري به شما براي بالا بردن رنك خود در موضوعاتي خاص را مي دهد.

مطالب جديد لينك ها و اشتراك گذاري ها را جذب مي كنند.

براي اينكه سايت خود را در كورس نتايج جستجو قرار دهيد بايستي لينك ها و اشتراك گذاري ها را به سمت سايت خود سوق دهيد. مطالب با كيفيت و جديد اين كار را انجام مي دهد!

آپديت كردن مطالب قديم، جان تازه اي به آنها مي بخشد.

تمامي توليد محتوايي كه در بالا در موردشان صحبت كرديم اگر آپديت نگه داشته نشوند فقط هدر دادن وقت است!

مطالب خود را بروز نگه داريد تا همچنان ترافيك و اشتراك گذاري ها را جذب كنند.

اضافه كردن مطالب بيشتر، شانس بيشتري به مطالب قديم ميدهد.

هنگاميكه شما مطالب جديدي اضافه مي كنيد و به مطالب قديمي ارجاع مي دهيد اين فرصت را به مطالب قديمي مي دهيد كه رنكينگ خودشان را بهبود ببخشند.(كاري كه بنده همواره در مقالات سايت نيو سئو انجام مي دهم.)

احتياط…

اگرچه گفته شد كه مطالب جديد براي سئو مفيد اند اما اين به اين معني نيست كه شما نميتوانيد رنك يك سايت راكد را بهتر كنيد.

در واقع انجام اينكار تا حدودي سخت‌تر است كه كاربران را راغب كنيد بازهم به مطلب موردنظر شما مراجعه كنند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 12 مهر 1395
آیا گوگل سایت های به روز را ترجیح می دهد

 خب جواب اين سوال هم مثبت است اما با مقداري ملاحظه.

در اين مقاله به سوال متداول ديگري در زمينه آموزش سئو مي پردازيم. برگرديم به سال 2003 ، زماني كه گوگل اختراعي بنام “امتياز متن برپايه آپديت بودن محتواي آن” را به ثبت رساند. اين اختراع اينقدر مهم است كه خودش شامل كلكسيوني از اختراعات كوچكتر است و سال ها توسط گوگل استفاده شده است.

تعدادي فاكتور وجود دارد كه باعث مي شود مطالب جديد و آپديت كردن مطالب قديم، در سئو سايت شما نقش بازي كنند.

مطالب جديد باعث ترقي رنكينگ مي شود.

مطالب جديد باعث افزايش رنكينگ در SERPs مي شود و در عرض چند روزبه  صدر رنكينگ نزديك مي شود (قبل از اينكه بنا به فاكتورهاي ديگر نزول كند يا ثابت بماند).

مطالب بيشتر=متن بيشتر

به ياد داشته باشيد كه مطالب بيشتر شانس بيشتري به شما براي بالا بردن رنك خود در موضوعاتي خاص را مي دهد.

مطالب جديد لينك ها و اشتراك گذاري ها را جذب مي كنند.

براي اينكه سايت خود را در كورس نتايج جستجو قرار دهيد بايستي لينك ها و اشتراك گذاري ها را به سمت سايت خود سوق دهيد. مطالب با كيفيت و جديد اين كار را انجام مي دهد!

آپديت كردن مطالب قديم، جان تازه اي به آنها مي بخشد.

تمامي توليد محتوايي كه در بالا در موردشان صحبت كرديم اگر آپديت نگه داشته نشوند فقط هدر دادن وقت است!

مطالب خود را بروز نگه داريد تا همچنان ترافيك و اشتراك گذاري ها را جذب كنند.

اضافه كردن مطالب بيشتر، شانس بيشتري به مطالب قديم ميدهد.

هنگاميكه شما مطالب جديدي اضافه مي كنيد و به مطالب قديمي ارجاع مي دهيد اين فرصت را به مطالب قديمي مي دهيد كه رنكينگ خودشان را بهبود ببخشند.(كاري كه بنده همواره در مقالات سايت نيو سئو انجام مي دهم.)

احتياط…

اگرچه گفته شد كه مطالب جديد براي سئو مفيد اند اما اين به اين معني نيست كه شما نميتوانيد رنك يك سايت راكد را بهتر كنيد.

در واقع انجام اينكار تا حدودي سخت‌تر است كه كاربران را راغب كنيد بازهم به مطلب موردنظر شما مراجعه كنند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 12 مهر 1395
خیابان ولیعصر تهران

تاریخچه : خیابان ولیعصر تهران یکی از مشهورترین و طولانی ترین خیابان های خاورمیانه محسوب می شود. طول خیابان ولیعصر 17٫9 کیلومتر می باشد.

