بررسی سئو سایت دیجی کالا

بررسي سئو سايت,بررسی سئو سایت,بررسی سئو سایت digikala

رسیدیم به یکی از سایت هایی که بیشترین درخواست تحلیل را طی دو ماه گذشته از سوی کاربران داشته است.به جز بحث سئو باید کمی هم بیشتر در مورد این سایت صحبت کنیم.نه فقط به خاطر اینکه بنده شخصا علاقه خاصی به این سایت دارم بلکه به خاطر اینکه دیجی کالا پردرآمدترین سایت و شرکت ایران است (طبق اعلام وزارت صنایع و معادن) .

آنهایی که از سالها پیش در اینترنت فعالیت می کردند و دنبال مرجعی به جهت راهنمایی برای موبایل و کامپیوتر بودند قطعا می دانند که دیجی کالا چه بود و چه شد !!!

سایتی با ارائه فقط چند محصول برند و برتر اما با مدیریت قوی و بروزرسانی سریع و با پرسنل و کارشناسان دلسوز دیجی کالایی شده که امروزه در اکثر همایشهای اینترنتی در ایران به عنوان الگو از آن یاد می شود.

اگر بخواهم از سئو دیجی کالا بگویم صحبت به این چند خط اکتفا نمی کند اما بدانید که هدف من تعریف و تمجید از دیجی کالا نبود بلکه می خواستم یاداوری کنم که : بهترین ها از روز اول بهترین نبوده اند و با سعی و تلاش شبانه روزی همه می توانند بهترین باشند.

راستی یادمان نرود دیجی کالا نقش فرهنگ سازی فروش اینترنتی را در ایران داشته است (اما اینکه چگونه این کار را کرده است مقاله ای جداگانه می طلبد)

خوب دیگر برویم سروقت بررسی سئو این سایت :

تاریخ تحلیل : 12 شهریور 1393

اطلاعات آماری

رتبه کنونی سایت در الکسا (جهان) : 940

رتبه کنونی سایت در الکسا (ایران) : 11

پیج رنک گوگل : 3

امتیاز سئو جهانی : 66%

تعداد بک لینک : حدود 2894 لینک

عمر دامنه : حدودا 7 سال

محل سرور : ایران

رتبه محتوای بی ارزش : 18.3% که عالی است

میزان بازدید متوسط از صفحات سایت به ازای هر نفر در روز : 7 که عالی است

میزان متوسط حضور هر نفر در سایت در طول روز : حدود 10 دقیقه که عالی است

میران محبوبیت فیسبوک : حدودا 559

میزان محبوبیت گوگل پلاس : حدودا 231

میزان محبوبیت تویتر : حدودا 189

اطلاعات تحلیلی

– جالب است که این سایت هم در آدرس http://www.digikala.com/sitemap.xml که مربوط به سایت مپ آن می شود دارای ارور می باشد !

– در بحث کدنویسی قالب صفحه اول سایت متاسفانه از تگ های تاثیرگذار h1 و h2 و سایر تگ های h استفاده نشده است اما در صفحه توضیحات محصولات و سایر توضیحات بررسی شده بسیار خوب از این تگ ها استفاده شده است.

– عدم ساخت لینک برای کلمات کلیدی در صفحات داخلی سایت با توجه به دو نکته که اولا از کلمات کلیدی در سورس استفاده شده است و دوما با توجه به تعداد زیاد لینک های تولیدی از سوی دیجی کالا به عنوان مطالب اصلی ، خیلی نظر بنده را به خود جلب کرد و باید بگویم که عدم ساخت لینک های بی ارزش در سایت در حالیکه لینکهای ارزشمند زیادی وجود دارد در بحث سئو سایت موثر است.

– این سایت در صفحه اصلی خود از متاتگ های keywords و description به صورت بهینه استفاده کرده است اما باز هم به جهت بهبود سئو جای کار دارد.

– استفاده از کلمات کلیدی پرطرفدار و به بهترین شکل ممکن و در تعداد کافی یکی از نکات بسیار موثر در سئو دیجی کالاست.

– آدرس های مطالب این سایت تقریبا به لحاظ سئو و منطق در بهترین شرایط قرار دارند.چرا گفتم تقریبا ؟ چون اگر از Category در url ها استفاده نمی کرد بهترین حالت ممکن می شد.

– چیدمان مطالب در بخش های مختلف دسته ها کامل بهینه شده است.(البته این بیشتر در دید کاربر تاثیر دارد تا در سئو)

– وضعیت استفاده از لینک های داخلی بد نیست.

اگر مقالات آموزش سئو بنده را دنبال کرده باشید قطعا به یاد دارید که بارها و بارها از تولید محتوا به عنوان یکی از اصلی ترین موارد تاثیرگذار در سئو یاد کرده ام و مهمترین عامل پیشرفت دیجی کالا هم در سئو تولید محتوای بسیار باکیفیت است.

یکی از موارد دیگری که بسیار در بالا ماندن مطالب تاثیرگذار است بروزرسانی مداوم مطالب تولیدی است که در سایت دیجی کالا با توجه به اینکه هرچند روز یکبار کاربران نظرات ارزشمندی در زیر مطالب سایت قرار می دهند این خود به نوعی سورس را بروز می کند و برای سئو سایت بسیار مفید است.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره کرد نوع دسته بندی دقیق و ریزبینانه سایت دیجی کالاست.

به امید آنکه تمام فروشگاه های اینترنتی ایران به سئو سایت خود بیشتر توجه کنند و سعی کنند نزدیک دیجی کالا شوند.

_____________________________

لطفا توجه فرمایید :

لطفا دقت داشته باشید که الگوریتم بررسی یا تحلیل سئو سایت ها بر اساس یک الگوریتم جهانی است و بنده هم جهت تحلیل ، براساس تجربه از آن تبعیت میکنم بنابراین اگر کم و کاستی هایی در تحلیل می بینید لطفا سوالاتی که در ذهن شما دوستان عزیز در مورد این سایت نقش بسته است را در بخش نظرات همین مقاله قرار دهید تا هم شما پاسخ خود را بگیرید و هم این پست پربارتر شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 30 دی 1394
آیا فهرست راهنما همچنان عاملی موثر در سئو است

سئو سایت,لینک دایرکتوری

ابتدا عرض کنم که این مقاله واقعا تخصصی است و اگر در زمینه سئو زیاد اطلاعات ندارید ، اگر بعد از مطالعه متوجه نشدید درمورد چه چیزی حرف زدیم اشکالی ندارد !

برگردیم به روزی که قرار دادن سایت در حجم بالایی از انواع فهرست ها، روشی خوب برای بالا بردن رنک/محبوبیت صفحه، بدست آوردن anchor textهای هدفمند و افزایش ترافیک بشمار می رفت.

نرم افزار های شسته و رٌفته و آسانی وجود داشت که این کار را به راحتی برای شما انجام می داد … روزهای خوبی بود.

با این حال امروزه، که مرتبط بودن و کیفیت لینک‌ها همه چیز است، این دسته بندی ناگهانی لینک ها باعث مجازات شدن سایت شما می گردد.

بنابراین آیا مسیر مطالب ارسالی روشی مقرض شده در سئو سایت بشمار می رود؟ نه دقیقا…

همچنان تعدادی فهرست راهنما با رنک بالا به افزایش قدرت/کیفیت سایت شما کمک می کنند.

فهرست هایی مانند یاهو (اگر توان پرداخت هزینه آن را دارید) و DMOZ (اگر می توانید لیستی بدست آورید!) همچنان بصورت مستقیم کمک حال سایت شما هستند و به متنوع بودن پروفایل لینک کمک می کنند.

کمی صمیمی برای تفهیم بیشتر : میشه گفت منظور از فهرست ها یه جورایی لینک دایرکتوری های ارزشمنده.

*** فهرست راهنما در سئو همچنان به سئوی سایت شما کمک می کنند!***


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 30 دی 1394
آیا سایت های دارای طرح موبایل رنک بالاتری دارند
آیا سایت های دارای طرح موبایل رنک بالاتری دارند
 
افزایش ترافیک,طراحی ریسپانسیو سایت,طراحی سایت در سئو

بنده اول این مقاله باید عذرخواهی کنم بابت عنوان مجهول آن ! -> عذر خواهی مرا بپذیرید.

چند دقیقه ای روی عنوان فکر کردم اما نتوانستم بهترین عنوان (برای اینکه شما دوستان عزیزم آن را متوجه شوید) را به درستی انتخاب کنم.

اما در کل باید خدمت شما عرض کنم که در این مقاله می خواهم از اهمیت لود صحیح ساختار سایت در موبایل ها صحبت کنم.

وبگردی با موبایل گسترده و در حال بیشتر شدن است. ممکن است شما در همین لحظه دارید این مقاله را از طریق موبایلتان مطالعه می کنید.

15% از ترافیک من در تیر ماه از طریق موبایل بود.

بنابراین واضح است که از نگاهی کاربردی، شما علاقه مند هستید که سایتتان از طریق موبایل بخوبی نمایش داده شود (بنده responsive layout را پیشنهاد می دهم)

اما آیا داشتن سایتی با طراحی خاص به گونه ای که خیلی راحت بر روی موبایل نمایش داده شود باعث بهبود ترافیک و رنک شما می شود؟

نظر مت کات در سال 2013 :

اگر محیط موبایلی ندارید … وقت آن است روی آن کار کنید

این صحبت به خوبی تاییدی است بر اینکه محیط موبایلی یکی از فاکتورهای کیفیت است (یا بزودی خواهد بود) بنابراین مطمئن شوید سایت تان محیط موبایلی را در اولویت دارد.

قطعا این امر دلیل این موضوع است که گوگل به این سایت ها رنک بالاتری در جستجوهای موبایلی می دهد.

در واقع اگر من خودم را جای شما بگذارم در اولین گام این سوال در ذهنم پیش می آید که آیا منظور ساخت اپلیکیشن برای سایتمان است ؟

خیر.منظور این است که همین نسخه تحت وب سایت شما باید خود را منطبق بر تغییر سایز در موبایل ها و تبلت ها به گونه ای تغییر دهد که تمام محتوا کاملا و به راحتی قابل مشاهده باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : سه شنبه 29 دی 1394
بررسی سئو سایت سنجش

بررسی سئو سایت سنجش


بررسي سئو سايت,بررسی سئو سایت,بررسی سئو قالب


خوب ، به عنوان دومین سایت جهت بررسی سئو سایت های بزرگ سایت سازمان سنجش آموزش کشور را انتخاب کردم.این سایت در حال حاضر یکی از سایت های پربازدید کشور است (چرا می گویم در حال حاضر؟ زیرا همانطور که قطعا می دانید سایت سازمان سنجش نقش اطلاع رسانی اطلاعیه های مهم سازمان سنجش مثل نتایج کنکورهای سراسری را به عهده دارد و در زمانی که خبری از کنکور و نتایج آن نیست این سایت هم خیلی سریع آمار خود را از دست می دهد)

خوب دیگر توضیحات کافی است و برویم سر تحلیل سایت سنجش :

تاریخ تحلیل : 8 شهریور 1393

اطلاعات آماری

رتبه کنونی سایت در الکسا (جهان) : 1590

رتبه کنونی سایت در الکسا (ایران) : 10

پیج رنک گوگل : 6

امتیاز سئو جهانی : 61%

تعداد بک لینک : حدود 10617 لینک

عمر دامنه : حدودا 14 سال

محل سرور : ایران

رتبه محتوای بی ارزش : 20.90% که عالی است

میزان بازدید متوسط از صفحات سایت به ازای هر نفر در روز : 5.41 که خیلی خوب است

میزان متوسط حضور هر نفر در سایت در طول روز : حدود 9 دقیقه که عالی است

میران محبوبیت فیسبوک : حدودا 3033

میزان محبوبیت گوگل پلاس : حدودا 333

میزان محبوبیت تویتر : حدودا 91

اطلاعات تحلیلی

– جالب است که این سایت هم در آدرس http://www.sanjesh.org/sitemap.xml که مربوط به سایت مپ آن می شود دارای ارور می باشد !

– در بحث کدنویسی قالب صفحه اول سایت متاسفانه از تگ های تاثیرگذار h1 و h2 و سایر تگ های h استفاده نشده است اما در صفحه توضیحات مقالات و اطلاعیه های خود به درستی از این تگ ها استفاده کرده است.

– این سایت اصلا در صفحه اصلی خود از تگ keywords استفاده نکرده است (البته ناگفته نماند که این تگ در اصل برای موتورهای جستجوگر به جز گوگل کاربرد دارد)

– همچنین این سایت از تگ description هم در صفحه اصلی سایت خود استفاده نکرده است.

– هیچ نوع کلمه کلیدی در این سایت استفاده نمی شود و البته در این نوع سایت عدم استفاده بهتر از استفاده است.

– آدرس های مطالب این سایت به هیچ عنوان بهینه نیستند و هرگونه که برنامه نویس دوست داشته url ها را سخته است

– چیدمان تبلیغات عالی است و کاملا مورد تایید است.

– وضعیت استفاده از لینک های داخلی خوب است.

حالا به جایی رسیدیم که باید بگویم چرا این سایت هم با سئوی تقریبا ضعیف در جایگاهی خوبی در الکسا قرار دارد و هم ورودی گوگل خوبی دارد.

