5 نکته مهم بازاریابی برای افزایش بازدید سایت

بازاریابی در سئو سایت مانند هر کسب و کار دیگری از اهمیت بالایی برخوردار است که موجب افزایش بازدید سایت می شود. طبیعتا وقتی برای وب سایت خود مطالب مختلفی می نویسید، تمایل دارید که افراد بیشتری به بازدید از سایت شما آمده و از مطالب شما استفاده کنند.

انتشار مطالب گوناگون بدون داشتن بازدید کافی قطعا در مدت زمان کوتاهی شما را خسته می کند. بنابراین برای افزایش بازدید سایت باید از استراتژی های صحیح بازاریابی استفاده کنید.

آیا روش هایی برای کمک به سئو سایت و افزایش بازدید وجود دارد؟

افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه در نتایج جستجو گوگل، در صورتی اتفاق می افتد که سئو سایت خود را به خوبی انجام داده باشید. با این حال نکات مختلفی برای افزایش بازدید سایت وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی یا Network Marketing به مجموعه فعالیت هیای گفته می شود که برای جذب کاربر به سایت و تبدیل آن به مشتری صورت می گیرد. بازاریابی اینترنتی باید توسط بازاریابان با تجربه در این زمینه انجام شود تا در موفقیت شما در جذب مشتری تاثیر بگذارد.

حالا وقتشه!   اینو بخون: 11 استراتژی برتر بازاریابی اینترنتی – قسمت اولپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

در ادامه به بررسی چند نکته می پردازیم که با استفاده از آن ها می توانید روند بهینه سازی سایت خود را بهبود بخشیده و کابران بیشتری را برای مطالعه محتوای خود جذب سایت کنید.

  •  هدف خود در کسب و کار اینترنتی را مشخص کنید

به طور کلی بازاریابی با افزایش تعداد مشتریان و افرادی که به کسب و کار شما علاقه مند هستند، سروکار دارد. برای موفقیت در بازاریابی کسب و کار خود، باید از استراتژی هایی استفاده کنید که با هدف اصلی شما مطابقت داشته باشند.

به عنوان مثال، وب سایت Yoast به افراد کمک می کند تا در بهینه سازی سایت خود عملکرد خوبی داشته باشند. این وب سایت برای رسیدن به این هدف از روش های مختلفی استفاده می کند. ارائه خدمات رایگان سئو سایت یکی از استراتژی های کاربردی Yoast می باشد.

Yoast از راه های مختلفی با کاربران خود ارتباط برقرار می کند. مثلا پست های سایت، اخبار سایت و شبکه های اجتماعی مختلف. یکی از ویژگی های بسیار خوب این وب سایت هماهنگی بین هدف و محتوای تولید شده است که باعث می شود تا در بحث برندینگ و کسب اعتبار، جایگاه بالایی در بین رقبای خود به دست بیاورد.

  •  انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب برای برند خود

در اکثر کلاس های آموزش سئو می بینیم که استاید سئو در دانشجویان خود تأکید می کنند که از روش های بازاریابی نباید به کیفیت کسب و کار و برند آن ها آسیبی وارد کند. برندینگ راهی است که حضور خود را در بین دیگر کسب و کارهای مشابه اثبات کنید. حتی ممکن است باعث شود در چگونگی تولید محصولات و محتوای خود تجدید نظر کنید. فراموش نکنید که برندینگ باید در راستای اهداف شما باشد.

  •  آشنایی بیشتر با کاربران سایت خود

شناختن مخاطبین یکی از اصلی ترین نکاتی است که در بازاریابی نیاز دارید تا رعایت کنید تا به موفقیت برسید. شما باید به خوبی بدانید که کدام دسته از افراد به بازدید سایت شما می آیند، از چه منطقه ای هستند، چگونه با مطالب سایت شما آشنا شده اند و … .

برای پاسخ به این سؤالات روش های چندین روش مختلف وجود دارد که می توانید انجام دهید. Google Analytics می تواند آمارهای مفیدی از وضعیت وب سایت شما ارائه کند. با استفاده از این ابزار آشنایی نسبتا خوبی از کاربران خود به دست می آورید. سپس می توانید با استفاده از این شناخت، در شبکه های اجتماعی ارتباط نزدیک تری با آن ها ایجاد کنید.

  •  به فکر ایجاد مخاطبین جدید باشید

اگر نکات قبلی را به درستی در بازاریابی کسب و کار خود به کار برده باشید، به راحتی می توانید به برخی سؤالات خود پاسخ دهید. هدف اصلی بیشتر افراد از شناسایی مخاطبان خود این است که بفهمند آیا این ها کاربرانی هستند که برای بازدید سایت خود می خواستید یا خیر.

اگر در مورد مخاطبین خود کمی فکر کنید، متوجه می شوید که روش های بسیار خوبی برای رشد در زمینه بهبود تعداد و کیفیت بازدید سایت وجود دارد. در نظر داشته باشید که حتما زیاد بودن تعداد مخاطبین سایت شما ملاک نیست؛ بلکه نکته مهم این است که کاربرانی را جذب کنید که دقیقا مرتبط با کسب و کار شما باشند. این نکته مهمی است که سئوکاران مختلف در دوره های آموزش سئو خود بیان می کنند.

آموزش افزایش بازدید سایت,آموزش بازاریابی اینترنتی,آموزش سئو

وقتی اهمیت این مسئله را در سئو سایت خود درک کنید، به دنبال روش هایی می روید تا این نوع از مخاطبین سایت را افزایش دهید. همچنین ممکن است مخاطبین فعلی و مخاطبین مدنظر شما با یکدیگر تفاوت های زیادی داشته باشند که به هیچ وجه مسئله بدی نیست؛ بلکه شما باید تلاش کنید تا هر دسته از مخاطبین سایت خود را راضی نگه دارید.

  •  جایگاه تبلیغات در کسب و کار اینترنتی

اگر بودجه کافی برای سرمایه گذاری دارید، می توانید از تبلیغات برای افزایش بازدید سایت خود استفاده کنید. به همین منظور گوگل و فیسبوک در قبال دریافت هزینه، برخی صفحات سایت شما را بهبود می بخشند و به آن ها برای مدت زمان مشخصی رنک خوبی می دهند تا در صفحات نتایج جستجو، در بالاترین جایگاه قرار بگیرد.

⭐️ نکته مهم: البته که پیشنهاد می شود تا شخصا از پکیج های آموزش سئو استفاده کرده و بر روی بهینه سازی سایت خود کار کنید. به هر حال تبلیغات پولی ارزش بهینه سازی هدفمند وب سایت را ندارند.

با جمع بندی تمامی نکات ذکر شده، متوجه می شویم که با استفاده از یک استراتژی سئو مناسب و یک استراتژی بازاریابیهدفمند، می توانید در جذب کاربر و افزایش بازدید سایت به خوبی عمل کنید. در هر صورت در مورد کسب و کار و مخاطبین خود به شدت مطالعه کنید تا بتوانید کاربرانی را به سایت خود جذب کنید که مشتاق مطالعه و بررسی محتوای شما باشند.



:: برچسب‌ها: آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ, نیوسئو,امیر قمصری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : fns4565
تاریخ : یک شنبه 27 مرداد 1398