در زمان حکومت ناصرالدین شاه قاجار، در غرب شهر تهران چند خیابان در امتداد هم طراحی و ساخته شدند. در حقیقت اینکار باعث ایجاد هسته اولیه خیابان پهلوی یا خیابان ولیعصر امروزی شد. این خیابان در زمان حکومت پهلوی اول به صورت یکپارچه در آمد. اینکار به تصمیم رضاخان پهلوی در سال 1300 برای اتصال کاخ سعدآباد تهران به کاخ مرمر صورت گرفت. هم چنین کاشتن درختان اطراف خیابان پهلوی و کشیدن نهر به منظور آبیاری درختان در این سال شروع شد.

طول خیابان ولیعصر,طولانی ترین خیابان جهان,عکس خیابان ولیعصر تهران

خیابان ولیعصر امروزی برای نخستین بار در سال 1311 هجری شمسی قیر ریزی و آسفالت شد. خیابان پهلوی تا سال 1320 هجری شمسی جنبه خصوصی داشت و وزیران، سفرا، درباریان و خاصان از آن استفاده می کردند اما بعد از این سال، برای استفاده عموم آزاد گشت.

خیابان ولیعصر امروزی از میدان راه آهن تا میدان تجریش در منطقه شمیرانات کشیده می باشد. منطقه شمیرانات در دوره پهلوی به خاطر شکل ییلاقی اش چندان شباهتی به شکل مدرن امروزیش نداشت. به دلیل سازگاری چنار با آب و هوای مناسب تهران در اطراف این خیابان چنار کاشتند و دو حلقه چاه در سه راه زعفرانیه برای آبیاری درختان حفر نمودند. خیابان ولیعصر عج به دلیل وجود ردیف های منظم چنار شهرت جهانی پیدا کرده است. چنارهای خیابان ولیعصر تهران جزء میراث ملی کشور به شمار آمده و یکی از وظایف مهم شهرداری تهران محافظت و نگهداری از این درختان زیبا است.

منطقه خیابان ولیعصر تهران

بسیاری از بزرگراه ها و خیابان های اصلی شهر تهران در طول مسیرشان به شهرک ولیعصر مرتبط می گردد. هم چنین در طول این خیابان می توان به بسیاری از مراکز تفریحی، سینماها، موزه ها، بیمارستان ها، سفارتخانه ها، وزارتخانه ها و بویژه مراکز تجاری دسترسی داشت.

خیابان پهلوی تهران,خیابان ولیعصر,شهرک ولیعصر

از مشکلات فعلی که در منطقه خیابان ولیعصر تهران وجود دارد می توان به از بین رفتن تدریجی درختان چنار قدیمی، معماری نامتوازن در اطراف خیابان، خرابی خیابان و حرکت نامتناسب اتوبوس های تندرو و وجود افزایش تعداد جانوران موذی در مسیر آبراه های خیابان اشاره کرد.

منبع: نشاط آوران


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 10 مهر 1395
پیست دیزین تهران

تاریخچه : پیست اسکی دیزین تهران اولین پیست اسکی در ایران می باشد که از طرف فدراسیون جهانی اسکی به منظور برگزاری مسابقات رسمی و بین المللی مورد استفاده قرار گرفته است

اگر شهروند تهرانی هستید احتمالا از محور شمشک به دیزین گذشته اید اما اگر ساکن تهران نیستید و از این راه عبور کرده اید جزء اتفاقات نادر می باشد که تجربه دیدن و آشنایی با این راه را داشته اید. اگرچه مسیر محور شمشک به دیزین از لحاظ اقتصادی با ارزش است اما این مسیر فقط در تابستان قابل استفاده می باشد و به محض اینکه برفی برای اولین بار بارش نماید این مسیر دیگر کارکردی ندارد.

پیست اسکی دیزین,پیست تهران,پیست دیزین

منطقه دیزین در شمال شهر تهران و در دامنه کوه های البرز قرار گرفته که اگر از مسیر تهران- کرج- چالوس عبور کرده باشید حتما تابلوهای معرفی آن را مشاهده نمودید. اگر در راه مسیر به دل کوه بزنید روستای ولایت رود را رویت می نمایید که به خاطر موقعیت جغرافیایی اش از دیگر روستاهای منطقه مشهورتر و زیباتر شده است.

دیزین تهران

بعد از گذشتن از روستای ولایت رود و پشت سر نهادن چند مجتمع مسکونی به پیست اسکی دیزین می رسید که در آنجا آسمان را آبی آسمانی می بینید و درخشش ستاره ها را در شب به شکلی زیبا نظاره گر هستید. لازم نیست که اهل اسکی بازی و علاقه مند به برف باشید همین که دنبال دمی آسایشید همین کافی است که به این منطقه جذاب و دیدنی سر بزنید.

آدرس پیست دیزین تهران,پیست اسکی,پیست اسکی تهران

جالب است بدانید که مهمان های زمستانه پیست دیزین علاوه بر علاقه مندان ایرانی به اسکی اکثر دیپلمات ها و کارداران سفارتخانه های خارجی در ایران هم هستند. به همین خاطر اگر مسیر مارپیچی منطقه دیزین مورد بازسازی قرار بگیرد ارزش سرمایه گذاری و اقتصادی آن چندین برابر می شود و هم چنین تردد سنگین جاده چالوس رو به کاهش می رود.