مهمتین نکته در ورودی سایت سنجش آمار بازدید ثابت است.همانطور که شما هم می دانید دامین این سایت بارها و بارها در طول سال از طریق رسانه های صوتی و تصویری و حتی روزنامه ها اعلام می شود و در واقع برند معتبر این سازمان و در عین حال نیاز مبرم دانشجویان به این سایت باعث ایجاد ترافیک بسیار بالا شده است که البته باز هم باید یادآوری کنم که این ترافیک مقطعی است نه همیشگی !

اما نکته مهم دیگر در سایت سنجش ، برند بودن آن است.در ایران سنجش یک برند است و با توجه به اینکه دامنه آن هم دقیقا همان برند اصلی است این باعث که می شود در گوگل همواره جزو لینک های اول مقالات خود قرار گیرد و از طرفی با توجه به اعتبار آن ، جستجوگران اینترنتی حتی اگر لینک های این سایت در رتبه اول گوگل نباشد ، روی آن ها کلیک می کنند و این خود سبب می شود که آن لینک ها خیلی زود به رتبه یک برسند (بر اساس اصل اعتمادسنجی گوگل)

در کل باید بگویم در سایت سنجش با توجه به اینکه هیچ نیازی به سئو ندارند هرگز بر روی این اصل بسیار مهم کار نشده است و حتی از نکات اولیه سئو هم چشم پوشی شده است.

نظر شخصی من : آیا بهتر نبود این سایت که مرجع اطلاع رسانی عرصه دانشجویی ایران است ، دانش به این مهمی را گسترش می داد تا سایت های ایرانی در جهان دارای رتبه های بالا باشند ؟!!!

بار هم می گویم : به امید کشوری پر از سایت های سئو شده !

_____________________________

لطفا توجه فرمایید :

لطفا دقت داشته باشید که الگوریتم بررسی یا تحلیل سئو سایت ها بر اساس یک الگوریتم جهانی است و بنده هم جهت تحلیل ، براساس تجربه از آن تبعیت میکنم بنابراین اگر کم و کاستی هایی در تحلیل می بینید لطفا سوالاتی که در ذهن شما دوستان عزیز در مورد این سایت نقش بسته است را در بخش نظرات همین مقاله قرار دهید تا هم شما پاسخ خود را بگیرید و هم این پست پربارتر شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : سه شنبه 29 دی 1394
آیا گوگل میزان بازدید روزانه‌ سایت شما را تعیین می کند؟

افزایش بازدید,افزایش ترافیک,سئو سایت

با رشد سایت تان پی خواهید برد که بطور منطقی روز به روز نکات مختلفی در امر ترافیک از سوی گوگل اعمال می شود. این موضوع شبیه یک فلات بنظر می رسد. برای مثال روزی 100 ، 200 یا تعداد دیگری بازدیدکننده .

این نکته نشان می دهد که در واقع گوگل بر اساس پارامترهای مشخصی روزانه کلاهی روی میزان ترافیک دریافتی سایت شما قرار می دهد، بنابراین می بینید که با رسیدن به حد روزانه تحمیل شده، دیگر در نتایج جستجو نشان داده نمی شوید (در آن روز).

آیا موضوع این است؟

خب، بحث بسیاری در موضوع حد ترافیک به عنوان شاخصی در سال 2010 شروع شد و بسیاری از وبمستران بطور قطع فکر می کنند که موضوع مهمی است.

با این حال، پرسش این که آیا الگوریتمی برای حد ترافیک در بسیاری از جلسات برای گوگل نشینان مطرح شده است و آنها بطورشفاف اظهار داشته اند که برنامه خاصی برای اینکار وجود ندارد.

بنده هم پس از بررسی روند پیشرفت و ثبات چند سایت بزرگ به نتایجی رسیدم اما برای اینکه بتوانم نتایج حاصله را به شما دوستان عزیزم عرضه کنم باید اطمینان حاصل می شد.به همین جهت به سایت های بزرگان سئو جهان سری زدم و مطمئن شدم که واقعا هر داستانی که قبلا بوده در حال حاضر گوگل هیچ حدی را برای میزان ترافیک یا بازدید یک سایت مشخص نمی کند.

بنده باز هم پیشنهاد می کنم فقط بر روی تولید محتوای ارزشمند و کاربرپسند تمرکز کنید و همچنین از سئو سایت هم غافل نشوید و سایر موارد و در واقع پیشرفت خود را به دست گوگل بسپارید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394
بررسی سئو سایت ورزش 3

بررسي سئو سايت,بررسی سئو سایت,بررسی سئو قالب

با توجه به اینکه بحث صحبت در مورد سایت های بزرگ و پربازدید همواره از سوی کاربران نیوسئو بسیار مطرح می گردد برآن شدم تا برخی از سایت های متفاوت ایران را کم کم مورد بررسی قرار دهم تا هم شما دوستان عزیزم با تیترهای اصلی بررسی سئو یک سایت آشنا شوید و هم کمی از مدیران سایت های بزرگ گلایه کنم که چرا از سئو در ایران خیلی کم استقبال می شود.

به عنوان اولین سایت ، ورزش 3 را انتخاب کردم چرا که این سایت در این تاریخ رتبه 4 الکسا ایران را دارا می باشد و پربازدیدترین سایت ایرانی محسوب می شود (اگر در ذهنتان این سوال پیش آمد ،  پس بلاگفا که 3 است چه جایگاهی دارد باید یادآور شوم بلاگفا سیستم بلاگ دهی است و کلا داستان متفاوتی دارد)

تاریخ تحلیل : 4 شهریور 1393

اطلاعات آماری

رتبه کنونی سایت در الکسا (جهان) : 305

رتبه کنونی سایت در الکسا (ایران) : 4

پیج رنک گوگل : 5

امتیاز سئو جهانی : 81%

تعداد بک لینک : حدود 9757 لینک

عمر دامنه : حدودا سه سال و شش ماه قبل

محل سرور : ایران

رتبه محتوای بی ارزش : 18.50% که عالی است

میزان بازدید متوسط از صفحات سایت به ازای هر نفر در روز : 8.54 که عالی است

میزان متوسط حضور هر نفر در سایت در طول روز : حدود 11 دقیقه که عالی است

میران محبوبیت فیسبوک : حدودا 1554

میزان محبوبیت گوگل پلاس : حدودا 15183

میزان محبوبیت تویتر : حدودا 815

اطلاعات تحلیلی

– جالب است که این سایت در آدرس http://www.varzesh3.com/sitemap.xml که مربوط به سایت مپ آن می شود دارای ارور می باشد !

– در بحث کدنویسی قالب متاسفانه از تگ های تاثیرگذار h1 و h2 و سایر تگ های h یا استفاده نشده است و یا نادرست استفاده شده است.

– محتوای موجود در تگ keywords بسیار خوب هستند ولی تعداد آن ها کمی زیاد است.

– محتوای موجود در تگ description بسیار ضعیف هستند و اصلا بهینه سازی نشده اند.

– کلمات کلیدی که در مطالب این سایت اخیرا استفاده میشود اکثرا ناصحیح انتخاب می شوند.

– آدرس های مطالب این سایت تقریبا 20% بهینه هستند و بسیاری از نکات آدرسی دهی بهینه که از سوی خود گوگل به آن اشاره شده در این سایت رعایت نشده است !

– چیدمان تبلیغات عالی است و کاملا مورد تایید است.

– وضعیت استفاده از لینک های داخلی بسیار بسیار ضعیف است.

– این سایت بر اساس اطلاعات دوستان عزیزم قبلا بر اساس دامین football3 در تلویزیون تبلیغ می شده است که البته مدت هاست که حتی ریدایرکت هم نمی شود و نمی توان گقت تاثیری بر سئو این سایت داشته است اما قطعا بر الکسای آن تاثیرگذار بوده است.

اگر بنده خودم را جای شما بگذارم این سوال برایم پیش می آید که با این وضعیت بد سئو چگونه این سایت در رتبه 4 الکسا سروری می کند و این همه بازدیدکننده دارد ؟

باید عرض کنم اولا سه فاکتور تاثیرگذار Bounce Rate ، Daily Pageviews per Visitor و Daily Time on Site در سایت ورزش 3 در وضعیت عالی به سر می برند که این خود در گوگل تاثیر دارد (البته به این فکر کنید که اگر سایر فاکتورها هم خوب بودند چه می شــــــــــــــــــــــد؟!!!)

ثانیا این سایت تنها حدود 18% ورودی هایش از گوگل است و همچنین باید اشاره کرد که اکثر بازدیدکنندگان این سایت ثابت هستند و هر روز بارها به این سایت سر می زنند تا جدیدترین اخبار مربوط به دنیای ورزش که اکثر آن ها را هم خود تیم محتوای ورزش 3 تولید می کنند را مشاهده کنند.

در کل باید بگویم اگر ورزش 3 امتیاز سئوی خوبی داشت واقعا ابرقدرتی بی رقیب می شد … اما متاسفانه به نظر می رسد مدیران این سایت امر بسیار مهم سئو سایت را یا فراموش کرده اند و یا برایشان ارزشی ندارد !!!!

به زودی به سایت هایی خواهیم رسید که علاوه بر ورودی ثابت بالا ورودی زیادی هم از گوگل دارند و آنجا از تفاوت سود آن سایت ها با ورزش 3 سخن خواهم گفت.

به امید کشوری پر از سایت های سئو شده !

_____________________________

لطفا توجه فرمایید :

لطفا دقت داشته باشید که الگوریتم بررسی یا تحلیل سئو سایت ها بر اساس یک الگوریتم جهانی است و بنده هم جهت تحلیل ، براساس تجربه از آن تبعیت میکنم بنابراین اگر کم و کاستی هایی در تحلیل می بینید لطفا سوالاتی که در ذهن شما دوستان عزیز در مورد این سایت نقش بسته است را در بخش نظرات همین مقاله قرار دهید تا هم شما پاسخ خود را بگیرید و هم این پست پربارتر شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 28 دی 1394
آیا گوگل می تواند CSS را بخواند

بررسی css سایت,تاثیر css بر سئو,طراحی سایت با سئو

این سوال بارها توسط همکاران طراحم از بنده سوال شد تا برآن شدم برای پاسخ قطعی به آن ها کمی بررسی و آزمایش کنم و در نهایت این مقاله را منتشر کنم.

برای راحت تر بیان کردم نتایج ، اجازه دهید یک سوال هم من از شما بپرسم :

آیا شما حجم بالایی از مطالب متنی را با استفاده از CSS خارج از صفحه قرار می دهید؟

پیشنهاد می کنم دیگر این کار را انجام ندهید.

همین الآن اقدام کنید !

 مطمئنا گوگل می تواند CSS را بخواند ، و اغلب اینکار را انجام می دهد و خیلی راحت سایت شما را برای هر حقه کثیفی تنبیه می کند. آن ها مدت هاست این کار را انجام می دهند و رو نمی کنند.

مثلا من اگر خودم را جای شما بگذارم باید فکر کنم که مثلا از کد display:none استفاده کنم تا مطالبی که نمی خواهم در صفحه نمایش داده شوند ، دیده نشوند اما گوگل خیلی راحت این کد ساده و کدهای خیلی پیچیده تر از این کد را شناسایی می کند و …

من که می ترسم با گوگل شوخی کنم .شما چطور ؟!!!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : یک شنبه 27 دی 1394
آیا گوگل از اطلاعات آنالیزی علیه سایت استفاده می کند

افزایش بازدید,بهینه سازی سایت,سئو سایت

اعتقاد/نگرانی زیادی وجود دارد که گوگل از اطلاعات جمع آوری شده توسط سیستم آنالیزش به عنوان فاکتوری برای رنک دهی به سایت استفاده می کند.

در مطالب قبلی به بی پایه و اساس بودن این نظریه پرداخته ایم، لذا با توجه به این مسئله چه داده هایی ممکن است توسط گوگل مورد استفاده قرار گیرد؟ تعدادی از این قبیل موارد که افراد نگرانش هستند عبارت اند از:

  • تعداد صفحات در هر بازدید (نشانه ای از کارایی و کاربرد)
  • زمان/مدت هر بازدید
  • بازدیدکنندگان تکراری (نشانه ای از گیرا بودن مطلب)

با اینکه این موضوع کاملا واضح و شفاف است اما مت کات در ویدئویی در سال 2011 به این پرسش پاسخ داده است.

در واقع باید در نظر بگیرید که گوگل برای به دست آوردن اطلاعات دقیق در مورد سایت شما (اطلاعاتی که برای آنالیز نیاز دارد) نیازی به گوگل آنالیز ندارد و عملا اگر توصیه کرده از این سرویس و یا سرویس وب مستر تولز استفاده نمایید فقط برای خودتان است و دیگر هیچ !

قطعا افزایش بازدید تعداد صفحاتی که در یک ورود توسط یک آیپی اتفاق می افتد در بحث بررسی سئو سایت موثر است و البته همچنین مدت زمانی که یک آیپی در سایت شما باقی می ماند.وقتی مطالب شما به گونه ای بهینه سازی و تولید شده باشند که ارزش مشاهده داشته باشند دیگر نباید هرگز نگران باشید.

صفحات هرز مطمئنا از سیستم آنالیز گوگل (تا جایی که بنده اطلاع دارم) و همچنین دیگر امکانات گوگل استفاده نمی کنند، چرا که ما می خواهیم افراد برای استفاده از آن احساس راحتی کنند و … لذا بهره ببرند!

بنابراین آرامش خاطر داشته باشید، چرا که گوگل از اطلاعات آنالیز سایت شما علیه خودتان استفاده نمی کند!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 26 دی 1394
آیا کلمات کلیدی در آدرس فاکتور سئو سایت است

بهینه سازی url مقالات,سئو سازی,سئو سایت


بحث کلمات کلیدی در url مطالب سایت ها مدتی است بارها از بنده سوال می شود و به همین دلیل تصمیم گرفتم که این مقاله و مقاله بعدی را در زمینه تاثیر کلمات کلیدی موجود در آدرس صفحات بر روی سئو سایت منتشر کنم.

هر لیستی از فاکتورهای رنکینگ که دیده ام شامل کلمات کلیدی در آدرس بوده است، با این حال، تغییری که این موضوع امروزه دارد امری حاشیه ای است (به راحتی قابل دستکاری است).

البته قطعا باید حواستان به اسپم شدن باشد و نهایتا از 2 یا 3 کلمه کلیدی استفاده کنید.

من اگر خودم را به جای شما بگذارم باید اینجا بگویم که ترجیح می دهم نهایتا 4 یا 5 کلمه در url مقالات خودم قرار دهم و در این url ها از 2 یا 3 کلمه کلیدی این مقاله که بهتر است در عنوان هم آمده باشد ، استفاده نمایم.

همیشه سعی میکنم آدرس خاص مقالاتم به گونه ای باشد که مخاطبانم با اولین نگاه به آن بتوانند آن را به خاطر بسپارند و در مراجعات بعدی مستقیم به آن مراجعه کنند.فکر می کنید این کار من برای شما هم در بحث سئوسازی سایت مفید است؟

انتخاب با شماست !


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 23 دی 1394
آیا کپی بک لینک رقبایتان برای سئو خوب است

بک لینک رایگان,بک لینک سئو,سئو سازی

اگر مقالات نیوسئو را تا به امروز کامل بررسی کرده باشید پاسخ و تاثیر بک لینک رقبا در سئو سایت را خودتان باید بدانید.

پاسخ قطعا بله است.

حتما و حتما به دقت این مقاله فوق العاده مهم را بخوانید که تاثیر بسزایی در سئو سایت های شما دارد.

نگاه کردن به مشخصات backlink های سایت های رقیب، یکی از اولین کارهایی است که من بعد از بدست گرفتن سئوی یک سایت انجام می دهم.

یکی از موارد کلیدی، جستجو برای یافتن “محبوب ترین ها” است (سایتها یا صفحاتی که به 2 یا تعداد بیشتری از رقبای شما لینک شده اند). اینها اهداف اصلی برای دستیابی هستند و برای لینک شدن به سایت شما مناسب به نظر می رسند.

مت پیشنهاد می کند هنگامیکه لینک ها را آنالیز می کنید از “سرتان استفاده کنید” ، که نصیحت خیلی خوبی است. دنبال لینک های قوی باشید و از لینکهای پست و بی ارزش فاصله بگیرید.

بنابراین کپی کردن لینکهای رقبایتان بدون شک و تردید یکی از راهکارهای سئو است.

شما بایستی این کار را با دیگر تاکتیک های ساخت لینک مقایسه کنید تا به ارزش کار پی ببرید.

دقت داشته باشید که به این کار دزدی نمی گویند بلکه زرنگی می گویند.

فرض کنید شما رقیب من هستید و می خواهید با استفاده از سایت های من (که البته از قبل هم بررسی کردید که سایت من در گوگل جایگاه والایی دارد) سایت خودتان را نیز بالا بکشید.برای همین اولین چیزی که باید در ذهن شما جرقه بزند این است که این سوال پیش بیاید : چرا سایت او بهتر از سایت های دیگران است ؟

کمی صمیمی تر -> حالا وقتشه که یه دوری مقالات نیوسئو رو کرده باشی و یادت بیاد که چه ارزش بالایی داره دریافت لینک از سایت های دیگه و پیش خودت بگی شاید این سایت هم لینک های خوبی گرفته باشه.حالا واسه اینکه از این مسئله مطمئن بشی کافیه بری از طریق سایت هایی مثل سایت moz.com نگاهی به بک لینک های سایت من بندازی و وقتی دیدی بـــــــــــــــــــــــــــله عجب لینک های توپی گرفته می فهمی که درست فکر کردی و حالا باید سریع توام بری تو اون سایت ها برای خودت لینک بسازی.

تاکید می کنم دوباره : این مقاله یکی از مهمترین مقالات آموزش سئو سایت بود.حتما از آن استفاده کنید (مطمئن هستم خیلی از سئوکاران محترم برای آموزش این مطلب از بنده ناراحت شده اند چون این جزو اون فوت و فن های اصلی اساتید سئو محسوب می شود)


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : سه شنبه 22 دی 1394
آیا لینک های آمده از صفحات لینک با ارزش اند

آموزش لینک دادن,لینک دادن به سایت,لینک دادن به وبلاگ


قبلا اینکه در سایت ها صفحات خاصی ( صفحات لینک )  وجود داشته باشند و به ده ها لینک مختلف لینک شده باشند و در واقع منبع تبادل لینک سایت باشند ، ارزش زیادی داشت اما خوشبختانه دیگر به آن نیاز ندارید …

پیشنهاد میکنم اگر مقاله بنده با عنوان “آموزش ساخت لینک های داخلی فوق العاده ارزشمند” را تا الآن نخوانده اید اول آن را مطالعه فرمایید و سپس این مقاله را دنبال نمایید.

اما … آیا داشتن لیستی از لینک های مفید خارجی که برای بازدیدکنندگان ما مفید است، ضرری دارد؟

جواب منفی است و با به یاد داشتن این موضوع، چرا لینکی آمده از سایتی مشابه با سایت شما نباید ارزشی داشته باشد؟

حقیقت این است که یک صفحه شامل لینک تفاوتی با دیگر صفحات ندارد و بایستی رنک و … بدست آورد اما باید دقت کرد که چه لینک هایی و چگونه در آن صفحه قرار گیرد !

آیا من باید لینکی از درون محتوا داشته باشم؟ بله.

آیا باید دنبال اینگونه لینک ها باشم؟ بله.

آیا این لینک ها باعث آسیب به سایت من می شود؟ خیر.

آیا باید در نوع لینک و حالت لینک دادن دقت کرد؟ قطعا بله.

آیا گرفتن لینک از دایرکتوری ها ارزشمند است؟ بله اما به شرطی که آن دایرکتوری است رنک خوبی داشته باشد.

** بنابراین، درود بر صفحات با لینک دهی صحیح **


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 21 دی 1394
آیا متن ابتدای مطلب اهمیت بیشتری دارد

آموزش سئو,تاثیر متن بر محتوا,سئو سایت


اخیرا این سوال بیشتر از سوالات دیگر ذهن کاربران نیوسئو را درگیر کرده است.

آیا متن ابتدای مطلب اهمیت بیشتری دارد

این موضوع بر اساس اعتقادی است که می گوید گوگل به کلمات کلیدی موجود در پاراگراف ابتدایی متن اهمیت بیشتری می دهد.

خوب، یک لحظه به این موضوع فکر کنید…

من در پاراگراف ابتدایی این مقاله درباره ذهنیات کاربرانم سخن گفتم.

خب بالطبع من به مشکل می خورم اگر گوگل از این جملات برای تعیین موضوع کل مقاله (که در مورد سئو سایت است) استفاده کند، مگر نه؟

همانطور که حجم کلمات کلیدی مهم نیست، جای آنها نیز اهمیت خاصی ندارد و پیشنهاد بنده این است که فقط طبیعی بنویسید

یعنی تا می توانید برای کاربرانتان بنویسید و هرجایی که می شود از عبارات کلیدی اصلی استفاده نمایید و همچنین آن ها را به صورت anchor text تبدیل به لینک های داخلی کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 21 دی 1394
آیا برای بهبود رنک باید از anchor textهای زیادی استفاده کرد

anchor,بک لینک,مجازات گوگل


این سوال را بارها و بارها در ذهن مشتریانم حدس زدم و به همین دلیل تصمیم گرفتم کمی درباره آن توضیح بدهم.

anchor text اسپم گونه تکنیکی محبوب برای سئوکاران غیرقانونی است. اینکار می تواند برای بازه زمانی کوتاه بخوبی کار کند.

به عنوان مثال، حجم زیادی از سایت های اسپم در بازه‌ی زمانی شلوغی در محدوده فعالیت من رشد می کنند. آنها بعد از چند هفته بشدت افت می کنند اما با این حال آسیب های زیادی در زمانی که در آن موقعیت هستند ایجاد می کنند.

برای شفافیت 100 درصد و رنکینگ خوب شما نباید نگران anchor text باشید. اگر روی ساختن لینک با استفاده از روش های قانونی متمرکز باشید، بصورت طبیعی در موضوع تخصصی خودتان پیشرفت می کنید. و اینکه anchor text backlink بیش از اندازه باعث مجازات توسط گوگل می شود.

نکته: بقیه سایت ها اغلب با استفاده از پست ها و عنوان صفحاتتان به شما لینک می دهند (به عنوانanchor text) … که دلیل خوب دیگری است که نشان می دهد کلمات کلیدی شما در آنجا وجود دارد.

حتی اگر لینکی همراه با anchor text ندارید که برای آن رنک بیابید، فرض کنید که سایت شما به اندازه کافی قدرت دارد که همچنان برای عبارت مدنظرتان بهبود رنک پیدا کند.

به این روش فرصت بدهید چرا که لینک های برنددار همواره پیروز می شوند و در واقع همواره اسپم کردن در اصل وقت تلف کردن است !

همیشه روند قانونی را که خود گوگل جلوی پای شما قرار داده است را طی کنید.شک نکنید شما موفق خواهید بود …


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : یک شنبه 20 دی 1394
آیا گوگل به متن اطراف یک لینک توجه می کند

آموزش سئو,آموزش ساخت لینک,افزایش رتبه در گوگل

درواقع سوال را اینگونه کامل می کنم :

آیا گوگل به متن اطراف یک لینک توجه می کند تا ارتباط بین آنها را دریابد؟

با اینکه ما می دانیم anchor text یک فاکتور رنک بشمار می رود (گرچه شاید نیاز به پیگیری زیاد نداشته باشد) آیا گوگل به متن حاشیه لینک و ارتباط با با خود لینک نیز توجه دارد؟

خب، گوگل در سال 2004 اختراعی را به ثبت رساند که مواردی را که گوگل توصیه می کند در آن آمده است. (در مقاله بیل اسلاوسکی بیشتر بخوانید)

گرچه این موضوع امتیازی مثبت نیست، ولی می توان با اطمینان فرض کرد که اسپم کارها از آن به عنوان روشی برای دستکاری در لینک استفاده می کنند. در تصویر بالا مثالی آمده است که از این متنهای حاشیه ای در پستی برای وبمستر استفاده شده است.

در واقع افرادی هستند که اسپمر محسوب شده و می خواهند با قراردادن محتوای مشابه لینک در اطراف آن ، به گوگل بگویند دقیقا این کلمه یا عبارت به چه چیزی ربط پیدا کرده و چگونه باید در صفحات گوگل بالا بیاید.

مطمئنا به این فکر می کنید که بسیار ساده است که این موارد اسپم در نظر گرفته شوند.

من فکر می کنم که خیلی ساده است که بگوییم متن حاشیه لینک می تواند به عنوان فاکتور افزایش سئو و رنک توسط گوگل مورد استفاده قرار گیرد و البته بررسی این متن هم کار بسیار ساده ای است.

بنده همیشه اعتقاد دارم انسان چرا نباید کارهایی که ریسک کمی دارند را انجام دهد ؟!!! پس با اینکه ما از این مورد اطلاع دقیق نداریم اما چرا وقتی فقط چند دقیقه وقت ما را میگیرد آن را انجام ندهیم ؟!!!در بحث آموزش سئو خواهش میکنم همیشه و در همه موارد با بنده همراه باشید نه در آن هایی که می پسندید یا آسان هستند !!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : یک شنبه 20 دی 1394
آیا گوگل می فهمد که شما صاحب چه سایت هایی هستید

آموزش سئو,افزایش سئو,سئو سایت

در واقع باید سوال را اینگونه کامل کنیم :

آیا گوگل با استفاده از داده های ابزار وبمستر بررسی می کند که شما صاحب چه سایت هایی هستید؟

این موضوع بخشی ترسناک از داستان سئو سایت است.

تئوری می گوید که شما باید محتاط باشید که چه سایت هایی در اکانت ابزار وبمستر خود دارید، چرا که گوگل از این داده ها استفاده می کند تا سایت های شما را به یکدیگر مرتبط سازد و در صورتیکه فعالیت درست و قانونی انجام نمی دهید مجازات خود را روی تمامی آنها اعمال کند.

همچنین گوگل از این داده ها استفاده می کند تا لینک های مترادف و منطبق در بین سایتها را بی ارزش کند.

دیدگاه ها در مورد این موضوع مختلف است اما چیزی که من می گویم که اگر درست کار نمی کنید بهتر است که همه چیز را از هم جدا نگه دارید. با این حال احتمالا در آینده می فهمید که گوگل نهایتا سایت های شما را به طرق مختلف بهم متصل می کند بدون نیاز به ابزار وبمستر!