آدرس پیست دیزین تهران,پیست اسکی,پیست اسکی تهران

پپست اسکی دیزین دارای امکانات رفاهی نظیر هتل، کلبه و رستوران می باشد. هم چنین در منطقه دیزین تله کابین و پیست اسکی چمن ساخته شده است. پیست اسکی چمن دیزین در سال 1373هجری شمسی به بهره برداری رسید.

منبع: نشاط آوران


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : پنج شنبه 8 مهر 1395
موزه ماشین های اداری سفیر تهران

تاریخچه : در موزه ماشین های اداری سفیر تهران، ماشین های اداری کشورهای مختلف قرار گرفته که قدمتی 150 ساله دارند.

موزه ماشین های اداری سفیر یکی از موزه های جالب و خصوصی در شهر تهران می باشد. در سال 1387 هجری شمسی فرشاد کمال خانی موزه ماشین های اداری را برای اولین بار در کشور ایران با سرمایه شخصی خود بنیان نهاد.

ماشین های اداری سفیر,موزه تهران,موزه ماشین های اداری

در این موزه بیش از 80نوع از دستگاه های اولیه اداری در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شده که درک روند پیشرفت و گسترش این ماشین ها را نشان می دهد.

موزه ماشین های اداری سفیر

از جمله ماشین های اداری اولیه که در این موزه جمع آوری شده می توان به ماشین تحریر نوت موسیقی آمریکا به سال 1953میلادی، ماشین تحریر کیبوردی آمریکا به سال 1900 میلادی، ماشین تحریر کیبوردی آمریکا به سال1897میلادی، پرفراژ چک آمریکا به سال1888میلادی، مدادتراش آمریکابه سال1890میلادی، دستگاه پلی کپی آمریکا به سال 1908میلادی، دستگاه تلگراف سوئد به سال1908میلادی، دستگاه تلفن آمریکا مربوط به اوایل قرن بیستم، صندوق پول آمریکا به سال 1911میلادی، دستگاه ساعت زنی آمریکا به سال 1928 میلادی و مداد تراش آمریکا به سال 1906 میلادی اشاره نمود.

آدرس موزه ماشین های اداری سفیر,عکس موزه ماشین های اداری سفیر,ماشین های اداری

این موزه در زمینه ماشین های اداری تنها موزه معتبر و شناخته شده در ایران و خاورمیانه محسوب می شود. بازدید از موزه ماشین های اداری سفیر برای عموم علاقه مندان آزاد می باشد. هم چنین این موزه در مجاورت فروشگاه های اقلام اداری و در خیابان ایران شهر شمالی واقع گردیده است. گنجینه موزه ماشین های اداری سفیر جزء منحصر بفردترین نمونه ها در میان خود و هم چنین بی نظیرترین در بین مجموعه های موجود در جهان می باشند.

آدرس موزه ماشین های اداری سفیر,عکس موزه ماشین های اداری سفیر,ماشین های اداری

نگاه به مجموعه نمونه های دستگاه های اداری سفیر ما را به تأمل و تفکر در رابطه با این اختراعات به ظاهر ساده و موثر دیروز می اندازد و تلاش و کوشش های مخترعین دیروز را در به ثمر رسیدن جهانی سراسر تکنولوژی و مدرن امروزی درک نمود. در حقیقت مردمان امروز مدیون مخترعین پر تلاش و خلاق دیروز می باشند.

منبع: نشاط آوران


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 7 مهر 1395
آیا گوگل هم دروغ می گوید

شعار گوگل اين است “شيطان صفت نباشيد” اما آيا خود گوگل اين كار انجام مي دهد؟

اگر به سايت هاي غير قانوني آموزش سئو سري بزنيد، به شما مي گويند كه گوگل دروغگو است و اطلاعاتي غير واقعي را به مردم بيرون مي دهد و نمي تواند به خوبي كه ادعا مي كند سايت هاي اسپم را شناسايي كند. شما احتمالاً متوجه هستيد كه اين گونه سايت ها سازنده محصولات/خدمات غيرقانوني هستند…

من فكر مي كنم كه با اينكه گوگل اغلب غير شفاف برخورد مي كند اما هرگز اطلاعات غلط يا دروغي را بيرون نمي دهد.

من حدس مي زنم آنها (مديران گوگل) مي خواهند با سردرگم گذاشتن، توجه ما را رويسئو سايت نگه دارند. قطعا اگر شما راهنمايي هاي وبمستر آنها را دنبال كنيد (كه كاملا واضح است) سايتتان مي تواند رنك خوبي پيدا كند و از مجازات در امان خواهيد بود.

بنابراين من فكر نمي كنم گوگل دروغ بگويد و البته نظر شما همكاران گرامي كه در زمينه سئو فعاليت داريد و صاحب نظران عزيز هم بسيار محترم است …


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : یک شنبه 4 مهر 1395