یک بار دیگر و عامیانه تر :

زمانی که چندین سایت را در وب مستر تولز یک ایمیل ثبت می کنید گوگل قطعا این مسئله را می فهمد.احتمال اینکه گوگل فکر کند همه این سایت ها مال شماست زیاد است و بعد …

به همین دلیل است که بنده به همکاران حرفه ای خود همیشه گوشزد می کنم که سایت هایی با محتوای مشابه یا احیانا کپی را در یک پنل وب مستر تولز ثبت نکنند.

** بنابراین حواستان باشد ! **


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 19 دی 1394
آیا تبلیغات به رنک شما آسیب می زند

قطعا گوگل سایت شما را به دلیل استفاده از تبلیغ مجازات نخواهد کرد (چرا که آنها تاثیر زیادی بر درآمد سایت شما دارند) اما همانطور که قبلا بیان نمودم، تبلیغات باید اولویت دوم در صفحات باشند و چنان در صفحه باشند که توان خواندن محتوای اصلی را از بازدیدکنندگان سایت نگیرد.

در بسیاری از سایت های ایرانی بنده دیده ام که زمانی که به بخش “ادامه مطلب” می روید ابتدا باید چندین بنر و بعضی وقت ها هم چندین حالت گوناگون از تبلیغات را ببینید تا بالاخره به بخش مشاهده مطلب برسید.باور کنید این کار تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن اعتماد کاربران نسبت به سایت شما دارد.

سایت مال شماست ! هرکار که می خواهید در آن انجام دهید اما همواره همه چیز را با هم در نظر بگیرید

آیا چند درصد سود بیشتر آن هم فقط برای مدت زمان کوتاهی ارزش از دست دادن ده ها کاربر را دارد ؟!!

من پیشنهاد میکنم در هدر سایت خود تنها دو بنر قرار دهید.

سعی کنید اکثرا بنرهای عمودی بگیرید و در گوشه های سایت قرار دهید.

دوست دارم نظرات شما سروران گرامی را هم در این زمینه بدانم …

این مقاله در سایت های زیر منتشر شده است :

بواتن نیوز

tnews


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 19 دی 1394
آیا گوگل می تواند لینک های جاوااسکریپت را دنبال کند

جاوا اسکریپت و سئو

فکر می کنید می توان از لینک های جاوااسکریپت استفاده نمود تا صفحات/لینک های خارجی را از دسترس گوگل مخفی کرد؟

مجدد فکر کنید

گوگل !

صحبت از گوگل است.غول موتورهای جستجوگر جهان !

گوگل امروزه برای دنبال کردن لینک‌ها در جاوااسکریپت و همچنین تفسیر آن بسیار قدرتمند است.

برخی از همکاران بنده چندی پیش می پرسیدند که چگونه لینکهایی که از طریق ایجکس ساخته می شوند توسط گوگل بررسی شده و حتی ایندکس می شوند.بنده در جواب آن ها هم تنها جوابی که دادم این بود که طرف حساب شما گوگل است !!!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 16 دی 1394
آیا سایت باید دارای سیاست‌های حریم شخصی باشد

بهبود رنک گوگل,بهینه سازی سایت,سئو سایت

برای این که بدانیم آیا سایت باید دارای سیاست های حریم شخصی باشد بهتر اینگونه پرسشمان را مطرح کنیم که آیا گوگل سایت های با قانون حفظ حریم شخصی را بیشتر از سایت های بدون این قانون ترجیح می دهد و به آنها پوئنی برای بهبود رنک می دهد؟

من زیاد مطمئن نیستم که این کار باعث سئو سایت شود ولی با اینحال، برای اطمینان از فعالیت قانونی سایتتان در بیشتر کشور ها، قانون حریم شخصی چیزی است که به آن نیاز دارید. همچنین این موضوع چیزی است که بازدیدکنندگان قبل از وارد کردن اطلاعاتشان بدنبال آن می گردند مضاف بر اینکه شما نیز اگر می خواهید تحت هر شرایطی در سایتتان تبلیغات بگذارید به چنین قانونی نیاز دارید.

بنابراین با اینکه من مطمئن نیستم که این مورد در امر سئو فایده ای دارد یا نه، قانونی در زمینه حریم شخصی چیزی است که سایت شما قطعا بایستی داشته باشد.

شاید شما هم مثلا اکثر شاگردانم بپرسید پس چرا سایت های ایرانی از قانون حریم شخصی اصلا استفاده نمی کنند ؟

و جواب بنده : اولا متاسفانه دوستان ایرانی ما زیاد بند این حرف ها نیستند ، پنجما ! فکر نمی کنم قانون خاص و مشخصی برای همه سایت های ایرانی وجود داشته باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : سه شنبه 15 دی 1394
آیا قرار دادن آدرس به سئوی محلی کمک می کند

local seo چیست,بهینه سازی سایت,جلب اعتماد بازدیدکنندگان

بنده برای توضیح راحت تر این مبحث پرسشی دارم !

پرسش این است، آیا قرار دادن آدرس فروشگاه در فوتر صفحه سایتتان به سئوی محلی سایت شما کمک می کند؟

بله.

حداقل سعی کنید نام شهرتان را یصورت متنی در هر صفحه ای قرار دهید.

این کار همچنین کمک می کند تا بتوانید اعتماد بازدیدکنندگانتان را نیز جلب کنید.

*** در راستای سئوی محلی، آدرس تان را در هر صفحه ای از سایت قرار دهید***

نکند سوالی در ذهنتان پیش آمد ؟ (سئو محلی یعنی چه؟)

در واقع منظور از سئو محلی ، بهینه کردن سایت برای یک منطقه یا کشور خاص است.مثلا سایت نیوسئو با توجه به اینکه تمام مقالاتش به زبان پارسی است پس قطعا باید برای پارسی زبانان سئو محلی شود.

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : سه شنبه 15 دی 1394
آیا رنک گوگل با محتوای ویدئویی افزایش می یابد

آموزش سئو سایت کلیپ,آموزش سئو سایت ویدئو,افزایش سئو

با اینکه کاملا صحیح است که مطالب ویدئویی می تواند بخوبی باعث افزایش سئو سایت شود (خصوصا یوتیوب ویدئوها را زمانیکه بخوبی بهینه شده باشند ذخیره می کند)، بنده نمی گویم که پوئن خاصی در امر سئو برای داشتن محتوای ویدئویی در صفحه است.

خب، با این حال … محتوای ویدئویی خوب برای کابران شما بسیار مفید و عالی است و پتانسیل اشتراک گذاری /لینک دهی بالایی دارند. بنابراین بنده حدس می زنم که بودن یک ویدئو در صفحه ممکن است امتیاز خاصی نداشته باشد اما لینک های حاوی آن ویدئو ارزشمند هستند!

بنابراین بدون تاثیر مستقیم اما قطعا تاثیرگذار!

اما فکر میکنم بهتر است چند نکته ای که پس از سئوی یک سایت کلیپ ایرانی به آن رسیدم به شما بگویم !

از پلاگین های قوی وردپرس حتما بهره ببرید.

برای ویدئو های خود مثل عکس ها عنوان انتخاب کنید.

حتما یکی از پسوندهای مجاز یوتوب را برای پخش آنلاین انتخاب کنید (یعنی flv یا mp4)

سعی کنید در پایگاه های بزرگ کلیپ های آنلاین مثل آپارات و یوتوب کلیپ هایتان را آپلود کنید تا برندتان مشهور شود.

موفق باشید !


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 14 دی 1394
آیا ثبت نقشه سایت به رنک سایت کمک می کند

تاثیر سایت مپ,ثبت سایت مپ سایت,سایت مپ برای وبلاگ

ابزار وبمستر گوگل فرصتی به شما می دهد تا نقشه سایت Xml خود را ثبت کنید که شامل همه ی صفحات سایت شما است و حتی آنها را اولویت بندی نیز می کند.

باید انجامش دهید؟ شاید.

آیا به من کمک می کند که رنک سایتم را بهبود ببخشم؟ قطعا نه

سایت شما باید ساختارش به نحوی باشد که هر صفحه ای قابل دسترس باشد (همراه با ساختار لینک داخلی مناسب) و گوگل باید بتواند صفحات را در مسیر درستشان پیدا کند.

اگر گوگل نتواند این کار را انجام دهد بایستی به ساختار سایتتان در اولویت بندی، نگاهی بیندازید!

این کار می گوید که اتفاق بدی برای سایت شما نمی افتد و می توان گاهی اوقات صفحات قدیمی را سریعتر ایندکس کرد، بنابراین اگر مایل هستید با خیال راحت یک نقشه سایت Xml برای خودتان بسازید اما تاکید میکنم من تا به حال تاثیری از سایت مپ برای افزایش رنک گوگل ندیدم.

جهت افزایش رتبه سایت در گوگل به این راحتی ها نمی شود کار کرد ! مخصوصا که ساخت سایت مپ برای سایت کار یک کد و در واقع ربات سایت و عموما ربات نمی تواند بر روی سئو تاثیر بگذارد.

خوشحال می شوم اگر سوالی درباره سایت مپ دارید بپرسید تا بیشتر صحبت کنیم …

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 14 دی 1394
آموزش لینک دادن به صفحه اصلی سایت

آموزش لینک دادن,افزایش رنک سایت,افزایش رنک گوگل

یکی از اولین توصیه های من به مشتریان سئو (و کارهایی که در سایت های خودم نیز انجام می دهم) تغییر anchor text لینک های “home” به عبارتی است که به دنبال بهبود رنک آن هستند.

این کار بخوبی استفاده می شد و جواب می داد تا سال 2006/2007 …

امروزه، اگر هرکسی از anchor text بجای عبارت های عمومی استفاده کند احتمال بیشتری برای مجازات شدن دارد تا بهبود رنک.

رند فیشکین تعدادی آزمایش انجام داد و مقاله ارزشمندی در مورد این موضوع نوشت. رَند نتیجه گیری کرد که شانس کمی برای بهبود رنک با استفاده از anchor text در صفحات داخلی وجود دارد اما برای صفحه اول عکس این قضیه صدق می کند.

به هر حال در گذشته را کنار بگذارید.با توجه به بررسی های اخیر بنده نتیجه اینگونه شد : سایت های ایرانی که به جای استفاده از کلمه “صفحه اصلی” برند سایت یا کلمه کلیدی مهم شان را قرار می دهند هیچ تاثیر خاصی بر روی ورودی آن کلمه ندارد.

بنابراین بچسبید به استفاده از کلمه “صفحه اصلی” برای لینک های اول سایتتان – اینکار برای کاربران و برای رنک جستجوی شما و همچنین افزایش سئوی سایت شما بهتر است چرا که گوگل قطعا این کلمه را می شناسد.

 

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : یک شنبه 13 دی 1394
آیا ساختار لینک های داخلی مهم است

استفاده از internal link,سئو سازی,ساخت لینک های داخلی

همانطور که قبلا بیان شد، گوگل رنک صفحه را بصورت شناور اعمال می کند و امکان دارد که رنک صفحه‌ی سایت شما را کنترل کند. این امر معمولا شبه رنک صفحه نامیده می شود.

ساختار درونی صحیح به عوامل مختلفی وابسته است:

  • اطمینان از اینکه همه‌ی صفحات سایت عنکبوتی هستند (از مطالب دیگر لینک شده اند).
  • ایجاد ساختار سلسله مراتبی
  • اطمینان از اینکه رنک لینک/صفحات بیشتری به سمت صفحات مهم برود.

مرتب کردن ساختار لینک داخلی یکی از مبانی سئوی سایت است و اصلاح لینک دهی داخلی بد، می تواند بطور اعجاب انگیزی رنک وبسایت را افزایش دهد.

چیزی که مهم است این است که باید حواستان باشد در لینکهای داخلی سایت به هیچ وجه از rel=nofollow استفاده نکنید.

لینک دهی داخلی برای سئوسازی بسیار مهم است و باعث افزایش رتبه سایت می شود. و چیزی است که من بزودی مطلبی جداگانه در مورد آن می نویسم، اما در حال حاضر حتما این مقاله را بخوانید.

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 12 دی 1394
آموزش ساخت لینک های داخلی فوق العاده ارزشمند

آموزش ساخت لینک,بهینه سازی سایت,ساخت بک لینک برای سایت

در ابتدای این مقاله جا دارد که بگویم این محتوا سنگین است.لطفا با دقت بخوانید ، سوالات خود را یادداشت کنید و حتما پس از اتمام اگر به پاسخ سوالات خود نرسیدید آن را از بنده بپرسید.

9 نکته ارزشمند برای ایجاد یک ساختار کشنده لینک داخلی

خیلی ها فکر می کنند لینک‌ دهی داخلی کم اهمیت ترین و بی ارزشترین تاکتیک در همه‌ی روش های بهبود موتور جستجو (سئو) می باشد. چیزی که بسیاری از سئوکاران درک نمی‌کنند این است که شما اغلب می توانید از “ارزش سئوی” بیشتری از لینک های داخلی‌ای که در صفحات با ارزش قرار گرفته اند نسبت به لینک های وارد شونده برخوردار شوید.

لینک‌ دهی داخلی همچنین باعث توزیع برابر لینک های سالم در سایت می شود که به شما اجازه می دهد بصورت هدفمند لینک ها را به بخش های هدف متصل سازید، صفحات قدیمی و پایین سایت را بالا بکشید و عملکرد آرشیو را بطور کلی برای کاربران و موتورهای جستجو بهینه کنید. همچنین ساده‌تر می توانید anchor text موردنظرتان را ساختار بدهید و بشیوه مطمئنی اولویت را به لینک داخلی خود بدهید و سپس به لینک های ورودی.

هنگامیکه کار را با سایت جدیدی آغاز می کنید، یکی از اولین مواردی که بایستی انجام شود، ایجاد و توسعه یک استراتژی لینک‌ دهی داخلی است. در اینجا روش های خوبی برای شروع آمده است.

  1. تعیین صفحات با بیشترین لینک ورودی

برای آغاز استراتژی لینک‌ دهی داخلی ، به سایت Open Site Explorer مراجعه کنید.

لیستی از بیشترین صفحات لینک‌ شده در سایت مذکور تهیه کنید . علی القاعده این صفحات بزرگترین مخازن دارای سهم از لینک هستند و هدف شما مهار و توزیع موثر جریان لینک موجود در این صفحات است.

  1. متصل کردن تمامی صفحات موردنظر برای سئو به یکدیگر

بسیار خوب است که میزان تلاشتان برای ساخت لینک را تا جایی که ممکن است بالا ببرید. در سایت متصل کردن تمامی صفحات با سئوی ضعیف، روشی عالی است چرا که هرزمان لینکی درونی برای یک صفحه‌ی ضعیف بسازید، متعاقباً سهم لینک به سمت دیگر صفحات ضعیف سایت شما سرازیر می شود، که باعث چندین برابر شدن ثمره‌ی تلاش شما می شود. آسانترین راه برای متصل کردن صفحات با سئوی ضعیف، اضافه کردن لیستی از “لینک های مرتبط” در پایین هر صفحه یا در حاشیه آن است.

  1. لینکها را درون صفحه اول سایت قرار دهید.

صفحه اول اغلب بیشترین لینک ورودی را دارد. بنابراین بایستی توجه ویژه ای به سهم لینک آن شود. همچنین هرچیزی که از صفحه اول به صفحات داخل سایت لینک می شود، تضمینی قوی و مطمئن برای موتورهای جستجو می فرستد که سایت شما ارزش زیادی برای آن صفحات قائل است.

با اضافه کردن لینک های پیشنهادی در بلوک هایی در زیر یا حاشیه صفحه با نام “پربازدیدترین ها” و “پرطرفدارترین ها” ارزش آنها را بالا می برید (گاهی اوقات از بی سگی باید طناب به گردن شغال بیندازید!).

  1. قرار دادن لینک ها در صفحاتی با معماری اطلاعات عالی

صفحاتی که معماری اطلاعات قوی دارند (IA) شاید بیشترین لینک ورودی را در سایت نداشته باشند (بطور قطع نمی توان گفت) اما آنها فقط یک کلیک از صفحه اصلی فاصله دارند. این به آن معناست که درصد بالایی از سهم لینک در صفحه اول سایت به سمت این صفحات سرازیر می شود. به بیان دیگر اضافه کردن لینک ها در اینجا کمک می کند که صفحات قدیمی تر به پله های بالاتری از نردبان IA برسند. (شاید همین الآن این سوال پیش آید که منظور از این صفحات کدامند ؟ به عنوان مثال منظور صفحه ای مثل تماس با ما یا ارتباط با ما و یا تبلیغات است که تنها با یک کلیک از صفحه اصلی وارد آن ها می شویم)

  1. توجه به بخش های غیر معمول برای اضافه کردن لینک‌ها

تعدادی از بهترین صفحات برای تقسیم سهم لینک، صفحات با بیشترین بازدید و کلیک هستند، مانند رهبران کمپانی ها، قوانین حریم شخصی، قوانین خدمات، ارتباط با ما و غیره. تا زمانیکه مشتری مخالف اضافه کردن لینکهای داخلی به این صفحات است (و بله بایستی حتما با مشتری هماهنگ باشید و بدون گرفتن چراغ سبز حرکت نکنید!)، این صفحات بسیار عالی هستند چرا که نه تنها در معماری خوب هستند بلکه اغلب از دیگر لینک ها جدا و آزاد هستند، یعنی شما با دوجین لینک داخلی یا خارجی برای کش صفحه لینک مواجه نیستید.

  1. از پاورقی فوتر استفاده کنید.

بحثی وجود دارد که ایا گوگل لینک های پاورقی را کم ارزش تر در نظر می گیرد یا خیر. به نظر من، لینک های پاورقی ذاتاً با توجه به موقعیتشان در صفحه “کم ارزش‌تر” هستند و به این دلیل سیگنالی به سمت کاربران و موتورهای جستجو فرستاده می شود که این صفحات کم اهمیت تر هستند.

پاراگراف بالا می گوید که درحالیکه لینک به “سایت های خارجی” در پاورقی ممکن است بی ارزش باشد، اما لینک به “صفحات داخلی” مطمئنا با ارزش است (چقدر این موضوع جای بحث دارد و از سایتی به سایتی دیگر متفاوت است). از پاورقی های متحرک در سایتتان استفاده کنید تا این منطقه را برای موتورهای جستجو جذابتر کنید.

  1. استفاده از ریزه کاری ها

موارد کوچکی هستند که نقش راهبردی دارند و به کاربران اجازه می دهند تا به صفحه قبل بازگردند بدون اینکه روی دکمه back کلیک کنند یا لینک نوار آدرس را کوتاه کنند. با اینحال، این موارد برای لینک دهی داخلی عالی هستند. نه فقط می توانید سهم صفحات را به یکدیگر وصل کنید که می توانید از anchor text استفاده کنید تا سیگنالی مثبت برای نشان دادن با معنی بودن صفحات بفرستید.

  1. از وبلاگ صرفنظر نکنید!

وبلاگ ها و مطالب آنها یکی از منابع اصلی تقسیم سهم لینک هستند بنابراین مهم است که در استراتژی لینک‌ دهی داخلی تان از وبلاگ صرفنظر نکنید. برای تقسیم سهم در سراسر وبلاگ، می توانید از related post plugins، ویجت پست های خوب در sidebar، دسته بندی ها، breadcrumbs، و better pagination استفاده کنید.(دقت داشته باشید منظور از بلاگ ها بخش های گوناگون سایت شما با موضوعیت های خاص است.مثلا بخش اخبار)

  1. کنترل پنلی از لینک های داخلی بسازید

گزارشی از همه فعالیت های لینک دهی داخلی تان داشته باشید. تمامی فعالیت هایتان در زمینه لینک دهی را بصورت صادقانه ضبط کنید تا هرزمان خواستید مجدد آنها را ببینید و در صورت لزوم در لینک موجود در سایت تجدیدنظر کنید (به عنوان مثال تصمیم مگیرید سیاست های کلمات کلیدی هدف را برای دسته ای از صفحات جابجا کنید و …).

گزارش لینک نیز به شما کمک می کند تا دنبال کنید کدام صفحات بروز شده اند و کدامیک همچنان بروزنشده هستند. تعدادی از داده های مهم که می توانید در گزارش لینکتان بررسی کنید:

به کدام صفحات در یک سایت لینک داخلی اضافه کرده اید.

چه تعداد از لینک های داخلی را به یک صفحه متصل کرده اید (اضافه کردن تعداد بیش از اندازه لینک به یک صفحه باعث می شود که صفحه مورد نظر برای کاربران اسپم بنظر برسد).

از چه تنوعی برای anchor text و link text استفاده شده است.

تعداد دفعاتی که هر link text استفاده شده است.

در پایان، تاریخ هایی که لینک ها را اضافه کرده اید را دنبال کنید و هر مورد دیگری که به تاثیر گذاری بیشتر لینک دهی داخلی بصورت صفحه به صفحه و حتی سایت به سایت کمک می کند.

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 12 دی 1394
دیدار بازیگران سریال شهرزاد با علاقه مندان

دیدار بازیگران سریال شهرزاد با علاقه مندان

مراسم دیدار با عوامل و بازیگران سریال شهرزاد در پردیس ملت برگزار می شود.

به گزارش فیلم نت، عوامل و بازیگران سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی و به تهیه کنندگی سید محمد امامی و با سرمایه گذاری سید محمد هادی رضوی و سید محمد امامی فردا یک شنبه ساعت 19 با حضور در پردیس سینما-گالری ملت با علاقه مندان به این سریال دیدار میکنند.

این اولین دیدار رسمی عوامل و بازیگران سریال شهرزاد با مخاطبانشان است.

پیش از این علی نصیریان، مهدی سلطانی، مصطفی زمانی، رویا تیموریان، مسعود رایگان و محمدرضا گلزار به همراه سید محمد امامی تهیه کننده سریال شهرزاد عوامل و بازیگران سریال شهرزاد تنها در مراسم فرش قرمز در شهر کلن آلمان شرکت کرده بودند.

منبع : فیلم نت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 12 دی 1394
آیا گوگل سایت های وابسته را مجازات می کند

تگ nofollow چیست,سایت های کپی کننده,کیفیت محتوا در گوگل

خب اینکه گوگل از سایت های وابسته متنفر است به هیچ عنوان صحیح نیست!

اگر وبسایت شما یک وبلاگ، یک سایت بازرگانی و یا سایتی با ارزش باشد، تفاوتی در نحوه ی مجازات شدنشان وجود ندارد.

چیزی که گوگل (و خصوصا پاندا) آز آن متنفر است صفحه/سایت های سبک با محتوای کم کیفیت (یا ناقص) است و متاسفانه بسیاری از سایت های وابسته این گونه اند.

دقت داشته باشید که محتوا حتما نباید 100 ها خط متن باشند بلکه بر طبق این مقاله قبلا اعلام کردم که می توان رنک و ارزش یک صفحه را حتی بدون محتوای زیاد هم بالا برد.(در گوگل همواره کیفیت حرف اول را می زند نه کمیت)

زمانیکه از سایتی بصورت وابسته پول در می آورید بایستی مطالبی با ارزش تولید کنید منبعی که به کاربران شما فایده ای برساند و نه اینکه فقط به شکل آزادراهی برای پول پارو کردن باشد.

شاید در ذهنتان این سوال پیش امد که دقیقا منظور از سایت های وابسته چیست ؟

پاسخ : به صورت کلی باید بگویم منظور سایت هایی است که اگر یک سری سایت خاص بروز نشوند آن ها هم نمی توانند بروز شوند.نمونه بارز ایرانی این سایت ها سایت بیتوته است.

به تعدادی از بزرگترین سایت های .com نگاهی بیندازید، می بینید که بسیاری از آنها از سایت های وابسته به عنوان اصلی ترین منبع درآمد، استفاده می کنند.

در اینجا تعدادی مثال از سایت های وابسته ای که کارها را به درستی انجام می دهند و ترافیک بالایی از گوگل جذب می کنند، آمده است:

  • Moneysupermarket.com
  • Lastminute.com
  • HotUKDeals.com

با اینکه گوگل مخالفتی با سایت های وابسته ندارد، معمولا درست این است که لینک های وابسته تان را با “آدرسی زیبا” بیارایید.

همچنین بایستی توضیح nofollow را به هر لینک وابسته ای اضافه کنید که از نقطه نظر فنی یعنی این لینک ها پولی هستند و نبایستی رنک صفحه دریافت کنند.

*** گوگل از سایت های وابسته متنفر نیست! ***

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : جمعه 11 دی 1394
آیا Trustrank فاکتور سئو بشمار می رود

Trustrank چیست,آموزش سئو,افزایش بازدید

در سالهای آخر دهه گذشته Trustrank عبارتی شاخص در امر سئو بشمار می آمد و با نهایت احترام سئوکاران مدعی بودند که بزودی Trustrank جای رنک صفحه را به عنوان مهمترین فاکتور رنکینگ می گیرد.

خب حالا بگوییم که Trustrank دقیقا چی هست؟

داستان تا حدودی پیچیده است …

مت کات به مناسبت های مختلف بارها اعلام کرده است که Trustrank معیاری نیست که آنها برای رنک دادن به سایت شما از آن استفاده می کنند. احتمالاً شما نمره Trustrank مشخصی ندارید بر عکس رنک صفحه که مقدار آن برای هر سایتی مشخص است.

اما قطعا درست است که سایت شما می تواند اعتماد گوگل را با ترکیبی از فاکتورها بدست آورد و هنگامیکه این اعتماد را بدست آوردید شاهد ترافیک بالا و شاخصی در سایتتان خواهید بود.

برایان دین (یکی از دوستان سئو کار من)  کار خوبی برای یافتن روشهای کسب اعتماد گوگل انجام داده است. من الزاماً با همه‌ی موارد ذکر شده توسط او موافق نیستم اما نکات کلیدی به این صورت است:

  • گسترش اعتبار صفحه – لینک دادن به نویسندگان، شامل بودن قوانین و حقوق شخصی، پرهیز از هرز نویسی (هااااا …)، استناد به منابع معتبر.
  • نگاه کردن ، شبیه به برندی بزرگ – سایت را برند کنید، جزئیات صفحه را بیاورید، در شبکه های اجتماعی فعال باشید، anchor text برنددار استفاده کنید.
  • اطلاعات دامنه ای قابل اطمینان – ثبت نام و فعال سازی برای حداقل 2 سال، اطلاعات دامنه ای عمومی.
  • لینک های مطمئن – مشخصات لینک قوی و موزون.

بیشتر شبیه لیستی از نصیحت هایی خشک در ارتباط با آموزش سئو است، بنابراین من می گویم که با اینکه بدست آوردن اعتماد گوگل برای ترافیک/رنکینگ خیلی مهم است، trustrank در واقع ترکیبی از راهکارها و فاکتورهای دیگر است و بعضی از مواردی که می گوییم به خودی خود الزاما یک فاکتور رنکینگ بشمار نمی روند.

حتما شنیده اید که گوگل برای نگاه به یک سایت 200 فاکتور دارد و نکته بسیار پراهمیت جهت بردن نگاه گوگل به سمت مثبت برای سایت خود ، بهینه بودن تمام فاکتورهای گوگل یا حداقل 80% آن ها است.

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 9 دی 1394
چند دلیل خیلی خوب برای دیدن بریکینگ بد

چند دلیل خیلی خوب برای دیدن بریکینگ بد

شاید هر کس برای وقت گذاشتن و دنبال کردن یک سریال،به دنبال دلایلی بگردد که تماشای آن سریال را کاملا توجیه کند.حتی اگر این سریال نامش بریکینگ بد باشد

به گزارش فیلم نت ، به تازگی پخش سریال بریکینگ بد در سایت فیلم نت آغاز شده است. امتیاز بالای این سریال در سایتهای معتبر جهانی و مخاطبان پرشمارش به خودی خود دلیل خوبی برای تماشای این سریال به شمار می آید. اما در این مطلب میخواهیم به دلایل دیگری هم اشاره کنیم که شاید بعد از خواندن این مطلب بیش از پیش به دیدنش مشتاق شوید:

1-حضور برایان کرانستون

حضور خود برایان کرانستون در نقش والتر وایت به خودی خود جذاب است. زیرا او با توانایی هایش میتواند در لحظات حساس سریال که نیاز به هنرنمایی بازیگر است، کاملا از پس این کار بر بیاید. و آنقدر در این امر موفق بوده که بسیاری از سایتهای معتبر، او را یکی از نقات قوت این سریال بدانند.

breaking-bad

2– هنر فیلمبرداری

صاحبان فن در زمینه ی فیلمبرداری اقرار به این مطلب میکنند که سریال بریکینگ بد انصافا نسبت به دیگر سریالها در کار تصویربرداری آن قدر حرفه ای بوده که بتوان گفت از دیگر محصولات متمایز شده و همین تمایز نقطه ی قوتی به حساب می آید.

3– صحنه های جالب و هنرمندانه ی قتل و خشونت

شاید در نگاه اول عده ای بگویند که وجود صحنه های قتل و خشونت در این سریال باعث ریزش مخاطب بشود. اما با تماشای این سریال آنقدر این اتفاقات جذاب و درست پیاده شده که کاملا در خدمت سریال قرار می گیرد و اتفاقا باعث بیشتر شدن مخاطبین می شود.

4– فیلمنامه ی خوب و البته دقیق

مطمئنا در هر فیلم یا سریالی، هر چه قدر هم بازیگری و کارگردانی قوی عمل کنند اما فیلمنامه ی قوی وجود نداشته باشد،به طور حتم ماحصل کار آن چیزی نخواهد شد که بتواند مخاطب را جذب کند. حالا در سریال بریکینگ بد آنقدر جلو رفتن فیلمنامه دقیق رعایت شده که علاوه بر حفظ ریتم کار، جذابیت و التهاب داستان هم به طور کامل و به صورت ادامه داری جریان پیدا می کند.

منبع : فیلم نت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 9 دی 1394
آیا رنک یک صفحه بدون محتوا افزایش می یابد

افزایش بازدید,افزایش رتبه در گوگل,افزایش رتبه سایت

با اینکه بسیار سخت است که اکثر سایت ها یا صفحات بدون متن را بهبود رنک داد ولی این موضوع می تواند کاملا نادرست باشد وقتی:

  1. سایتی با قدرت نویسندگی فوق العاده بالا دارید
  2. صفحه موردنظر به حد کافی لینک یا لایک جذب کرده یا به اشتراک گذاشته شده است.

مثالی که میخواهم در این مورد بزنم سایت hp.com است. در این سایت هیچ مطلبی در صفحه اصلی سایت وجود ندارد … اما hewlett-packard هستند. آنها هر کاری که بخواهند می توانند انجام دهند.

مطلب ویدئویی نیز بخوبی می تواند رنک را بهبود ببخشد اگر به اندازه کافی لینک جذب کند.

مثلا در ایران سایت کلیپ دونی مدت ها فقط بر روی کلیپ مانور می داده و بنده خودم شاهد بوده ام چه ورودی زیادی را از گوگل به خود اختصاص می داده است.

***  شما می توانید بدون داشتن محتوا رنک یک صفحه وب را بالا ببرید ***

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
دانلود برترین فیلم ها از فیلم نت – هفته اول

دانلود برترین فیلم ها از فیلم نت – هفته اول

در آخرین روز های هفته به تماشای فیلم های جدا مانده، گینس و قسمت های سریالهای شهرزاد و بریگینگ بد بنشینید.

به گزارش فیلم نت، فیلم نت برای روزهای پایانی هفته جاری فیلم ها و سریالهای مختلفی را در ژانر های متفاوت از خانوادگی تا جنایی برای پر کردن اوقات فراغت به مخاطبانش معرفی می کند.

فیلم نت این هفته قسمت پنجم سریال بریکینگ بد به کارگردانی وینس گیلیگان، پنجمین قسمت سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی، فیلم سینمایی گینس به کارگردانی محسن تنابنده، جدا مانده به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در ژانر های خانوادگی و جنایی پلیسی را به شما معرفی می کند.

قسمت پنجم بریکینگ بد:

عنوان اصلی: Breaking Bad | «والتر وایت» معلم شیمی به نوع حادی از سرطان ریه مبتلا شده است.همین موضوع او را به سمت پخت و فروش شیشه سوق می‌دهد. یکی از دانش آموزان قدیمی والتر، به نام «جسی»، با او همکاری می‌کند.

دانلود قسمت پنجم سریال بریکینگ بد
قسمت پنجم شهرزاد:
در این قسمت از سریال شهرزاد اتفاق عجیبی بین فرهاد و شهرزاد رخ می دهد اتفاقی که همه چیز را تغییر می دهد.
دانلود قسمت پنجم سریال شهرزاد

فیلم گینس:

سه برادر در یک مزرعه پرورش شترمرغ در حاشیه تهران به‌سختی زندگی می‌کنند تا این‌که تصمیم می‌گیرند با یکی از شترمرغ‌ها نام خود را در گینس ثبت کنند. تلاش‌شان برای اجرای این تصمیم، آن‌ها را درگیر یک سری ماجراها می‌کند.

دانلود فیلم گینس

فیلم جدا مانده:

عنوان اصلی: The Departed | در جنوب بوستون، نیروی ویژه پلیس جنگی علیه مافیای جنایتکار ایرلندی-آمریکایی به راه انداخته است. در این میان پلیس مخفی جوانی به نام «بیلی» به دار و دسته جنایتکاران نفوذ کرده است، اما او تنها نفوذی نیست چرا که خبرچین جوانی وارد نیروی پلیس شده است.

دانلود فیلم جدا مانده

منبع : فیلم نت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
آیا مطالب تکراری باعث مجازات سایت می شود

duplicate content چیست,افزایش رتبه در گوگل,بهینه سازی سایت

فکر کنید که بتوانید مطالبتان را کپی کنید و با اینحال در بازار اینترنت موفق باشید؟ دوباره فکر کنید!

از زمان اولین آپدیت پنگوئن در فوریه 2011، اگر شما می خواهید که صفحات اینترنتیتان در نتایج جستجو بخوبی نمایان شود باید مطالب منحصربفرد بنویسید (یا برایتان بنویسند).

سرقت محتوا مشکل بزرگی است و اغلب مطالب کپی- پیستی رنکینگ بهتری نسبت به نسخه اصلی دارند. که این موضوع برای گوگل و کاربرانش خوب نیست.

پاندا راه زیادی را پیموده است تا اطمینان حاصل کند که مطالب کپی رنک خوبی نمیگیرند، اما در عین حال پاندا مطالب سبک را نیز هدف گرفته است، صفحاتی که متن زیادی ندارند یا مطالبش شبیه صفحات سایت های مشابه است.

کار ناگواری که پاندا انجام می دهد این است که حتی اگر ذره ای از مطالب کپی باشد بشدت با سایت مربوطه برخورد می کند.

با اینکه روی هم رفته این کار خوب است اما اثرات جانبی بدی روی بعضی از سایت های بدون کپی که در زمینه تجارت الکترونیک کار می کنند نیز دارد. به عنوان مثال توصیف پیشفرض یک کمپانی یا مشخصات یک محصول معمولا کلیشه ای است.

جدا از مشخصات محصولات، بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک، دارای مطالب تکراری هستند (دسته بندی و …).

بنابراین مطالب تکراری بر روی قدرت بهبود رنک یک سایت تاثیر منفی دارد و تعداد بالای این مطالب در یک سایت سبب مجازات شدن کل سایت می گردد.(که در واقع به این مجازات در اصطلاح پنالتی شدن در گوگل می گویند)

آپدیت 7/3/1393 : با ارائه نسخه جدید پاندا 4.0، پاک کردن ایندکس سایت خود (با خارج کردن صفحات کم حجم یا تکراری) بایستی جزئی از مراحل سئو سایت شما باشد.

و اما نکته آخر این کهبر خلاف نظر بسیاری از سئو کاران و وب مستران محترم پارسی مطالب تکراری با ظاهری جدید، مطلبی منحصربفرد به حساب نمیاد و حتی اگر بتوانید از سد پاندا نیز بگذرید ولی بازهم با مشکلات بزرگی مواجه هستید!

دقت داشته باشید در کل این مقاله منظور از مطالب تکراری هم مطالب تکراری در سایت شماست هم مطالبی که از سایت های دیگر کپی کرده اید.

*** مطالب تکراری باعث مجازات شدید سایت شما می گردند ***

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
دانلود مستند جلال آل احمد

دانلود مستند جلال آل احمد

شاید نویسنده بودن کار آسانی نباشد،اما قطعا ماندگار شدن از راه نویسندگی بسیار بسیار سخت است.جلال آل احمد از آن دسته نویسندگان بود که ماندگار شد.در این مطلب به برخی از علتهای این ماندگاری پرداخته ایم.

علاقمندان به ادبیات هموراه به دنبال نامهای بزرگ در این رشته و مطالعه ی آثار آنها هستند. درآسمان ادبیات سرزمین خودمان هم ستارگانی همواره درخشیده اند که هم رفتارشان و هم آثارشان برای ما قابل احترام اند.یکی از این ستاره های پر فروغ که علی رغم زندگی کوتاهی که داشت، بسیار پر اثر زیست و آثار و تفکراتش او را در تاریخ ادبیات ایران زمین جاودانه کرد، جلال آل احمد است. . با تفکراتی روشن که گاهی برایش دردسرهایی هم ایجاد میکرد اما باور او اجازه ی تغییر مواضعش را نمیداد. جلال نشان داد که چگونه میتوان هم روشنفکر بود و هم ایرانی ماند.به دور از هر گونه خودباختگی. اما آل احمد درسی دیگر هم برای نسل آینده داشت و آن هم این بود که میتوان با زندگی نه چندان طویل، اثری عریض بر جامعه ی خود گذاشت و با خلق آثاری همچون غربزدگی، در خدمت و خیانت روشنفکران و … زنده ماند و با نسلهای بعدی هم ارتباط داشت.

نوشته های جلال ویژگی هایی دارد که یکی از این ویژگی ها متعهد بودن ادبیات اوست. دیگر ویژگی بارز نوشته های او من نویسی است.تعابیر مختلفی میتوان از من نویسی داشت :

  1.  اولین و شاید ابتدایی ترین برداشت از من نویسی این باشد که نویسنده به بازگو کردن اتفاقات و وقایعی می پردازد که در مورد خودش رخ داده و در واقع نقل کردن یکسری خاطرات است.
  2.  تعبیر دیگری که میتوان از من نویسی داشت این است که نویسنده بعنوان یک شخص صاحب تفکر در نوشته حضور دارد و در جاهای مختلف و لابلای اثر، به بیان نظرات و ایده های خودش می پردازد. در اکثر آثار جلال یکی از شخصیتها در واقع خودش است که در زمانهای گوناگون نظراتش را ابراز میکند.
  3.  در نگاه سوم به شیوه من نویسی میتوان به این موضوع اشاره کرد که این روش نگاهی افراطی به شیوه ی دوم است که در واقع نویسنده حضورش بسیار پر رنگ است و حتی می شود گفت که فرصت ابراز نظر را از دیگران را می گیرد.

تلاشهایی برای شناساندن و بررسی دقیق تر زندگی آل احمد صورت گرفته است. نمونه ایی از این تلاشها ساخت مستندهایی است که درباره ی او ساخته شده است. به همین منظور مصطفی آل احمد مستندی را با عنوان نویسنده بودن را تهیه کرده که علاقمندان میتوانند با تماشای آن اطلاعات خوبی کسب کنند.

منبع : فیلم نت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : دو شنبه 7 دی 1394
آیا طراحی سایت یک فاکتور سئو است

بهینه سازی وب سایت,سئو در طراحی سایت,سئو سایت

خب با اینکه محل استفاده از کلمات کلیدی در درون متن یک فاکتور کیفیت نیست اما موقعیت محتوا یک فاکتور است.

گوگل در صفحه مرکزی وبمسترش خاطرنشان کرده است که آنها به موقعیت محتوا برای رنکینگ دقت می کنند و خصوصا اگر محتوا در گوشه و کنار باشد امکان مجازات شدن وجود دارد.

شما می توانید خلاصه پست گوگل را در زیر مطالعه فرمایید :

همانطور که قبلاً گفته بودیم، نظرات زیادی از کاربرانمان خوانده ایم که اگر آنها بر روی نتیجه جستجو کلیک کنند و سخت باشد که به محتوای موردنظر برسند، ناخشنود می شوند. بلکه بجای پیمایش صفحه برای رد کردن تبلیغات، کاربران می خواهند که ابتدا مطلب موردنظر را ببینند. بنابراین سایت هایی که محتوای زیادی ندارند ” above-the-fold ” می توانند از این تغییرات تاثیر ببینند. اگر شما بر روی سایتی کلیک کنید و بخشی از آن که در ابتدا می بینید مطلب قابل مشاهده زیادی نداشته باشد یا بخش زیادی از ابتدای صفحه به تبلیغات اختصاص داده شده باشد، حس خوبی پیدا نمی کنید. امیدی به بهبود رنک اینگونه سایتها نیست.

با توجه به این موضوع، شما باید بسیار در مورد قرار دادن تبلیغات زیاد در طراحی صفحه تان مراقب باشید و (اگر امکانش هست) مطمئن شوید که ابتدای مطالب شما بدون هیچ فاصله ای در دسترس باشد.

تبلیغات همواره باید خوانا و بعد از محتوا باشد. اینگونه مطمئنا آنها را بهتر می بینید!

دیگه واقعا مونده فقط تو سایت فریاد بزنم که این قدر سیستم اشتباهای سایت های دیگر رو پی نگیرید (مخصوصا سایت های موزیک)

بنابراین طراحی سایت می تواند تاثیر زیادی در نگاه اولیه گوگل به بهینه سازی سایت داشته باشد.

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : یک شنبه 6 دی 1394
آیا گوگل سایت های به روز را ترجیح می دهد

آموزش سئو,اشتراک گذاری,افزایش بازدید

خب جواب این سوال هم مثبت است اما با مقداری ملاحظه.

برگردیم به سال 2003 ، زمانی که گوگل اختراعی بنام “امتیاز متن برپایه آپدیت بودن محتوای آن” را به ثبت رساند. این اختراع اینقدر مهم است که خودش شامل کلکسیونی از اختراعات کوچکتر است و سال ها توسط گوگل استفاده شده است.

تعدادی فاکتور وجود دارد که باعث می شود مطالب جدید و آپدیت کردن مطالب قدیم، در سئو سایت شما نقش بازی کنند.

  1. مطالب جدید باعث ترقی رنکینگ می شود.

مطالب جدید باعث افزایش رنکینگ در SERPs می شود و در عرض چند روزبه  صدر رنکینگ نزدیک می شود (قبل از اینکه بنا به فاکتورهای دیگر نزول کند یا ثابت بماند).

  1. مطالب بیشتر=متن بیشتر

به یاد داشته باشید که مطالب بیشتر شانس بیشتری به شما برای بالا بردن رنک خود در موضوعاتی خاص را می دهد.

  1. مطالب جدید لینک ها و اشتراک گذاری ها را جذب می کنند.

برای اینکه سایت خود را در کورس نتایج جستجو قرار دهید بایستی لینک ها و اشتراک گذاری ها را به سمت سایت خود سوق دهید. مطالب با کیفیت و جدید این کار را انجام می دهد!

  1. آپدیت کردن مطالب قدیم، جان تازه ای به آنها می بخشد.

تمامی تولید محتوایی که در بالا در موردشان صحبت کردیم اگر آپدیت نگه داشته نشوند فقط هدر دادن وقت است!

مطالب خود را بروز نگه دارید تا همچنان ترافیک و اشتراک گذاری ها را جذب کنند.

  1. اضافه کردن مطالب بیشتر، شانس بیشتری به مطالب قدیم میدهد.

هنگامیکه شما مطالب جدیدی اضافه می کنید و به مطالب قدیمی ارجاع می دهید این فرصت را به مطالب قدیمی می دهید که رنکینگ خودشان را بهبود ببخشند.(کاری که بنده همواره در مقالات سایت نیو سئو انجام می دهم)

احتیاط…

اگرچه گفته شد که مطالب جدید برای سئو مفید اند اما این به این معنی نیست که شما نمیتوانید رنک یک سایت راکد را بهتر کنید.

در واقع انجام اینکار تا حدودی سخت‌تر است که کاربران را راغب کنید بازهم به مطلب موردنظر شما مراجعه کنند.

 

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 5 دی 1394
دانلود چهار فیلم برای ناشنوایان

دانلود چهار فیلم برای ناشنوایان

فیلم نت در راستای عدالت فرهنگی فیلم های ناشنوایان را منتشر کرد.

به گزارش فیلم نت، فیلم های مهر مادری به کارگردانی کمال تبریزی، فارگو به کارگردانی جوئل کوئن، بین: نهایت بدبختی به کارگردان مل اسمیت و شهر زنان به کارگردانی عطاء الله حیاتی در حمایت از ناشنوایان علاقه مند به سینما و فیلم از سوی اولین شبکه مجازی نمایش خانگی ایران «فیلم نت» منتشر شد.

فیلم نت در راستای تحقق عدالت فرهنگی و اجتماعی فیلم هایی را مخصوص ناشنوایان در فیلم نت منتشر کرده است.

از جمله برنامه های آینده فیلم نت گسترش این عرصه در تمام فیلم ها است تا ناسنوایان نیز بتوانند به راحتی فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

برای تماشای این فیلم ها اینجا کلیک کنید.

منبع : فیلم نت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 5 دی 1394
آیا لینک های nofollow روی رنکینگ تاثیر دارند

آموزش لینک دادن,تاثیر لینک در سئو,تبادل لینک چیست

ویژگی nofollow از سوی گوگل برای مبارزه با مطالب هرز و بطور تخصصی برای جلوگیری از اسپم ارائه شده است.

ازنظر تکتیکی مطالب هرز به آن معناست که توسط گوگل ( و دیگر موتورهای جستجو که این ویژگی را ساپورت می کنند) دنبال نمی شوند و در محاسبه رنکینگ بحساب نمی آیند.

با اینکه بنده هم اعتقاد دارم صفحات هرز تاثیری روی رنکینگ ندارند اما اعتقاد فراگیری وجود دارد که صفحات اسپم تا حدودی روی رنکینگ تاثیر گذارند. دست کم، ترکیبی از لینک های معتبر و غیرمعتبر (که البته اصلا وجود ندارد!) باعث می شود که لینک های شما طبیعی بنظر برسند که این امر مطمئنا روی رنکینگ نیز تاثیر گذار است.

به عنوان یک مثال واقعی، بعد از اضافه کردن لینکی از ویکی پدیا بنده افزایش رنکینگ را مشاهده نمودم. برای درک بهتر به این نکته توجه کنید که تمامی لینک های ویکی پدیا اسپم هستند اما با اینحال نوشته معتبری هستند (حتی اگر پیج رنک خوبی نداشته باشند) و همچنین می دانیم که پیچ رنک یک زمانی فاکتور اصلی در رنکینگ بود ولی در حال حاضر خیر.

با بخاطر سپردن موارد بالا، در دو سال گذشته من خودم را زیاد نگران این موضوع که مطالب followed هستند یا خیر، نکرده ام.

با اینحال مت کات می گوید: من شک دارم به اینکه مطالب هرز روی رنکینگ تاثیربگذارند !!!!

به نظر بنده وقت بگذارید و هم از سایت های دارای لینک followed لینک بگیرید و هم از سایت های داری لینک nofollow که البته دارای رنک بالای 4 هستند لینک بگیرید.ترکیبی از اینها عموما جواب می دهد (یعنی نکته 13 این مقاله را حتما بخوانید)

 

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : شنبه 5 دی 1394
آیا ثبت سایت در گوگل واجب است

آموزش ثبت سایت در گوگل,ثبت سایت خود در گوگل,ثبت سایت در موتور گوگل

آیا باید سایتتان را در گوگل ثبت کنید؟

اگر کسی به شما پیشنهاد داد که سایتتان را در گوگل (و دیگر موتورهای جستجو) ثبت کنید، لطفا این پست را پرینت بگیرید و بزنید توی سرشان.

الان سال 1998 نیست

نمی دانم دیگر چه چیزی واضح تر از این بگویم !

با این حال که نیاز نیست حتما سایتتان را در گوگل ثبت کنید برای اینکه موتور جستجوگر گوگل شما را بشناسد اما من در ادامه این مقاله آموزش ثبت سایت در گوگل را هم می دهم :

می خواستم آموزش دهم اما دیدم چه کاریست !! از گوگل فارسی استفاده کنید.

اگر دوست دارید برای ثبت سایت در گوگل اینجا کلیک کنید.

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
مصاحبه اختصاصی با بهمن دان

مصاحبه اختصاصی با بهمن دان

بهمن دان در گفتگو با فیلم نت از تولید فیلم جدیدش در ژانر دفاع مقدس و مشارکت نیروی دریایی در این پروژه خبر داد.

بهمن دان بازگیر فیلم های توفان شن، گارد ویژه، ویرانگر، متهم، هدف، شیرهای جوان و هدف اول و … روز چهارشنبه 25 آذر در حاشیه نهمین جشنواره سینما حقیقت در گفتگو با فیلم نت به گلایه هایش از سینما و آغاز کار جدیدش در ژانر دفاع مقدس اشاره کرد.

وی گفت: سینمای اکشن که به نظر من نفس های آخرش را کشید و خود سینما هم به آرامی به رحمت الهی می پیوندد؛ چراکه ما سینمایی نداریم که اتفاق خاصی در آن رخ دهد و یا فیلم اکشنی در آن تولید شود و یا درام کار شود.

بهمن دان ادامه داد: همه دلبستگی من در سینمای اکشن در سینمای دفاع مقدس بود که اتفاقی برای آن در سالهای اخیر نیافتاد و سینما و همه ما مدیون دفاع مقدسمان هستیم که متاسفانه دفاع مقدس یادمان رفته و به سراغ داستان هایی رفته ایم که اصلا هیچگونه قرابتی با ادبیات و کشور ما ندارد و ما به جای فرهنگ سازی و یادی از شهدا در سینمای دفاع مقدس به سینمایی روی آوردیم که هزینه در آن ارزشی نداره و غیر از فیلم حضرت محمد (ص) بقیه با فروش کمی مواجه شدند.

بازیگر فیلم توفان شن گفت: نمی توانم بگویم که سینما زنده است و دارد کارش را انجام می دهد، سینما آدم ها و متولیان خودش را می خواهد و مدیران خودش را لازم داد که بتوانند سینما را زنده نگه دارند و سرمایه گذاری کنند و آدم هایی که بودند و هستند را سرپانگه دارند، خیلی ها کارشان سینما است ولی دیگر حضور ندارند.

دان با بیان اینکه درآمد من از سینما و تلویزیون نیست، گفت: من متکی به درآمد سینما و تلویزیون نیستم که می توانم زندگی کنم و گرنه افرادی هستند که وابستگی به سینما دارند به هر قیمتی و با هر رولی که پیشنهاد می شود با قیمت نازل بازی می کنند.

وی افزود: این افراد برای فرهنگ کشور کاری نمی کنند و تنها برای گذراندن امورات زندگیشان بازی می کنند و سینما به نظر من سینمایی است که نفس های آخر را می کشد.

بازیگر فیلم گارد ویژه با اشاره به ورودش به تهیه و تولید فیلم گفت: من کار جدیدی دارم که در حوزه دفاع مقدس است و فیلمنامه در مراحل پایانی نوشتن قرار دارد، که خودم نوشتم و اگر بشود برای سال 95 آماده تولید خواهد شد.

«نبرد سهند» را به تلویزیون ندادم

دان گفت: تلویزیون به سراغ من آمد و خیلی دوست داشت که این فیلمنامه را به آنها بدهم، چون مدیون تلویزیون نبود اینکار را نکردم و ماجرای فیلم جنگی است که در روزهای آخر دفاع مقدس شکل می گیرد و آمریکایی ها سکوی نفتی ما را هدف قرار می دهد و اگر آقایانی که مدیر هستند و در حوزه دفاع مقدس حضور دارند و میخواهند فیلم خوبی تولید شود یاعلی بگویند و جلو بیان برای تولید این فیلم و نشینیم بگیم که فیلمنامه ای در حوزه دفاع مقدس نداریم.

وی با اشاره به حضور نیروی دریایی برای مشارکت در این پروژه گفت: نیروی دریایی همکاری خودش را اعلام کرده و به وزارت ارشاد بر میگردد که به من اجازه ساخت این فیلم را بدهند.

بازیگر طوفان شن گفت: اسم فیلم «نبرد سهند» است، چراکه سهند و سبلان ما در جنگ ناجوانمردانه در مقابل ناوگان آمریکایی ها بود و به نظر من کار بسیار خوبی می شود اگر همکاری مسئولان باشد، اگر همکاری نباشد ترجیح میدهد فیلم را نسازم.

دان افزود: تصمیم دارم خودم این فیلم را کارگردانی کنم ولی من نیاز دارم که حداقل یک کارگردان خوب بعنوان مشاور کنار من باشد تا بتوانیم با هم این کار ردا انجام بدهیم چون کار سختی است و نمیتوانم بگویم خودم به تنهایی انجام میدهم، فعلا با کسی صحبت نکردم، ولی اسامی هست که باید با آنها صحبت کنم.

منبع : فیلم نت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
آیا تبادل لینک برای سئو کارآمد است

backlink رایگان,افزایش ترافیک,بک لینک چیست

امروز من به بررسی مقوله بسیار مهم تبادل لینک و تاثیرات مثبت یا منفی آن در سئو می پردازم.

همین ابتدا بگویم که باید در خواندن این مقاله دقت زیادی داشته باشید چرا که من آخر این مقاله انتخاب را به عهده خود شما می گذارم.

به سال های پرشکوه اواخر دهه 1990 و اوایل 2000 برگردیم که تبادل لینک در سئو تاثیرگذار بود.

همه‌ی سایت های معتبر صفحه “links” یا اگر بخواهیم پا را فراتر بگذاریم، پوشه ای دسته بندی شده شامل هزاران لینک غیرمرتبط از شیر مرغ تا جون آدمیزاد می ساختند.

در نتیجه در سال های 2005/2006 یک سری چیزها تغییر کرد. گوگل (که در حال حاضر برای بهبود کیفیت نتایجش تحت فشار است) بعضی از روشهایی که رنک سایت شما را تعیین می کردند متوقف نمود.

بنابراین سایت هایی که به شدت تجارت لینک با سایت های غیر مرتبط را داشتند کرکره شان پایین کشیده و تبادل لینک متوقف شد.

اما صحبت در مورد تاریخ کافیست! هدف از این مقاله این است که شما متقاعد شوید که امروزه تبادل لینک (از راه درست) روش خوبی برای سایت شما است و دیگر نیازی نیست نگران ساختن backlink باشید. دلیلش اینجاست!

مثالی از تبادل لینک خوب

در اصل من این پست را در اینجا آوردم اما حال می خواهم کمی بیشتر به آن بپردازم.

بگذارید بگویم که من خیلی خوش شانس هستم چون با یکی از بهترین سایت های سئو مکاتبه داشته ام. یکی از قدرت های برتر ساخت لینک که همه به داشتن لینکی از آن چشم طمع داریم.

جستجویی در مورد بلاگ های سئو ما را به سایت moz.com به عنوان اولین سایت می رساند و چون سایتی است که در زمینه سئو زیاد به آن مراجعه می کنم، برای این مثال نیز از آن استفاده می کنم.

خب همه ی سال هایی که کار کردم جبران شد، چرا که توانستم خودم را با نوشتن مقاله به عنوان کارشناس امر سئو معرفی کنم لذا moz.com برای قدردانی از من در سایتش لینک مقاله ام را قرار داد.

اگر تبادل لینک بد است و فقط لینک های مستقیم سایت خودتان تنها عامل رنک است … نباید از لینک دادن سایت moz.com خیلی خوشحال باشم و تمامی لینک های moz.com را از سایت خودم حذف کنم و مثل آدم های جوگیر هیچگاه به moz.com لینک ندهم و در ادامه بهبود سریع رنکینگم را ببینم.

اما این موضوع زیاد برای کاربران من مفید نیست. مگه نه؟!

من معمولا تا جایی که می توانم به مقالات سایت Moz.com لینک می دهم بنابراین حذف لینک های مرتبط آن، که برای بهیود محتوای سایتم مفید هستند تا حدودی احمقانه بنظر می رسد.

چطور است که بجای اینکار آنها را دنبال کنم…

بنر بزرگی در sidebar قرار بدهم و بگویم “همانگونه که در moz.com نیز آمده است” و لینک بدهم به مقاله ام. اینگونه هر شخصی که برای اولین بار سایت من را می بیند باعث بالا رفتن اعتبار من می شود.

اما چون تبادل لینک بد است، این به این معناست که لینک من از moz.com تمام ارزشش را از دست می دهد، غیر این است؟! …من فکر می کنم از دست نمی دهد.

طبیعی است!

زمانیکه شما روی ساختن ارتباط های خوب با سایت/وبمسترهای دیگر تمرکز می کنید، در می یابید که تبادل لینک همواره اتفاق می افتد بدون اینکه شما توجهی به آن داشته باشید.

اگر یک نویسنده سئو که مطالبش توسط بنده پیگیری می شود پستی جالب بگذارد، طبیعتاً من علاقه مند می شوم که آن را با کاربران سایت خودم به اشتراک بگذارم. این امر ممکن است بصورت توئیت یا پست فیس بوک باشد اما اگر واقعا به پست علاقه مند باشم ممکن است مقاله ای با جزئیات بیشتر در مورد آن بنویسم یا به آن لینک بدهم و بگیرم.(گرچه متاسفانه در سایت های ایرانی اکثرا همکاران عزیز بنده در حال کپی از یکدیگر هستند و آن هایی هم که تخصصی در این زمینه دارند اطلاعاتشان را خیلی کم در قالب یک مقاله عرضه می کنند)

امیدوارم که آنها نیز اگر به مطالبی از سایت من علاقه مند هستند همین کار را انجام دهند.

آیا من به دلیل تبادل لینک هایی که با سایت های سئو (که باعث دادن اطلاعات خوب به کاربران من می شود) دارم، مجازات می شوم؟ ایا هرگز نباید به سایت های سئو لینک بدهم جز در مواردی که به من لینک می دهند؟

تمامی سوالات بصورت لفظی بیان شده اند اما خوشحال می شوم اگر نظرتان با من تفاوت دارد، اعلام کنید.

ترافیک بالقوه برابر است با داشتن لینک خوب

احتمالاً ایمیل هایی شامل تبادل لینک اسپم گونه دریافت می کنید مانند:

          وبمستر عزیز

          بنده سایت شما را بازدید کرده ام و باید بگویم که واقعا به آن علاقه مند شده ام.

همچنین علاقه مندم که با شما تبادل لینک داشته باشم و به کمک یکدیگر نتایج جستجویمان را بهبود ببخشیم. من می توانم لینکی از صفحه شما را در سایتم و شما نیز لینکی از من در سایتتان قرار دهید بنابراین لینک ها دچار مجازات نمی شوند.

منتظر پاسختان هستم.

یک خانم (شما مطمئنا بیشتر دوست دارید به خانم ها جواب بدهید درسته!).

بدون نیاز به پاسخ، این ایمیل مستقیما باید به سطح آشغال برود. این کار هیچ نفعی برای سئو سایت شما ندارد و اتفاقا از جمله تبادل لینک هایی است که باعث مجازات شدن سایت شما می شود!

با اینحال…

من در اینجا با یک گروه مجلس عروسی همکاری کردم که ایمیلی به این صورت دریافت کرده ام:

سلام امیر

بنده عکاس مجالس عروسی، نازیلا هستم. از آشنایی با شما در مجلس عروسی نازیلا و آرش که هفته گذشته برگزار شد خرسندم. مهمانی عالی بود!

من لینکی از گروه شما را در صفحه پیشنهادات خودم اضافه کردم (که معمولا مشتریانم از من در مورد گروه های برگزار کننده عروسی خوب سوال می پرسند). به شما توصیه می کنم که صفحه ای مشابه داشته باشید و امکانش است لینکی به سایت من در آن بگذارید؟

نگران مسائل دیگر نباشید و اما در صورتی که قبول کنید ضرر نخواهید کرد.

مطمئنا در اینده ای نزدیک دوباره بهم خواهیم رسید … و ان شا اله بتوانم تجارت را به سمت شما رهنمون کنم!

با سپاس

داریوش

اگر این خانوم بدترین عکاسی که در عمرم مشاهده نموده ام نباشد، شانسی دارد که به سایت او لینک بدهم.

عروس و دامادی که سایت من را بازدید می کنند احتمالاً به عکاس نیازمند هستند و بالعکس، بنابراین لینک ها با ارزش هستند و باید در نتایج جستجو ظاهر شوند.

آیا من برای این تبادل لینک واضح و مشخص مجازات می شوم؟ من می گویم خیر!

من می گویم اگر لینکی ارزش ارائه کردن و ترافیک خوبی به دنبال دارد، پس لینک خوبی است. ولاغیر!

اما چه بلایی سر رنک صفحه من می آید؟

اگر شخصی به من لینک بدهد، رنک صفحه از سایت آنها به سمت من سرازیر خواهد شد و نتایج جستجو من پیشرفت می کند.

اگر به هر دلیلی، من به آنها لینک بدهم، رنک صفحه من افزایش نمی یابد (رنک صفحه مستقیما به سمت آن بر میگردد).

البته این موارد نظرات شخصی بنده و چیزی است که فکر می کنم صحیح است …

رنک صفحه را فراموش کنید!

به جاهای مناسب لینک بدهید و بر روی کاربران خودتان تمرکز کنید.

رنک صفحه امروزه تنها بخشی از سئو است (و به مرور کاهش نیز می یابد …)، اما با فرض اینکه همچنان یک معیار به شمار می رود، اگر مطالبی عالی خلق کنید و روی کاربرانتان تمرکز کنید، با گذشت زمان سایت شما بصورت طبیعی و بدون نیاز به لینک های دیگران پیشرفت می کند.

اگر چیزی ارزش لینک دادن را دارد و برای کابرانتان مفید است، به آن لینک بدهید! اگر سایت شما رنک خودش را بخاطر این عمل از دست می دهد آنگاه می توانید من را پیدا کنید و هرچه دوست دارید به سمتم پرتاب کنید. من از این کار لذت می برم!

با این حال من فکر می کنم که عوامل دیگری باعث از دست رفتن رنک شما می شود …

حواستان به پنگوئن باشد!

در کل پنگوئن گوگل برای شناسایی اسپم ها است و یکی از بزرگترین مشکلاتی که برای یک وبسایت پیش می آید و سبب تنبیه پنگوئن می شود، جستجوی مشخصات لینک غیر طبیعی است.

همانطور که قبلا گفتم تبادل لینک همواره بطور طبیعی اتفاق می افتد بنابراین اگر پروفایل لینک شما شامل 1000 لینک است و هر کدام از آنها مسیری جداگانه دارد، فکر می کنید چه اتفاقی می افتد؟

بطور خلاصه

خب جمع بندی نظراتم در مورد تبادل لینک:

  • لینک دادن آزادانه به سایت های مشابه در قلمرو فعالیتتان که فکر می کنید برای کاربرانتان مفید است.
  • اگر پروفایل لینک بالایی از سایتی خوب بدست آوردید، بلوف می زنید!
  • تبادل لینک با سایتهای مشابهی که احساس می کنید برایتان ترافیک به همراه دارد (از هر دو طرف)
  • هیچگاه با سایت های غیر مرتبط تبادل لینک نداشته باشید.

این موارد را به عنوان چراغ سبزی برای ارسال هزاران ایمیل به سایتهای مرتبط دیگر و درخواست تجارت لینک ندانید، اما اگر فکر می کنید جارو کردن لینک ها ممکن است برای کاربران سایتتان نیز مفید باشد می توانید تعداد محدودی ایمیل ارسال کنید.

در واقع…

به تبادل لینک به عنوان یک مفهوم نگاه نکنید. بدهید، بگیرید، اشتراک بگذارید و اگر لینک دهی نیز باید دوطرفه باشد اصلا اهمیتی ندارد.

خب آیا نظر من درست است؟ شما چه فکر می کنید؟ راحت باشید و نظر خودتان را بیان کنید البته اگر نظرتان با من تفاوت دارد باید خیلی تلاش کنید تا بتوانید دیدگاه من را عوض کنید!

انتخاب با شماست!

 

منبع : نیو سئو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394
انیمیشن خاطره انگیز کارآگاه گجت

انیمیشن خاطره انگیز کارآگاه گجت

ارائه انیمیشنی از فیلم نت برای دوست داران انیمیشن و البته دوست داران شخصیت جالب کارآگاه گجت.

gadjet2

بسیاری از ما با انیمیشن زیبا و جذاب کاراگاه گجت خاطره داریم. داستان این انیمیشن در مورد کارآگاهی است که قابلیتهایی به او اضافه شده است تا برای مقابله با مجرمین و تبهکاران از آنها استفاده کند.اما گاهی او در استفاده از این قابلیتها اشتباهاتی میکند که باعث خنده ی بیننده هم میشود.

از این شخصیت محبوب داستانها و شیرین کاری های زیادی تولید شده که در قالبهای مختلفی مثل فیلمهای بلند یا به صورت سریالهایی که در هر قسمت یک داستان دنبال میشود،روانه ی بازار شده است.

اما این بار فیلم نت قصد دارد که انیمیشنی با عنوان شیرین کاری های کارآگاه گجت را به شما پیشنهاد دهد تا با دیدن این فیلم یادی از شخصیت خاطره انگیز کارآگاه گجت داشته باشید و هم داستان جدیدی را در این فیلم دنبال کنید

inspector-gadget-biggest-caper-ever

این محصول تولید سال 2005 است که به کارگردانی ازکیال نورتون ساخته شده است. از این کارگردان انیمیشنهای دیگری مثلBarbie In Princess Power هم منتشر شده است.

 منبع : فیلم نت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : چهار شنبه 2 دی 1394